Interieurtopic #3

Ik vind de muurkleur nu al heel mooi!

11 likes

Wtf hebben mensen zulke mooie woningen :exploding_head: Zo zo zooo mooi! De muur ook echt prachtig

13 likes

Voor mijn smaak is het te meisjesachtig, is van de vorige bewoonster nog haha.

@chasingrainbows thanks, heb geen flauw idee wat ik doe hoor! Heb het getroffen met mijn huisje, dat wel :grin:

3 likes

Waar is die waaier aan je muur van? :heart_eyes:

2 likes

Ik denk dat het allebei goed kan staan, gewoon je gevoel volgen denk ik.

Waar zijn je stoelen van? Super mooi!

1 like

@1103 - Van La Redoute, wel al van een paar jaar geleden. Ik heb even gekeken via mijn Pinterest en ze hebben 'm niet meer :slightly_frowning_face:

@Crusti_Croc - Haha zeker naast het witte is het roze nogal stoffig, vind ik.

@Mimir - Ja de stemmen gaan bijna allemaal naar goud, maar y’all are wrong ik ga zilver kopen haha :joy: Stoelen zijn van Jysk, HVIDOVRE heten ze.

11 likes

Ik zag heel toevallig vanavond dat Wehkamp zoiets had. Probeerde eerst linkjes te zoeken voor evt decoratie in de stellingkast van @Marsepein maar internet werkte toen niet mee haha, en kwam dit toen tegen, vond ik ook wel mooi:

@VickyViolence Hoe goud is de lamp? Want ik heb ook liever altijd zilver maar heb toch goud gestemd omdat het mooier bij het hout vd stoelen/vloer staat denk ik.

Ik had zelf tijdje geleden een wand lamp van Made gekocht en het was zo shiney goud dat ik het donker (dof) goud heb gesprayd. Dan valt het al stukken mee!
Weet niet of het goed te zien is op de foto

Samenvatting

Dit was de lamp: https://www.made.com/nl/whitney-wandlamp-groen-meerkleurig

2 likes

Zo goud haha.

En die waaier is volgens mij dezelfde, alleen een beetje lichter van kleur? Ik heb de mijne net even opgemeten en het formaat is identiek. @1103

4 likes

Wat een leuk optrekje begint het te worden. Ik zou voor goud gaan want dat oogt wat warmer.
Edit: mosterd :stuck_out_tongue:

3 likes

Als de muren wit worden dan zou ik voor zilver gaan, oogt wat rustiger.

2 likes

Zijn hier mensen met ervaring van een bureaustoel op laminaat? Kan dat zonder zo’n lelijke plastic plaat eronder, of wordt de vloer dan snel lelijk?

1 like

Je zou er van die skeelerwieltjes onder kunnen zetten ipv de standaard:

(voorbeeld, geen idee hoe deze zijn)

2 likes

Ik rol al ruim een jaar met mijn bureaustoel over mijn laminaat en het is nog steeds mooi. Ik zie geen verschil met toen het er net lag

2 likes

Ik zie nog geen krasje, nu ca een jaar in gebruik.

2 likes

Hier ook geen krasjes te bekennen. Maar we hebben op beide bureaustoelen wel wielen voor laminaat vloeren laten plaatsen, ipv waar de stoelen mee kwamen.

1 like

Oh excuus, ik had bureaustoel niet helemaal aan interieur gelinkt (twijfelde nog om dit in het werktopic te plaatsen)

Ah check, ik zal eens kijken wat voor wieltjes er onder zijn geplaatst. Het is best een fancy ding dat ik via mijn werk in bruikleen heb, die dus helaas ook weer terug moet als ik een keer uit dienst ga.

2 likes

We willen een bank opnieuw bekleden, maar het moet wel passen bij de rest van ons huis en onze andere bank is een beetje een mismatch qua kleur.
Dit is de bank die we hebben:

De andere bank (ektorp ikea) is nu verwassen zwart en we willen via Etsy een hoes bestellen alleen ik kom er niet goed uit wat nu passend is.

We hebben veel houten meubels en planten en over het algemeen houden we van warme tinten. Dit is gelijk het probleem want blauw is geen warme kleur haha.

Iemand ideeen?

Met kleurpaletten op Pinterest vind ik het nog steeds heel moeilijk haha. Het rode kleed eronder kan nog vervangen worden. Ideeen daarvoor zijn ook welkom. Op de muur willen we een roestkleur/terracotta, maar ik sta nog voor alles open dus roep vooral als jullie betere ideeen hebben haha.

Voor een bedje op de nieuwe babykamer die ik op ga knappen ben ik op zoek naar een standaard witte kleur. Wat is een gangbare kleur (vergelijkbaar met de RAL 9010 voor op de muur)? Ik heb hier totaal geen ervaring mee maar het moet niet té wit zijn. Het mag de “standaard” witte kleur zijn die je bijv. ook op de Ikea kasten ziet. Kan iemand me hier bij helpen?

3 likes

Ral 9010 kun je ook in lakverf mengen en mijn witte IKEA meubelen zijn ook ongeveer die kleur. Wel handig om even bij een verfwinkel of bouwmarkt na te vragen welke verf het veiligst is voor babybedjes :slight_smile:

3 likes

Cooking Apple Green van Farrow & Ball lijkt er ook erg op!

3 likes