Interieurtopic #3

Thanks voor deze tip! Nee dat is echt prima! Ook redelijk fijn betaalbaar

3 likes

Wehkamp! Ik heb de Igor en ben daar heel blij mee. Ik heb ribstof, maar we zijn ook versies met gladde stof.

1 like

Ik heb die ook in een tabblad open staan, heb je hem al lang? Welke delen heb je? Ik vind het wat gek staan dat die hocker op de foto aan de zijkant zit, daar wil je juist je voeten op toch?

2 likes

Ik heb ‘m pas net! Dus weet op lange termijn niet hoe ‘ie gaat zijn. Ik heb een hoekdeel en een deel met alleen een achterkant. Ik heb een kleine kamer, dus kan geen hoekbank. Ik vind ‘m vooral heel stevig en veel betere kwaliteit dan IKEA. En de rugleuning is lekker breed.

2 likes

Ik ben zelf ook een aardige tijd op zoek geweest naar een 2,5 zits (~2m breed ofzo) met ligdeel, maar was echt heel moeilijk te vinden. Hier uiteindelijk niet gelukt. Heb de zoektocht wel beperkt tot fysieke winkels omdat ik wel eerst op de bank wilde zitten voor het kopen

3 likes

Vind iemand het leuk om over het volgende mee te denken?
Ik heb een Artifort bank, zoals onderstaand model. Nu ben ik verhuisd en mag de zithoek wat uitgebreid worden. Ik vind de bank nog steeds heel mooi, maar weet niet zo goed wat erbij past. Een tweede bankje, of een losse stoel (of twee?). En welke kleur en stijl? Ik ben hier zo slecht in, haha. Dus alle ideeën zijn welkom :blush:
Verder is er weinig om rekening mee te houden qua stijl.

Dit is de bank die ik nu heb (maar dan andere bekleding, ik heb een beetje mosgroen):

2 likes

Een of twee vintage gispen fauteuils! Ik heb er ook een, dus dat is sowieso het eerste waar ik aan denk. Je hebt heel veel soorten, van heel duur tot best goedkoop. Staat mooi bij dat strakke minimalistische met chroom.

afbeelding

8 likes

Niet met deze specifieke bank. Maar wij hebben in december een bank besteld daar. Binnen 5 dagen stonden ze voor de deur. Transport was goed geregeld en je kan de bank retourneren wanneer hij niet bevalt.
Helemaal prima dus

2 likes

Oh dat vind ik qua prijs echt meevallen! Wij hebben dezelfde bank en ik ben er zo op uitgekeken + de hoes heeft vlekken en het grijs staat in ons huis heel saai. Ben benieuwd hoe de hoes bevalt als hij binnen is!

Oeh ribstof, mooi!

3 likes

Ik zie net dat ik geen Nockeby heb maar een Norsborg. Ze worden allebei niet meer verkocht, dus ook de losse Ikea hoezen niet. Ben benieuwd of deze stof meer slijtvast is idd, vind die van Ikea kwalitatief een beetje meh. Bij ons is het grijze ook verkleurd, met name op de zitting terwijl we heel weinig op de bank zitten.

Leuke stofjes heeft Norse Maison iig! Thanks voor de tip.

1 like

Hoe dan, na 6 jaar was mijn Nockeby wel echt uitgeleefd :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Gaat heel erg leuk staan! Heb zelf een donkerblauwe muur met groene bank en roze kussens, dus een bank lijkt me ook heel mooi staan bij jou!

1 like

Pas wel op. Mijn kat heeft door haar nagels veel halen in de ribstof gecreëerd.

Bemz heeft ook fijne hoezen voor IKEA banken, ook voor Norsborg!

3 likes

Mijn vader gaat dit maken met vuren hout. Ik wil het gaan beitsen, maar er zijn zooooveel kleuren

Wat vinden jullie een mooie kleur?

7 likes

Ik vind deze kleur (die het al is op de foto) heel mooi!

5 likes

Bij mij zouden die plantjes continu naar beneden vallen :grimacing:

2 likes

Ik ga er plankjes op maken!

Edit: Of naja m’n vader :grimacing:

1 like

Deel je het eindresultaat als het af is? Heel tof!

2 likes