Interieurtopic #3

Oh mooie kleur zeg!

3 likes

Iemand enig idee waar ik redelijk betaalbaar onderstaande stoelen kan kopen?

3 likes

Ligt eraan wat jouw definitie van betaalbaar is :nerd_face:
Maar bij Sissy Boy hebben ze zulke voor 199 per stuk

En bij SKLUM 149 maar dan met donkerder hout

6 likes

Ik dacht dat ik bij karwei ook eens van deze stoelen heb gezien!

1 like

Loods5 heeft ook een lookalike: Eetkamerstoel Tao naturel (set van 2) - Stoelen - Loods 5

3 likes

Ik zag van casa een advertentie in de stad, volgendmij waren het deze stoelen; https://nl.casashops.com/nl/producten/august-stoel-naturel-h-78-x-b-60-x-d-58-cm/671790/

2 likes

Zonwering werkt uiteindelijk veel beter dan gordijnen! Wij hebben 2 jaar gordijnen gehad en het scheelt wel veel hoor. Maar nu hebben we daarbovenop een markies en wat een verschil merken we. Je creëert natuurlijk schaduw buiten je huis hiermee.

1 like

Heeft iemand hier toevallig ervaring met ‘het balkonbankje’? Lijkt me heel handig door de opbergruimte en kan ook niet echt alternatieven vinden, maar ik vind hem redelijk prijzig. Zit ie een beetje lekker met kussens en hoe is de kwaliteit bijvoorbeeld?

3 likes

Ik heb er een van de leen bakker met kussens, zit perfect

Mooi en wat ligt je kat er heerlijk bij :heart_eyes_cat:

2 likes

Het is wel echt heel mooi!

1 like

Haha meteen de kat erop

6 likes

Hoi! Kijkt iemand van jullie ook de vlogs van Co with the flow? Ik ben op zoek naar de wanddecoratie die zij heeft achter haar eettafel. Heb alleen geen idee welke zoektermen ik moet gebruiken haha.

1 like

Of aan haar vragen in de comments?

1 like

Als je zoekt op juju hoeden dan vindt je zoiets

2 likes

Volgens mij heeft zij heel veel van Westwing. Dus wellicht kun je daar nog iets soortgelijks vinden?

Tippie voor iedereen die nog een verlanglijstje heeft bij de IKEA: de prijzen gaan per 1/7 stijgen.

Dat is ook gelijk alles wat ik weet btw :sweat_smile:

2 likes

Godver. Klantenservice zei tegen mij dat ik in de winkel een bezorgdatum voor over een maand kon kiezen. Sta ik in de winkel, gaat dat niet. Echt geen zin om nog meer te moeten dokken :cry:

2 likes

Noooh dat is zo balen! En als je het laat bezorgen in de winkel?
Schrale troost maar wij hebben nu ook nog maar een deel kunnen bestellen. Voor een aantal dingen hebben we nu nog geen plek en kunnen we ook niet zo snel uitkiezen.

1 like

Oh misschien dan toch maar alvast een Malm bestellen :smiling_face_with_tear:

1 like