Oh goed dat je deze noemt, ik had bovenstaande al gezien maar ik ken de website helemaal niet, maar dat is dus wel gewoon prima? Ik wil er wel eentje die er een beetje mooi uit ziet
Welke heb jij en ben je tevreden?
Oh goed dat je deze noemt, ik had bovenstaande al gezien maar ik ken de website helemaal niet, maar dat is dus wel gewoon prima? Ik wil er wel eentje die er een beetje mooi uit ziet
Welke heb jij en ben je tevreden?
Volgens mij is dit dezelfde als hierboven haha, de Windstylance!
Oh toevallig, ik heb net deze besteld:
Bestron Plafondventilator met Lamp, Ø 75 Cm, 50 W, Esdoorn/Wit, DC30T, Esdoorn/Wit https://amzn.eu/d/g16qLA5
Kreeg goede recensies, dus ik ben benieuwd. Vind m niet heel mooi, maar goed, hij hangt toch maar in de slaapkamer. Vind de duurdere ventilatoren niet heel veel mooier eigenlijk…
Misschien deze?
Waar kan je mooie wollen vloerkleden vinden? En is dat aan te reden met een kind van 1,5 of kunnen we beter nog even wachten tot het kind wat minder vies is? Ik ben best bereid te betalen voor regelmatig laten schoonmaken.
Wij hebben zoiets (alleen dan met bolletjes qua vorm):
Echt blij mee! Ik heb alleen geen kind, dus dat advies kan ik je niet geven.
Ik heb een kleed van Kwantum met bolletjes, volgens mij iets anders dan die hierboven en wel een kind. Hij pluist enorm dus we moeten regelmatig haarballen uit de mond van baby plukken. Qua vlekken is het helemaal prima, geen last van, maar ik zou dus zeker een kleed zoeken zonder lange haren (?).
Edit: ik ben aan het zoeken want ik weet dat mijn vader een mooi groot wollen kleed heeft maar ik kan het merk niet vinden. Hij is op vakantie en ik ga van de week daar de plantjes doen, dan kan ik wel ff gluren als je wil!
Oh sorry @Duif en @Salmiak, ik zoek gewoon laagpolig of glad, je hoeft dus niet te zien dat het wol is maar ik vind het een fijner materiaal (voor de natoer) dan polyester.
Dan is Rugvista wel een goede, daar kan je sorteren op materiaal
Ik heb er 1 van Loods 5. Was rond de 230 euro en je kunt 'm aan 2 kanten gebruiken. Kinderen waren 3 en 4 toen we 'm kochten . Ik heb er laatst een enorme vlek met indiase curry op gemaakt die ik er niet uit gepoetst kreeg, maar die vlek is alsnog spontaan verdwenen
Heeft er iemand hier toevallig verstand van gordijnen? Ik word sowieso al moedeloos omdat ik veel gordijnen lelijk en ouderwets vind, maar oké. Ik wil dan voor een goedkope optie gaan uit bijvoorbeeld Kwantum zoals dit maar in de winkel was er slechts 1 systeem dat aan de muur kon worden bevestigd (i.p.v. aan plafond) en dat was met van die grote ringen, wat ik al helemaal lelijk vind.
Zou ik dit gordijn op maat kunnen laten maken met plooien zoals op de foto en het dan combineren met een ophangsysteem voor aan de muur? Aan het plafond gaat niet bij ons omdat dat schuin afloopt.
Dit hangt er nog van de vorige bewoners (heb verder ook geen verstand van gordijnen), maar:
Kan zo’n rails niet?
Ja dat weet ik dus niet of dit gecombineerd kan worden met het systeem van Kwantum.
Gordijnen van de kwantum zijn niet gemaakt voor enkel hun systeem. Je krijgt haakjes mee die in hoogte verstelbaar zijn (tenzij ze nu simpelere haakjes doen), dus als je gordijnen bij zo’n muurrail ophangt met haakjes zou je bij de kwantum terecht kunnen
Wij hebben een wollen perzich kleed (vintage via mp) en daar zie je vlekken niet op, super handig haha
in een airbnb waar ik was hadden ze deze plisse top down bottom up gordijntjes zonder bedieningstouwtjes en boven en onder echt mini mini bevestiging, niet zo’n hele casette bovenin ofzo. Vond het ideaal. Zijn jullie die wel eens in een winkel in Nederland tegengekomen?
Wij hebben zulke van Veneta.
Edit: al twijfel ik nu of ze helemaal hetzelfde zijn.
https://www.veneta.com/plisse-gordijnen/nl/page/55/?SelectedFilters=2055