Interieurtopic #3

Heel mooi! Zou graag zo’n kast willen maar oefff zo duur

4 likes

Thanks!! Ja @the.rebel.club heb idd lang getwijfeld door de prijs maar doordat ik verder veel grote aankopen tweedehands kon kopen heb ik het voor mezelf goedgepraat haha. Ze hebben wel echt vaak 20% of 25% korting dus de volle prijs betalen hoeft vaak niet. Maar ja blijft alsnog veel geld natuurlijk

3 likes

Ik stem ook voor roze, lila of terracotta (en dan groen) @the.rebel.club

2 likes

Dit is perfect, ruimte voor mijn boeken en ook hoge vakken voor drank waar mijn vriend van droomt. Even sparen

2 likes

Hoewel ik de andere suggesties ook heel goed vind, wil ik okergeel nog opperen. Wij hebben 2 donkergele banken (fluweel) en dat gecombineerd met een oudroze muur. Vind ik persoonlijk ook een heel mooie combinatie. En ik vind geel ook goed combineren met alle kleuren groen en blauw.

7 likes

Deze kleur blauw muur

Die kleur komt om 3 vd 4 voorbeeldplaatjes terug

En de stoel een mooie lila tint. Misschien iets meer vergrijsd

Lijkt me heel mooi en fris met het eiken en het wit en de kamer op het oosten!

5 likes

Same, okergeel lijkt me ook heel mooi bij die stoel passen. Okergeel past echt bij heel veel kleuren!

1 like

Ik zie dat er flink veel modieuze kleuren geopperd worden voor de stoel, zoals lila en terracotta. Dat vind je over 5 jaar niet meer mooi! Voor een muur is dat prima, die schilder je zo weer over, maar een stoel bekleden doe je niet zo vaak. Ik zou dus iets neutralers kiezen waar veel bij past. Groen/blauw is idd mooi, maar ik vond de oppering voor okergeel ook een goede, dat past ook bij veel andere kleuren.

6 likes

Onzin. Als je lila mooi vindt moet je dat gewoon doen, over vijf jaar zie je dan wel weer. We hebben niet allemaal grijze hoekbank, lederen fauteuil smaak.

35 likes

Ik vind die stoel in ‘t groen trouwens echt wel mooi!!

3 likes

Kvadrat/febrik heeft geweldige stoffen waar vaak ook nog subtiel andere kleuren in zitten

2 likes

Dat verschilt toch echt ontzettend per persoon.

2 likes

Nee, ik ook niet, ik heb een hekel aan grijze hoekbank/lederen fauteuil. Als je verder had gelezen had je gezien dat ik andere kleuren opperde, dus hou alsjeblieft op met je neerbuigende opmerkingen. En lila ís op dit moment een modekleur, en dat kun je heel mooi vinden, maar de kans is nou eenmaal groot dat je dat over 5 jaar niet meer mooi vind. Of we het nu willen toegeven of niet, onze smaak verandert vaak mee met de mode. Een een lila muur verf je dan leuk weer over in een ander kleurtje, maar een lila stoffering vervang je niet zo snel. Of nou ja, het kan, maar kost een stuk meer dan een potje verf.

6 likes

Heb je hele bericht gelezen hoor, blijf er bij: doe lekker waar je blij van wordt. Je kan prima zelf kunnen inschatten hoe blij je van een bepaalde keuze wordt. Als je van veilige keuzes houdt moet je dat lekker doen, maar het hele je vindt een gedurfde kleuren straks niet meer leuk is zo saai.

6 likes

Is er iemand die mee kan helpen welke kleur behang we nodig hebben? We hebben al twee keer behang gekocht en terug gebracht, ik kom er echt niet meer uit :sweat_smile:. Het gaat om boven de lambrisering, dit idee:

De lambroisering is tranquil down van Flexa, de muur daarnaast wordt turkoise.

Omdat de lambroisering over de hele muur is en de kamer niet zo groot, wordt het al gauw te druk denk ik. En neutrale kleuren maken het weer gauw te flets.

Ik zou een donkerder behang kiezen waar wellicht die kleur verf subtiel in terug komt.

Of juist een zwart wit grafisch behang

Ter idee heb niet alle passende opties bekeken:

7 likes

Oh super lief bedankt! Die eerste vind ik qua kleur heel mooi. Ik wilde eigenlijk niet te druk, maar is misschien toch wel leuk. Pfff zo lastig :sweat_smile:

2 likes

Ik heb zelf ook Tranquil Dawn thuis en op een andere muur okergeel Vincent van Gogh print (bloesem) behang. Dat is ook te druk denk ik maar iets (licht) geel kan wel mooi zijn? Welke kleur inrichting heb je verder?

3 likes

Nieuwe eethoek 🥹
Tafel Fonq
Stoelen Markplaats

65 likes

Licht of oker geel is ook wel mooi ja, bedankt! We zijn nog bezig met de verbouwing, dat maakt het ook lastig. Maar aan de andere muur komt een turkoise kleur, we hebben een houten vloer en vrij basic zwarte/antraciet meubels. Ik ga eens zoeken naar iets in die kleur.

1 like