Nee, ik ook niet, ik heb een hekel aan grijze hoekbank/lederen fauteuil. Als je verder had gelezen had je gezien dat ik andere kleuren opperde, dus hou alsjeblieft op met je neerbuigende opmerkingen. En lila ís op dit moment een modekleur, en dat kun je heel mooi vinden, maar de kans is nou eenmaal groot dat je dat over 5 jaar niet meer mooi vind. Of we het nu willen toegeven of niet, onze smaak verandert vaak mee met de mode. Een een lila muur verf je dan leuk weer over in een ander kleurtje, maar een lila stoffering vervang je niet zo snel. Of nou ja, het kan, maar kost een stuk meer dan een potje verf.
Heb je hele bericht gelezen hoor, blijf er bij: doe lekker waar je blij van wordt. Je kan prima zelf kunnen inschatten hoe blij je van een bepaalde keuze wordt. Als je van veilige keuzes houdt moet je dat lekker doen, maar het hele je vindt een gedurfde kleuren straks niet meer leuk is zo saai.
Is er iemand die mee kan helpen welke kleur behang we nodig hebben? We hebben al twee keer behang gekocht en terug gebracht, ik kom er echt niet meer uit . Het gaat om boven de lambrisering, dit idee:
De lambroisering is tranquil down van Flexa, de muur daarnaast wordt turkoise.
Omdat de lambroisering over de hele muur is en de kamer niet zo groot, wordt het al gauw te druk denk ik. En neutrale kleuren maken het weer gauw te flets.
Ik zou een donkerder behang kiezen waar wellicht die kleur verf subtiel in terug komt.
Of juist een zwart wit grafisch behang
Ter idee heb niet alle passende opties bekeken:
Oh super lief bedankt! Die eerste vind ik qua kleur heel mooi. Ik wilde eigenlijk niet te druk, maar is misschien toch wel leuk. Pfff zo lastig
Ik heb zelf ook Tranquil Dawn thuis en op een andere muur okergeel Vincent van Gogh print (bloesem) behang. Dat is ook te druk denk ik maar iets (licht) geel kan wel mooi zijn? Welke kleur inrichting heb je verder?
Licht of oker geel is ook wel mooi ja, bedankt! We zijn nog bezig met de verbouwing, dat maakt het ook lastig. Maar aan de andere muur komt een turkoise kleur, we hebben een houten vloer en vrij basic zwarte/antraciet meubels. Ik ga eens zoeken naar iets in die kleur.
Wat een geweldige stoelen!
Ah wishbone
Heeft iemand tips voor een stevige rolhor voor een raam? Ik heb nu rolhorren waar mijn kat makkelijk doorheen duwt en wat met een zuchtje wind ook ‘open’ waait. Of iemand ervaring met fijne voorzethorren?
Voorzethorren op maat. Geen verzendkosten, laagste prijs - Horren.com ik heb nu deze, maar ze hebben ook rolhorren! Goed sterk vind ik zelf.
Weet iemand of de bank modules van de Umix bank van Leen Bakker onderling te veranderen zijn?
Ik kan voor gratis een bank krijgen, alleen is de bank in een U vorm en dat is te groot. Als ik iets kan weghalen dan past t waatschijnlijk wel.
Ik heb al op de site gekeken en kan er niets over vinden.
Ik weet dit niet, maar maybe ff met Leen Bakker zelf bellen of langsgaan als je in de buurt woont? Wel nice gratis bank.
Heeft iemand een plafondventilator (met lamp)? Ik overweeg dat voor in de slaapkamer ipv een losse staande ventilator die altijd herrie maakt. Is de werking een beetje hetzelfde?
Ik vind plafondventilatoren veel fijner in slaapkamers omdat het recht boven je hangt in plaats van ergens staat waar het niet je hele lichaam koelt. En ik heb ook het idee dat het meer de hele kamer bereikt.
Volgens mij kun je er kamers ook mee verwarmen door de andere richting op te draaien, dus dat is ook nog eens handig als het wat kouder is.
Wij hebben er eentje en zijn er heel blij mee. Het komt inderdaad rechtstreeks op je lichaam en je doet hem heel makkelijk even aan
Jup, blij mee.
Ik heb deze:
Wij! De lamp gebruiken we heel weinig maar super blij mee!
Wij hebben deze beneden:
Helaas wel flink duurder geworden (gekocht voor €222). Erg blij mee!
Mijn ouders hebben sinds een week deze, doet het ook goed:
Als je alsnog wel een losse ventilator zou willen, de Duux Whisper Flex maakt weinig lawaai. Die overwegen wij, omdat mijn kat kabels kapot vreet en wij boven geen plafondventilator kunnen ivm ons schuine dak.