Oh mooie kleur zeg!
Ligt eraan wat jouw definitie van betaalbaar is
Maar bij Sissy Boy hebben ze zulke voor 199 per stuk
En bij SKLUM 149 maar dan met donkerder hout
Ik dacht dat ik bij karwei ook eens van deze stoelen heb gezien!
Ik zag van casa een advertentie in de stad, volgendmij waren het deze stoelen; https://nl.casashops.com/nl/producten/august-stoel-naturel-h-78-x-b-60-x-d-58-cm/671790/
Zonwering werkt uiteindelijk veel beter dan gordijnen! Wij hebben 2 jaar gordijnen gehad en het scheelt wel veel hoor. Maar nu hebben we daarbovenop een markies en wat een verschil merken we. Je creëert natuurlijk schaduw buiten je huis hiermee.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met ‘het balkonbankje’? Lijkt me heel handig door de opbergruimte en kan ook niet echt alternatieven vinden, maar ik vind hem redelijk prijzig. Zit ie een beetje lekker met kussens en hoe is de kwaliteit bijvoorbeeld?
Ik heb er een van de leen bakker met kussens, zit perfect
Mooi en wat ligt je kat er heerlijk bij
Het is wel echt heel mooi!
Haha meteen de kat erop
Hoi! Kijkt iemand van jullie ook de vlogs van Co with the flow? Ik ben op zoek naar de wanddecoratie die zij heeft achter haar eettafel. Heb alleen geen idee welke zoektermen ik moet gebruiken haha.
Of aan haar vragen in de comments?
Als je zoekt op juju hoeden dan vindt je zoiets
Volgens mij heeft zij heel veel van Westwing. Dus wellicht kun je daar nog iets soortgelijks vinden?
Tippie voor iedereen die nog een verlanglijstje heeft bij de IKEA: de prijzen gaan per 1/7 stijgen.
Dat is ook gelijk alles wat ik weet btw
Godver. Klantenservice zei tegen mij dat ik in de winkel een bezorgdatum voor over een maand kon kiezen. Sta ik in de winkel, gaat dat niet. Echt geen zin om nog meer te moeten dokken
Noooh dat is zo balen! En als je het laat bezorgen in de winkel?
Schrale troost maar wij hebben nu ook nog maar een deel kunnen bestellen. Voor een aantal dingen hebben we nu nog geen plek en kunnen we ook niet zo snel uitkiezen.
Oh misschien dan toch maar alvast een Malm bestellen