Interieurtopic #3

Ik heb de Suus van Lanterfant, die heeft ook dat soort kleur kussens! Het zijn modulaire blokken. Ik heb een hoek en een los zitgedeelte (niet op de foto). Zit wel erg lekker!

4 likes

Bedank voor je suggestie. Suus is sexy én aantrekkelijk geprijsd. :heart_eyes:

4 likes

Ik heb de suus ook en het is een absolute aanrader!

3 likes

Ik denk dat die het gaat worden en ik misschien 1 hoek en 1 ‘recht’ stuk in verschillende kleuren doe :slight_smile:

3 likes

Ik heb deze op de kop getikt bij de kringloop:

En ik wil de kap nog aanpakken want de stof is erg vies. Wat is dan leuker? De vorm hou ik hetzelfde dus gaat om de stijl.

2.

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

6 likes

Kap 1 geeft me echt jaren 90 vibes haha. Misschien niet erg hoor, maar kap 2 vind ik wat aparter.

4 likes

Heeft iemand hier recent nog verduisterende gordijnen voor de slaapkamer gekocht? Ik wil niks speciaals, niet te duur, maar wel gewoon goed/mooi. Wat zouden jullie adviseren?

1 like

Ik zou dan verduisterende gordijnen van IKEA kopen via marktplaats

2 likes

Wij hebben verduisterende rolgordijnen gekocht bij Veneta en daar leuke stoffen gordijnen voor gehangen. Doordat die stoffen gordijnen niet verduisterend hoeven te zijn scheelt het een hoop geld!

1 like

@George Ah goeie tip! Ik had de maten net ingevoerd bij Veneta en dan juist wel voor extra verduisterend gekozen en kwam op €1000 uit voor de gordijnen voor één kamer :sweat_smile:. Had eerder +/- €400 in gedachten.

@Hihalarisch Mijn voorkeur gaat uit naar nieuw en op maat, maar zie wel dat de breedte maat bij Ikea voor 1 vd 3 slaapkamers goed past, dus dat is dan wel een optie. Dan moet er alleen een stukje omgezoomd worden. Dat moet mijn schoonmoeder wel lukken :innocent:. Thanks voor het meedenken iig!

2 likes

Misschien is voordeelgordijnen.nl ook wel een optie. Daar hebben wij een verduisterend gordijn vandaan. Op maat gemaakt, niet duur en verduisterd erg goed vind ik

4 likes

Yes :slight_smile: ik heb ook meerdere in dezelfde kleur aan elkaar genaaid, wie weet is dat nog een optie. Uiteindelijk zijn het gordijn delen van de IKEA dus misschien is dat wat. Succes!

2 likes

Kwantum heeft heel veel keus en goede prijzen! Ben nu zelf ook op zoek naar verduisterende gordijnen en ik kwam op +/- €300 uit voor een 240x230 raam.

2 likes

Wij ook! Heel tevreden over

1 like

Wij hebben ze van de kwantum en die laten echt geen licht door! Prijs was heel fijn.

3 likes

Ja hier ook een +1 voor Kwantum, al onze raambekleding komt daar vandaan en erg tevreden over de verduisterende gordijnen ook.
Vond de laatste keer de levertijd wel echt krankzinnig lang bij ze (ruim 3 maanden), maar dat was eind vorig jaar dus hopelijk nu beter.

3 likes

Wij ook zeer tevreden over Kwantum.

5 likes

Hier ook voordeelgordijnen, betaalbaar en erg tevreden met de service!

4 likes

Ik heb er destijds bij Jysk gekocht, moet je net geluk hebben dat de maten kloppen maar die zijn niet te duur en verduisteren wel goed vind ik.

2 likes

Late reactie maar in onze vorige woning lag een eikenhouten vloer in de woonkamer met vloerverwarming. Ging prima. In de hal en keuken tegels en ne merkte wel dat die vloer warmer aanvoelde dan de houten vloer.

1 like