Grenen is wel een hele zachte houtsoort, krijg je binnen no time deuken, butsen etc in. Iets om rekening mee te houden. Verder vet leuk dat je je eerste echte eigen huis kunt inrichten! Ik vond dat ook helemaal het einde toen (insert heimwee haha)
Ja goeie! Ben ik me inderdaad van bewust, maar vind ik niet zo erg Vind het altijd wel wat hebben als dingen niet meer helemaal gaaf zijn haha
Neen, maar ik denk er af en toe ook over na.
Als ik het goed heb werd vroeger: meestervervalsers hier vaak aangeraden.
Dit is nog een oude fundafoto, maar dat bureau staat er nog. Ik wil tegenover het bureau nog wat boekenkasten kwijt. Zouden jullie dan voor wit gaan (matchend met het bureau) of juist een andere kleur zodat het wat breekt?
Ik wil de muren ooit nog wel een kleur geven.
Ik ga straks naar de Ikea (de bekende Billy boekenkast), dus die kleuren zijn er.
Ik zou wit doen en dan de muren verven in een kleur. Of anders eiken kleurige kasten, licht hout in ieder geval. Maar hou zelf heel erg van een zo rustig mogelijke werkplek.
Zou ook wit doen bij je witte bureau en dan kleur op de muren <3 en kleur van de boeken natuurlijk.
Hier ben ik ook benieuwd naar! Zou graag een mooi groot veldboeket willen met bijv lelies erin, maar is heel gevaarlijk voor katten en geeft zoveel stuif. Dus denk ook al een tijdje na over zijden bloemen, en dan idd zo’n duur boeket. Maarja, geen idee of t écht mooi is en realistisch oogt…
Flowercrush?
Heb je misschien een eigen foto van hoe de bloemen eruit zien ook van dichtbij?
Maar dan niet de boeken op kleur sorteren aub.
Inderdaad!!
Wat ik me afvraag bij die zijden bloemen: worden die niet (net als alle andere nepbloemen) heel stoffig? Ik heb op de site van meestervervalsers al gekeken of er ergens instructies staan om het boeket schoon te houden, maar niks gevonden.
Ik zou ze gewoon uitschudden of met een föhn of compressor erop (al is de laatste misschien wat te hard haha)
Ik heb weleens een poging gedaan, maar ik lees voornamelijk fantasy en dat zijn vaak toch wel donkere kaften haha. Een mooie regenboog zou me sowieso niet lukken denk ik.
Ik heb een lange muur in mijn huis, begint met de keuken, dan heb ik de eettafel staan, een radiator en dan loopt dat door naar de woonkamer (daar staat een dressoir met lijsten erboven). Ik wil alleen dat stukje eetkamer/keuken wat meer afkaderen en de muur wat breken. Wat zouden jullie daar doen? Ook iets van lijsten bij de eettafel?
Lambrisering verven tot waar de afscheiding keuken/kamer is?
Ik moet gaan denken aan gordijnen! Voor 5 kamers in totaal (woonkamer; kleuren terracotta en ecru, slaaokamer; ecru en saliegroen, keuken; ecru, studeerkamer; ecru, kleedkamer/makeupkamer; ecru). Hebben jullie overal in huis dezelfde soort gordijnen of matchen jullie dit met de kleuren van de kamer? Hoe bepaal je van welk materiaal je gordijnen wil?
Moeilijk, en vind het helemaal niet leuk want vind gordijnen saai.