Wat een geweldige stoelen!
Ah wishbone
Heeft iemand tips voor een stevige rolhor voor een raam? Ik heb nu rolhorren waar mijn kat makkelijk doorheen duwt en wat met een zuchtje wind ook ‘open’ waait. Of iemand ervaring met fijne voorzethorren?
Voorzethorren op maat. Geen verzendkosten, laagste prijs - Horren.com ik heb nu deze, maar ze hebben ook rolhorren! Goed sterk vind ik zelf.
Weet iemand of de bank modules van de Umix bank van Leen Bakker onderling te veranderen zijn?
Ik kan voor gratis een bank krijgen, alleen is de bank in een U vorm en dat is te groot. Als ik iets kan weghalen dan past t waatschijnlijk wel.
Ik heb al op de site gekeken en kan er niets over vinden.
Ik weet dit niet, maar maybe ff met Leen Bakker zelf bellen of langsgaan als je in de buurt woont? Wel nice gratis bank.
Heeft iemand een plafondventilator (met lamp)? Ik overweeg dat voor in de slaapkamer ipv een losse staande ventilator die altijd herrie maakt. Is de werking een beetje hetzelfde?
Ik vind plafondventilatoren veel fijner in slaapkamers omdat het recht boven je hangt in plaats van ergens staat waar het niet je hele lichaam koelt. En ik heb ook het idee dat het meer de hele kamer bereikt.
Volgens mij kun je er kamers ook mee verwarmen door de andere richting op te draaien, dus dat is ook nog eens handig als het wat kouder is.
Wij hebben er eentje en zijn er heel blij mee. Het komt inderdaad rechtstreeks op je lichaam en je doet hem heel makkelijk even aan
Jup, blij mee.
Ik heb deze:
Wij! De lamp gebruiken we heel weinig maar super blij mee!
Wij hebben deze beneden:
Helaas wel flink duurder geworden (gekocht voor €222). Erg blij mee!
Mijn ouders hebben sinds een week deze, doet het ook goed:
Als je alsnog wel een losse ventilator zou willen, de Duux Whisper Flex maakt weinig lawaai. Die overwegen wij, omdat mijn kat kabels kapot vreet en wij boven geen plafondventilator kunnen ivm ons schuine dak.
Oh goed dat je deze noemt, ik had bovenstaande al gezien maar ik ken de website helemaal niet, maar dat is dus wel gewoon prima? Ik wil er wel eentje die er een beetje mooi uit ziet
Welke heb jij en ben je tevreden?
Volgens mij is dit dezelfde als hierboven haha, de Windstylance!
Oh toevallig, ik heb net deze besteld:
Bestron Plafondventilator met Lamp, Ø 75 Cm, 50 W, Esdoorn/Wit, DC30T, Esdoorn/Wit https://amzn.eu/d/g16qLA5
Kreeg goede recensies, dus ik ben benieuwd. Vind m niet heel mooi, maar goed, hij hangt toch maar in de slaapkamer. Vind de duurdere ventilatoren niet heel veel mooier eigenlijk…
Misschien deze?
Waar kan je mooie wollen vloerkleden vinden? En is dat aan te reden met een kind van 1,5 of kunnen we beter nog even wachten tot het kind wat minder vies is? Ik ben best bereid te betalen voor regelmatig laten schoonmaken.
Wij hebben zoiets (alleen dan met bolletjes qua vorm):
Echt blij mee! Ik heb alleen geen kind, dus dat advies kan ik je niet geven.
Ik heb een kleed van Kwantum met bolletjes, volgens mij iets anders dan die hierboven en wel een kind. Hij pluist enorm dus we moeten regelmatig haarballen uit de mond van baby plukken. Qua vlekken is het helemaal prima, geen last van, maar ik zou dus zeker een kleed zoeken zonder lange haren (?).
Edit: ik ben aan het zoeken want ik weet dat mijn vader een mooi groot wollen kleed heeft maar ik kan het merk niet vinden. Hij is op vakantie en ik ga van de week daar de plantjes doen, dan kan ik wel ff gluren als je wil!