Je kunt ook bij wehkamp kijken, heb daar laatst fijne voor onze slaapkamer gekocht
Even Leen Bakker afzeiken hoor. Had precies dat bankje laatst besteld, niet geleverd op aangegeven dag en daarna meer dan een week aan de klantenservice gevraagd waar mijn product bleef (want ja, wel handig als je er bent als ze voor de deur staan). Maar blijkbaar kan niemand daar de status van een bestelling inzien? Na 1,5 week klagen en zeuren werd mijn bestelling geannuleerd en had het bankje opeens 3 weken levertijd online ipv 3 dagen. Zo irritant. Uit coulance kon ik m dan wel opnieuw bestellen en zou ik dan een tegoedbon krijgen voor het verschil tussen de prijs toen en de prijs die hij had toen ik bestelde (was toen in de aanbieding). Toedeloe ik heb lekker een ander bankje bij Kwantum besteld wat er na 3 dagen gewoon was.
Leen Bakker vind ik echt niet te vertrouwen met dit soort zaken. Volgens mij roepen ze maar wat.
Ik zoek een opbergkastje oid voor onder in de keuken. Mijn nieuwe keuken heeft gewoon aanrecht en keukenkastjes maar aan een blok niet. Het is nieuwbouw en daar kun je een inductie fornuis oid kwijt maar ik ga een inductieplaat doen, denk ik. En dan is het daaronder (onder het aanrecht) leeg.
Heeft iemand een tip of voorbeelden? Of als je een beter idee hebt wat daar neer te zetten?
Ik heb ongeveer hetzelfde als jij en heb er 2 keukentrolleys neergezet. NISSAFORS Roltafel, zwart - IKEA deze van de ikea. Werkt ideaal en vooral ook een goedkope oplossing
Kan iemand mij helpen? Wij hebben een tweede slaapkamer waar ik nu een kast voor extra opslag (moet daar blijven) een makeup tafel, spiegel op de grond, kledingrek een een reserve bureau heb.
Hoe zouden jullie dit indelen? Bureau gebruik ik zelden meer sinds de lockdowns over zijn, maar is wel fijn om pakketen / kleding voor werk etc klaar te leggen en wat gezellige accessoires op te zetten. Daaronder staat het beroemde forum badje gestald als we ‘m niet gebruiken, die kan eventueel ook naar zolder, als het hier niet uitkomt.
Makeup tafel wil ik op die plek houden zodat ik voor het raam zit en dus dag licht heb. In mijn ogen kan er niet heel veel anders dan tegen elke muur één item… maar ben dit best een beetje zat haha! Send help!
(Afbeelding is allemaal beetje gegokt qua verhoudingen)
Qua indeling heb ik geen ideeën, maar wellicht is een kleed in de kamer wel een optie? Zo wordt alles wat meer verbonden. Evt nog klein bijzettafel met bijv een plant, ergens een poef. Om het wat gezelliger te maken. Ik weet alleen niet of dat is wat je zoekt
Die Peignoir hè, is daar inmiddels een dupe van? Wil het zo graag maar de prijs doet zo’n au niet normaal.
Heel leuk idee! Alleen heb ik echt een make-up tafel met lades etc en wordt het hopelijk een kinderkamer. Dus wil er niet teveel in investeren qua aanpassingen voor meubels.
@Eendagsvlieg heb ik! Heb nu alleen effe de grote items neergezet.
@EleanorRigby @Lula ik heb m’n oog laten vallen op die mooie kast van Furnified die jullie ook hebben en ik vroeg me af of jullie er nog steeds tevreden over zijn? Hoe is de kwaliteit?
Oh ja, die is prima hoor. Ik heb 'm 5 jaar denk ik? Maar goed, ik doe er ook vrij weinig mee, hij staat er gewoon
Oh, dat is al een tijd! Dacht even checken of er niet snel beschadigingen o.i.d. op komen of deurtjes/lades lam worden. Ga morgen denk ik maar even langs de showroom om 'm in het echt te bewonderen
Heeft iemand tips voor mooi laminaat dat (extra) brede planken heeft? Ben al langs Praxis geweest om hun laminaat te bekijken, maar dat vond ik een beetje tegenvallen.
Ja bij mij is ie ook nog steeds heel mooi. Alleen een klein krasje omdat ik die kast heel eigenwijs in m’n eentje in elkaar wilde zetten (geen aanrader).
Is dat een ruimte waar bijv ook een tafelmodel koelkast past? Ik heb in zo’n ruimte een bijzettafel staan van de ikea, waar ik opbergruimte heb (wel open) en ik kan m ook eruit schuiven als ik extra aanrechtruimte nodig heb.
Dit is haar: BEKVÄM Roltafel, berken - IKEA
Wij hebben bij vloerloods de ‘Harbour oak’ extra brede plank gekocht en ben er ontzettend blij mee.
Houd er wel rekening mee dat er nu leveringsproblemen zijn. Wij hebben de kast in februari besteld en de smallere planken worden pas in juli geleverd .
Wij hebben bij de Karwei van vtwonen een laminaatvloer. Mooie brede planken. Wel wat prijziger dan normaal laminaat, maar wel mooie kwaliteit!