Gaat onder andere om een pax, die past niet in de auto helaas:(
Busje huren een optie?
Kan online bestellen dan niet? Ik kon destijds ook een leverdatum over 3 weken kiezen, maar dat was wel in 2020.
omg ik ben jou echt enorm dankbaar, want ik had een reuzenbestelling op de planning en die heb ik nu dus gauw even naar voren getrokken!
heel benieuwd hoeveel het scheelde, will report back later
Haha ik ga voor je duimen! Ben zelf ook benieuwd.
En heb nu dus ook bewust niet gekeken naar de prijzen van de spullen die we nog later gaan kopen
Moet 4 weken vooruit (vanaf nu) en dat ging dus niet… ik ga wel een busje huren met verhuizen, maar volgens mij is die pax alsnog te lang voor dat busje
Heeft iemand hier ervaring met de klantenservice van Goossens? Vorige week is hier een groot meubelstuk van circa 2000 euro bezorgd en deze was helaas flink beschadigd (op een niet heel zichtbare plek). Meteen melding van gemaakt en nu krijg ik bericht dat ik een tegoedbon kan krijgen twv een klein bedrag (nog geen 4% van de aankoopprijs). Ik ben teleurgesteld in dit aanbod en ook vooral de manier waarop dit gecommuniceerd wordt. Tegelijkertijd heb ik geen zin om hier veel te veel energie in te steken als het toch kansloos is om een betere oplossing te krijgen.
Ik hoor graag ervaringen van anderen.
Huh gaan ze de beschadiging niet repareren of het meubelstuk vervangen? Wij hebben namelijk ook ervaring met een stoel die niet goed was en daarvoor is toen iemand langs gekomen om het te fixen. Ging heel makkelijk en snel.
Wat een grapjassen. Ze zijn wettelijk verplicht om het meubel gratis te repareren of een nieuw onbeschadigd meubel te leveren. Op de website van de ACM of de Consumentenbond kun je denk ik wel voorbeelden vinden van brieven waarmee je ze om de oren kunt slaan.
Nee, ik kreeg in de mail ook helemaal geen onderbouwing van hoe ze tot deze oplossing zijn gekomen, maar echt letterlijk “ik mag u een waardecheque aanbieden van x euro”.
Ik ben bang dat ze zich willen beroepen op dat de beschadiging op een bijna niet zichtbare plek zit. Maar ja ik verwacht gewoon een onbeschadigd meubelstuk voor die prijs. Ik snap dat het kan gebeuren dat iets beschadigd raak, maar dan verwacht ik wel een goede oplossing.
Oh is dit echt zo? Ik ga eens kijken. Thanks!
Een waardecheck ook echt . Ik zou echt aangeven dat je daar niet mee akkoord gaat. Ongeacht waar de beschadiging zit, je hebt toch gewoon een nieuw meubelstuk gekocht. Dan moeten ze het maar repareren. Succes, altijd zo’n gedoe weer
.
Ja ik begin dan aan mijzelf te twijfelen of ik niet gewoon een zeikerd ben. Ik verwacht inderdaad ook gewoon een goed product en anders een nette oplossing. De manier van communiceren is ook echt beneden de maat.
Ik lees inderdaad op de site van ACM dat ze ook bij beschadiging verplicht zijn om te repareren of te vervangen. Ik ga daar morgen telefonisch wel eerst over beginnen en kijken waar ze dan mee komen. Geen zin in veel gedoe zo vlak voor onze vakantie, dus ik hoop dat ze snel met een betere oplossing komen!
Ik heb een vitrinekast van HKliving waarvan laatst opeens een glasplaat sprong. Super zonde. Maar die doen er ook helemaal niks aan. Ik had de kast dan wel een aantal jaar geleden gekocht, maar gewoon nul service. Had ik niet verwacht zo’n groot merk (en fakking dure kast ook trouwens).
Jezus wat kut.
Je bent echt geen zeikerd hoor.
Ik heb zelf een hele andere ervaring met Goossens, wij hadden een kast gekocht en bij installatie bleek een plank binnen in de kast beschadigd. Zij stelden toen zelf voor dat we een nieuwe plank zouden krijgen, dat duurde wel even maar de oude mochten we gewoon houden dus dat was geen probleem.
Vond al het contact met hun klantenservice ook gewoon prettig.
Mijn moeder heeft hier een heel slechte ervaring mee. Hadden een zetel gekocht die uiteindelijk vrijwel meteen ingezakt was en ook hetzelfde verhaal met de tegoedbon die de waarde niet dekt. Ze vonden ook geen andere geschikte zetel en na heel wat maanden heen en weer bellen en mailen en andere partijen in te schakelen krijgen ze dus toch hun geld terug. Maar alles duurt ontzettend lang en ze wachten altijd tot de uiterste datum om te reageren. Je kan dus wel effectief iets gedaan krijgen van hen, maar het kost heel veel tijd, moeite en stress…
Ja toen ik belde klonk de klantenservice heel beleefd en meedenkend. Toen hadden ze het ook over eventueel reparatie. Maar ik moest foto’s op de mail zetten en daar kreeg ik dus echt een hele rare rechttoe rechtaan reactie op met dit voorstel (zonder iets van excuses of begrip tonen dat dit vervelend is; zonder dat er voorgesteld werd om het meubelstuk te reparen of te vervangen).
Ik denk dat jullie wel gekozen hadden voor bezorgservice als ik dit zo hoor? Wij hadden gekozen voor gratis bezorgen en dus zelf monteren (anders moesten we 90 euro betalen voor het uitpakken + iets van 8 schroeven erin). De bezorgers waren nog geen 10 minuten weg en toen had ik de klantenservive al gebeld over de beschadiging die we bijna meteen hij het uitpakken tegenkwamen.
Blegh. Vervelend om te horen. Geen idee of ik daar zin in heb.
Met andere partijen bedoel je zoiets als de consumtenbond/ACM?
Ja wij hadden inderdaad montage door hen laten doen, zij kwamen al voordat wij de beschadiging hadden gezien zelf met het voorstel.
Maar goed ze moeten natuurlijke gewoon een goed product aanbieden, dat compensatievoorstel vind ik echt gek.