Interieurtopic #3

@Blush zoiets?

2 likes

Heel leuk idee! Alleen heb ik echt een make-up tafel met lades etc en wordt het hopelijk een kinderkamer. Dus wil er niet teveel in investeren qua aanpassingen voor meubels.

@Eendagsvlieg heb ik! Heb nu alleen effe de grote items neergezet.

4 likes

@EleanorRigby @Lula ik heb m’n oog laten vallen op die mooie kast van Furnified die jullie ook hebben en ik vroeg me af of jullie er nog steeds tevreden over zijn? Hoe is de kwaliteit?

2 likes

Oh ja, die is prima hoor. Ik heb 'm 5 jaar denk ik? Maar goed, ik doe er ook vrij weinig mee, hij staat er gewoon :smile:

3 likes

Oh, dat is al een tijd! Dacht even checken of er niet snel beschadigingen o.i.d. op komen of deurtjes/lades lam worden. Ga morgen denk ik maar even langs de showroom om 'm in het echt te bewonderen :smiley:

1 like

Heeft iemand tips voor mooi laminaat dat (extra) brede planken heeft? Ben al langs Praxis geweest om hun laminaat te bekijken, maar dat vond ik een beetje tegenvallen.

2 likes

Ja bij mij is ie ook nog steeds heel mooi. Alleen een klein krasje omdat ik die kast heel eigenwijs in m’n eentje in elkaar wilde zetten (geen aanrader).

1 like

Is dat een ruimte waar bijv ook een tafelmodel koelkast past? Ik heb in zo’n ruimte een bijzettafel staan van de ikea, waar ik opbergruimte heb (wel open) en ik kan m ook eruit schuiven als ik extra aanrechtruimte nodig heb.

Dit is haar: BEKVƄM Roltafel, berken - IKEA

1 like

Wij hebben bij vloerloods de ā€˜Harbour oak’ extra brede plank gekocht en ben er ontzettend blij mee.

5 likes

Houd er wel rekening mee dat er nu leveringsproblemen zijn. Wij hebben de kast in februari besteld en de smallere planken worden pas in juli geleverd :sweat_smile:.

4 likes

Wij hebben bij de Karwei van vtwonen een laminaatvloer. Mooie brede planken. Wel wat prijziger dan normaal laminaat, maar wel mooie kwaliteit!

2 likes

Ik weet dat er hier weleens mensen zijn die kastjes en dressoirs willen op pimpen etc, zag net hele leuke knoppen bij de Action. Van heel zwaar/stevig materiaal;

23 likes

Oeh die zijn wel heel erg leuk! rent naar de action

3 likes

Wij hebben van de gamma signature xtra breed, vind ik erg mooi en was vaak 50% korting maar weet niet of die acties nog steeds zo goed zijn.

3 likes

Oh shit zeg dat het zo lang duurt. Wij willen eerst nog gaan klussen dus misschien alvast maar bestellen dan.

2 likes

Ik heb ook de VTwonen van Karwei die @Jadatdus heeft, ben er heel tevreden mee. Karwei heeft ook regelmatig aanbiedingen op vloeren.

2 likes

Thanks, ga ik naar kijken. :smile: Iets prijziger is geen probleem als het een mooie vloer is van goede kwaliteit.

4 likes

Wij hadden in ons vorige huis de Meister Melango, extra breed en lang en heel goede kwaliteit

5 likes

Thanks, dat ziet er goed uit!

2 likes

Heeft iemand van jullie een besta tv meubel met een fauteuil ernaast? Ik twijfel of dat mooi staat omdat die besta laag is (ga hem niet ophangen)