Ja heb ik, fauteuil staat er niet direct naast maar op de hoek zegmaar. Waarom denk je dat het niet zou kunnen/niet mooi zou zijn?
Ik wil lage pootjes onder de kast, maar dan is de zitting van de stoel zegmaar hoger dan de kast, dus dacht dat het dan misschien lomp oogt
Ik heb een klein fauteuiltje van Karwei (woood) er bij staan.
Ik heb pootjes onder mn besta (van die standaard die je bij Ikea erbij haalt) en de kast is hoger dan de zitting van mijn fauteuil hoor.
Wat een mooie woonkamer! Waar is die kast op links van als ik vragen mag?
Thanks! Dat is de Zuiver Barbier buffetkast.
Aah op die manier, ik heb wat je op de foto van @Bergson ziet (ook die woood stoel) maar de lage pootjes onder de kast en de zitting is dan net iets lager en dat staat prima. Maar dit stoeltje is zelf wel vrij laag, kan me voorstellen dat het heel anders toont als je een stoel met hogere rug oid neemt
Heeft iemand hier de kleur Florence van Praxis of de kleur Motivation Boost van Renaulac op de muur? Ben op zoek naar een mooie roze kleur precies een beetje tussen het lichte/donkere in, voor op de slaapkamer.
Die van mij is wel een fauteuil met lage rug, dus dat scheelt, maar de zitting is net wat hoger haha. Maar vind het er op de foto gewoon mooi uitzien, dus wordt toch de besta denk ik!
Denk echt dat het prima kan hoor! Je zal de stoel vast ook niet er precies naast neerzetten en door een tv op de kast te zetten toont het allemaal natuurlijk ook een stuk hoger.
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe bank, 2,5 zits ongeveer met ligdeel. Ben dus echt verliefd op de banken van Fest, van die blokbanken. Maar die prijs en levertijden staan me echt tegen, ik verhuis namelijk zondag al en kan mijn huidige bank niet meenemen (te groot) en ga naar een huurhuis.
Iemand tips voor snellere levering van banken? Of weet waar ze soortgelijke ‘blokbanken’ verkopen?
Ik zit naar Naduvi te kijken, maar de reviews lijken wisselend. Heeft iemand daar ervaring mee?
https://www.naduvi.nl/products/marie-claire-home-hoekbank-karen-hoekdeel-links-blauw-250x185x71-fluweel-banken-meubels
Of by Sidde? Daar is de levertijd gemiddeld 3 weken. Of is dat ook nog te lang?
Thanks voor deze tip! Nee dat is echt prima! Ook redelijk fijn betaalbaar
Wehkamp! Ik heb de Igor en ben daar heel blij mee. Ik heb ribstof, maar we zijn ook versies met gladde stof.
Ik heb die ook in een tabblad open staan, heb je hem al lang? Welke delen heb je? Ik vind het wat gek staan dat die hocker op de foto aan de zijkant zit, daar wil je juist je voeten op toch?
Ik heb ‘m pas net! Dus weet op lange termijn niet hoe ‘ie gaat zijn. Ik heb een hoekdeel en een deel met alleen een achterkant. Ik heb een kleine kamer, dus kan geen hoekbank. Ik vind ‘m vooral heel stevig en veel betere kwaliteit dan IKEA. En de rugleuning is lekker breed.
Ik ben zelf ook een aardige tijd op zoek geweest naar een 2,5 zits (~2m breed ofzo) met ligdeel, maar was echt heel moeilijk te vinden. Hier uiteindelijk niet gelukt. Heb de zoektocht wel beperkt tot fysieke winkels omdat ik wel eerst op de bank wilde zitten voor het kopen
Vind iemand het leuk om over het volgende mee te denken?
Ik heb een Artifort bank, zoals onderstaand model. Nu ben ik verhuisd en mag de zithoek wat uitgebreid worden. Ik vind de bank nog steeds heel mooi, maar weet niet zo goed wat erbij past. Een tweede bankje, of een losse stoel (of twee?). En welke kleur en stijl? Ik ben hier zo slecht in, haha. Dus alle ideeën zijn welkom
Verder is er weinig om rekening mee te houden qua stijl.
Dit is de bank die ik nu heb (maar dan andere bekleding, ik heb een beetje mosgroen):
Een of twee vintage gispen fauteuils! Ik heb er ook een, dus dat is sowieso het eerste waar ik aan denk. Je hebt heel veel soorten, van heel duur tot best goedkoop. Staat mooi bij dat strakke minimalistische met chroom.
Niet met deze specifieke bank. Maar wij hebben in december een bank besteld daar. Binnen 5 dagen stonden ze voor de deur. Transport was goed geregeld en je kan de bank retourneren wanneer hij niet bevalt.
Helemaal prima dus