Oeh die zijn wel heel erg leuk! rent naar de action
Wij hebben van de gamma signature xtra breed, vind ik erg mooi en was vaak 50% korting maar weet niet of die acties nog steeds zo goed zijn.
Oh shit zeg dat het zo lang duurt. Wij willen eerst nog gaan klussen dus misschien alvast maar bestellen dan.
Ik heb ook de VTwonen van Karwei die @Jadatdus heeft, ben er heel tevreden mee. Karwei heeft ook regelmatig aanbiedingen op vloeren.
Thanks, ga ik naar kijken. Iets prijziger is geen probleem als het een mooie vloer is van goede kwaliteit.
Wij hadden in ons vorige huis de Meister Melango, extra breed en lang en heel goede kwaliteit
Thanks, dat ziet er goed uit!
Heeft iemand van jullie een besta tv meubel met een fauteuil ernaast? Ik twijfel of dat mooi staat omdat die besta laag is (ga hem niet ophangen)
Ja heb ik, fauteuil staat er niet direct naast maar op de hoek zegmaar. Waarom denk je dat het niet zou kunnen/niet mooi zou zijn?
Ik wil lage pootjes onder de kast, maar dan is de zitting van de stoel zegmaar hoger dan de kast, dus dacht dat het dan misschien lomp oogt
Ik heb een klein fauteuiltje van Karwei (woood) er bij staan.
Ik heb pootjes onder mn besta (van die standaard die je bij Ikea erbij haalt) en de kast is hoger dan de zitting van mijn fauteuil hoor.
Wat een mooie woonkamer! Waar is die kast op links van als ik vragen mag?
Thanks! Dat is de Zuiver Barbier buffetkast.
Aah op die manier, ik heb wat je op de foto van @Bergson ziet (ook die woood stoel) maar de lage pootjes onder de kast en de zitting is dan net iets lager en dat staat prima. Maar dit stoeltje is zelf wel vrij laag, kan me voorstellen dat het heel anders toont als je een stoel met hogere rug oid neemt
Heeft iemand hier de kleur Florence van Praxis of de kleur Motivation Boost van Renaulac op de muur? Ben op zoek naar een mooie roze kleur precies een beetje tussen het lichte/donkere in, voor op de slaapkamer.
Die van mij is wel een fauteuil met lage rug, dus dat scheelt, maar de zitting is net wat hoger haha. Maar vind het er op de foto gewoon mooi uitzien, dus wordt toch de besta denk ik!
Denk echt dat het prima kan hoor! Je zal de stoel vast ook niet er precies naast neerzetten en door een tv op de kast te zetten toont het allemaal natuurlijk ook een stuk hoger.
Ik ben me aan het oriƫnteren op een nieuwe bank, 2,5 zits ongeveer met ligdeel. Ben dus echt verliefd op de banken van Fest, van die blokbanken. Maar die prijs en levertijden staan me echt tegen, ik verhuis namelijk zondag al en kan mijn huidige bank niet meenemen (te groot) en ga naar een huurhuis.
Iemand tips voor snellere levering van banken? Of weet waar ze soortgelijke āblokbankenā verkopen?
Ik zit naar Naduvi te kijken, maar de reviews lijken wisselend. Heeft iemand daar ervaring mee?
https://www.naduvi.nl/products/marie-claire-home-hoekbank-karen-hoekdeel-links-blauw-250x185x71-fluweel-banken-meubels
Of by Sidde? Daar is de levertijd gemiddeld 3 weken. Of is dat ook nog te lang?