Interieurtopic #3

Oei lila vind ik echt een geweldig idee. Maar zou je dat ook met groen doen? Of dan toch een andere kleur op de muur

2 likes

Ja ik vind dat heel goed kunnen! Maar wel een bepaald type groen. Dus vind het zelf niet echt mooi met echt donker/bos groen als je snapt wat ik bedoel. Maar met lichtgroen of groenblauw of van dat fellere signaal groen echt heeeeel leuk juist. Vind lila daarom juist zo leuk omdat het past met blauw, groen en roze en nou ja in mijn ogen met bijna alles haha!

1 like

Misschien zo’n combi, maar dan de muur wat minder grijzig

10 likes

Oudroze of zachte roze. Al is felroze wel erg tof! Lila is ook een goed idee! Mintgroen combineert wel mooi vind ik. Of misschien zacht oranje. Een groen op de muur met een grijze ondertoon combineert idd met veel dingen. Wat een keuzes zo haha

2 likes

Deze stond net op de instagram van Arte :heart_eyes:

7 likes

Jaaa deze heb ik precies ook met stoeltje :smiling_face_with_three_hearts:

@Marquez exactly my point haha keuzestress

3 likes

Twee weken geleden plaatste ik een bericht dat ik een gat had geslagen in een nieuwe kast. Inmiddels heb ik het nieuwe onderdeel binnen en staat ie :heart_eyes: Echt dolblij mee en geweldige service dus! (kast is van Tylko)

77 likes

Heel mooi! (En ook leuke boeken en een mooie flowerpot lamp :heart_eyes:)

3 likes

Heel mooi! Zou graag zo’n kast willen maar oefff zo duur

4 likes

Thanks!! Ja @the.rebel.club heb idd lang getwijfeld door de prijs maar doordat ik verder veel grote aankopen tweedehands kon kopen heb ik het voor mezelf goedgepraat haha. Ze hebben wel echt vaak 20% of 25% korting dus de volle prijs betalen hoeft vaak niet. Maar ja blijft alsnog veel geld natuurlijk

3 likes

Ik stem ook voor roze, lila of terracotta (en dan groen) @the.rebel.club

2 likes

Dit is perfect, ruimte voor mijn boeken en ook hoge vakken voor drank waar mijn vriend van droomt. Even sparen

2 likes

Hoewel ik de andere suggesties ook heel goed vind, wil ik okergeel nog opperen. Wij hebben 2 donkergele banken (fluweel) en dat gecombineerd met een oudroze muur. Vind ik persoonlijk ook een heel mooie combinatie. En ik vind geel ook goed combineren met alle kleuren groen en blauw.

7 likes

Deze kleur blauw muur

Die kleur komt om 3 vd 4 voorbeeldplaatjes terug

En de stoel een mooie lila tint. Misschien iets meer vergrijsd

Lijkt me heel mooi en fris met het eiken en het wit en de kamer op het oosten!

5 likes

Same, okergeel lijkt me ook heel mooi bij die stoel passen. Okergeel past echt bij heel veel kleuren!

1 like

Ik zie dat er flink veel modieuze kleuren geopperd worden voor de stoel, zoals lila en terracotta. Dat vind je over 5 jaar niet meer mooi! Voor een muur is dat prima, die schilder je zo weer over, maar een stoel bekleden doe je niet zo vaak. Ik zou dus iets neutralers kiezen waar veel bij past. Groen/blauw is idd mooi, maar ik vond de oppering voor okergeel ook een goede, dat past ook bij veel andere kleuren.

6 likes

Onzin. Als je lila mooi vindt moet je dat gewoon doen, over vijf jaar zie je dan wel weer. We hebben niet allemaal grijze hoekbank, lederen fauteuil smaak.

35 likes

Ik vind die stoel in ‘t groen trouwens echt wel mooi!!

3 likes

Kvadrat/febrik heeft geweldige stoffen waar vaak ook nog subtiel andere kleuren in zitten

2 likes

Dat verschilt toch echt ontzettend per persoon.

2 likes