@lovewarrior ik zou ze wel gewoon schilderen, maar dan eerst isoleerverf over de vlekken spuiten, anders heb je inderdaad kans dat het er weer doorkomt.
Ik heb die van de ikea nu al een paar jaar en heel tevreden over.
Gadverdamme zeg is geverfd zo te zien. Je zou een stukje kunnen testen, maar ik zou denk ik ook even uitrekenen hoe duur vervangen is. Want dit allemaal opschuren en dan schilderen is best een klus. Vraag me ook af of dit niet erdoor gaat komen en of je het niet gaat ruiken in de zomer
Wat heb je al geprobeerd qua schoonmaak?
Nou jongens update. Heb vandaag de plinten opnieuw gedaan en ben er nu al helemaal blij mee!
@lovewarrior zou ze gewoon verven! Is middagje werk.
Was meteen verliefd op die eerste! Wel boven mijn budget dus ik heb via google afbeeldingen op vergelijkbare items gezocht en heb net deze besteld via La Redoute. Dankjewel voor de inspiratie dus !
Netjes afgeplakt zeg!
Jaaa mooi is die he. Ik heb vorig jaar heel lang getwijfeld en uiteindelijk wel gekocht, hij is ook heel glad en zacht maar deze van leredoute is ook een goede vondst!
@JustinBieber Haha ja dit wilde ik ook zeggen, wat strak geplakt en met die oranje tape ziet het er nog stylish uit ook
104 te groot, of zou dat net kunnen? Zag een aantal op marktplaats.
Vintage teak ronde eettafel uitschuifbaar tafel uittrekbaar
Bieden
Nog een van 110
Vintage design uitschuifbare tafel van Farstrup
€ 395,00
En een van 102, wel hele andere stijl (lijkt me tof met een ander kleur blad)
Vintage Design Eettafel Dietiker uitschuifbaar Rond Ovaal
€ 320,00
+1 voor die van Ikea. Na een aantal jaar elke week wassen en in de droger nog steeds mooi
@Eileen
Iemand ervaring met kwalitatief goede railverlichting? Ik ben op zoek naar een rail met spots die of LED of GU10 (en Hue compatible) zijn. Zie door de bomen het bos niet meer
Ik heb keuzestress en ben inspiratieloos voor ons nieuwe huis.
Ik heb deze Artifort stoel van mijn oma geërfd. Hij is nu vaal mosgroen en wel aan herbekleding toe, dus kan alle kleuren en stoffen en patronen kiezen.
Hij komt in deze woonkamer te staan aan de muur tegenover deze deur. Nu is deze muur blauw (interieur van de vorige bewoners) en ik wil daar een andere kleur. Mag ook any kleur zijn, maar denk wel dat blauw of groentint het beste is ivm raam op t oosten.
Wie heeft mooie ideeen over combi’s? Er is een optie om de muur een groentint te geven en de stoel zo te laten; maar dan is t wel veel groen? Maybe leuker om een beetje te mixen? Hou wel van kleurrijke interieuren met een aantal verschillende kleuren zoals dit bijv.
Hebben verder een lichtgrijze bank, eikenhouten tafel met zwarte poten en lichtgrijze tafelstoelen, wit tv meubel en alle andere tafeltjes enzo eikenhout met zwarte poten. Dus moet de kleur op het moment van bloemen, vazen, kussentjes ect hebben. Vandaar de muur en stoel als keuze
Wie vind het leuk om mij wat ideetjes te geven
Ik vind de combinatie groen en roze altijd een goed idee.
De muur groen of blauw en dan de stoel roze bekleden! Of zacht oranje.
Ik ben ook team roze voor de stoel! Staat mooi bij groen.
Nice! Deze sla ik ff op.
Als jullie roze zeggen, denken jullie dan aan lichtroze, felroze of oudroze?
Oudroze!
Ik zou kobaltblauw of lila (niet te zoet/fel lila) doen! Vind ik persoonlijk nog makkelijker te combineren dan roze als je niet de bohemian vibe wilt!