Interieurtopic #3

Ja inderdaad, zoiets. Ik weet niet precies wie ze ingeschakeld hebben en het ligt nog steeds gevoelig bij haar dus ik ga het haar niet vragen om haar niet weer op de kast te jagen (sorry :sweat_smile:)

3 likes

Ja we hebben in het verleden een kledingkast bij hen besteld en die laten monteren en dat ging supernetjes en toen letten ze ook heel goed op beschadigingen enzo.

Het rare nu was dat alles super netjes was ingepakt en er niks raars aan de verpakking te zien was. Anders hadden we natuurlijk voordat de bezorgers weg waren al aan de bel getrokken (het werd wel door de bezorgers van Goossens zelf geleverd).

1 like

Ja snap dat je het dan niet gelijk ziet. Ook wel gek hoe het dan zo beschadigd is.
Hopelijk komt er snel een goede oplossing!

1 like

Ik ga misschien verhuizen (voor het eerst, ik ga uit huis dus). Toevallig gaat mijn vader ook weg en doet een aantal meubels weg, dus kan ik misschien zijn bank overnemen:

Het is niet echt mijn smaak, maar wel een prima bank en best heel nieuw. Een nieuwe bank kopen is duur en heb niet zoveel geld om 4 kamers en 77 m2 in te gaan richten, dus de 1500 die ik dan op een bank zou besparen is echt top.
Maarja, hoe ga ik dit laten passen/matchen met wat ik mooi vind in interieur? Ik houd van boho en ik vind van die arabische/marokkaanse woonaccessoires ook altijd heel leuk.
Ik houd dus niet zo van heel strak/modern/industrieel. Vooral gezellig en kleurrijk vind ik leuk. Volgens mij gaat die bank daar zó niet bij passen haha.

2 likes

Zo te zien zijn de kussens van de bank los. Dan kan je proberen om een of meerdere, eventueel verschillende kleden/plaids over de kussens te leggen. Of aan aantal meter stof kopen in een kleur die je mooi vindt (of misschien vind je ergens een mooi dekbedovertrek waarvan je de naden los kan maken), en dat er overheen draperen, eventueel kun je het ook over het onderstel van de bank doen en dan vastzetten met nietjes aan de onderkant. En dan wat gehaakte dekens erbij en kussens in de stijl die je mooi vindt.

2 likes

De voorste zijn los, de achterste niet!

2 likes

Vind em echt mooi

12 likes

Het is ook best een mooie bank! Maar niet helemaal passend in wat ik wil. Kan op zich ook wel leuke andere dingen bedenken: donkerblauwe muren, wit/zwart vloerkleed en veel witte accessoires.

Vind dit namelijk wel gaaf eruit zien (ookal zie je maar een klein stukje van de bank)

1 like

Boho chic wordt t dan. Als ik op pinterest zoek dan zie ik best wat ideeën

2 likes

Er waren hier net forummers die ergens een hoes voor hun bank hadden gekocht? Maar deze kun je echt wel beetje boho maken! Met de juiste dekentjes, kussentjes en meubels er omheen.

3 likes

Ik vind deze bank allesbehalve strak en industrieel ogen. Ik denk dat als je een warme kleur op de muur doet, en met dat soort accessoires werkt dat echt prima werkt.

14 likes

5 en 6 juli komt er ook nog een batch aan.

@Baron het is erg dom dat ze dat gezegd hebben bij de klantenservice, dat is namelijk vaak helemaal niet mogelijk. Ligt eraan waar de artikelen vandaan komen, meestal komt de levering vanuit de dichtstbijzijnde winkel en in de winkel is het max 7 dagen omdat er beperkte ruimte is om spullen zo lang op te slaan. Vanuit het distributiecentrum kan het wel weken vooruit geboekt worden maar dat is alleen als ons order programma onvoldoende voorraad vindt in de dichtstbijzijnde winkel (gebeurd weinig want voorraad wordt doorgeschoven naar de winkels). Had graag met je meegekeken maar ik werk pas weer na 1 juli… mocht je toch hulp nodig hebben, let me know!

1 like

En wat voor warme kleur dan? Terracotta bijvoorbeeld? En dan alle muren of alleen die waar de bank tegenaan staat?

Ik ben hier zóo slecht in haha heb geen idee waar te beginnen joh.

3 likes

Ik denk dat deze bank prima in een boho stijl kan passen, zeker met wat kussens erop!
Kun je de pootjes vervangen? Anders zou ik ze verven (bv bronzkleur of mat goud), ik denk dat dat ook veel verschil zal maken.

3 likes

Shitcollage maar dit schoot me te binnen

53 likes

Kijk, zoiets zou ook goed kunnen met die bank denk ik

10 likes

Aah wat superleuk dit!! Dat is echt precies wat ik leuk vind allemaal haha. Waar haal je al die spullen vandaan??

3 likes

Ik google van alles en nogwat :stuck_out_tongue:
Maar er zit best veel westwing en made tussen en ‘morrocan blablabla’.

2 likes

Ahh westwing en made wel duur toch?!
Maar supersupermooi, dankjewel. Precies wat ik mooi vindt en dat past best bij elkaar ja!

1 like

Goedkopere zaken en de H&m hebben ook best veel en veel kringlopen of dingen zelf opknappen. Ging me vooral om even snel een sfeerbeeld neerzetten. En lang leven Marktplaats.

1 like