Dit zou ik ook doen! Ben zelf van plan om op marktplaats of bij de kringloop een mooie vitrinekast te kopen en die in eenzelfde terra kleur te verven, want inderdaad al het bestaande is schreeuwend duur.
Grappig dat je een moodboard hebt gemaakt, ben de afgelopen dagen ook bezig geweest! Had niet gedacht dat t zo’n goeie indruk van de kleur balans zou geven. Denken jullie dat er nog meer geel in assecoires nodig is? Bijv de klok ofzo? Of wordt het dan te druk…
Ik probeer zo veel mogelijk van onze bestaande spullen te recyclen want zwemmen niet echt in t geld. Dus bank, tvmeubel, luie stoel en tafel en stoelen hebben we al en houden we voor de verhuizing. Wilde eerst de luie stoel opnieuw stofferen maar ook dat kost veel geld; dus nu een sfeerbeeld gemaakt waarin zijn oorspronkelijke kleur behouden is. Heb nu in ieder geval akkoord gekregen op t kleed, de salontafel en de kast van mijn vriend
het schilderij wil hij niet in mee helaas
Links is woonkamer; rechts eetgedeelte met open keuken (de luie stoel en groene muur aangrenst in beide een beetje daarom staat ie in beide plaatjes)