Interieurtopic #3

Ik vind het echt supermooi!!

3 likes

Ik zit eraan te denken 1 muur in de slaapkamer heel donkerblauw te verven, maar vraag me af of dat mooi is als de rest spierwit is (heb geen zin om mijn paxkast te verschuiven en heb ik ook niet echt ruimte voor). Heeft iemand hier een kamer met 1 hele donkerblauwe wand en de rest wit? En heeft iemand die kleur wel eens moeten witten? Want als ik hier ooit uitga moet het weer wit en dat lijkt me wel echt ellende met die kleur

1 like

Ja had ik, combi met verder witte muren kon prima. Overschilderen was inderdaad heel kut. Hoefde hier niet egaal wit maar dat was het ook zeker niet na twee lagen

1 like

Yes hebben wij inclusief latjes als versiering, vinden we nog steeds heel mooi!

1 like

Ik heb zelf deze kleur op het erkerkozijn in de werkkamer en snap precies wat je bedoelt met de kleur. Ik vind het bij mijzelf ook niet helemaal wauw. Een tweede laag maakte het helaas niet beter, want de tint bleef hetzelfde. Ik heb dus nog wel die kleur op de kozijnen, maar het is op de werkkamer van m’n vriend en ik kom er niet zoveel.

3 likes

Ik heb 4 donkerblauwe muren in mijn slaapkamer :sweat_smile: Ziet er fantastisch uit maar ik ga dus nooit meer verhuizen haha.

@Baron je vroeg er niet om, maar als je nog op zoek bent naar de perfecte donkerblauwe tint: ik heb Australië van Gamma en die is prachtig!

1 like

Ik vind het een beetje truttig, vooral in combinatie met dat witte hout ernaast. Ik zou voor een wat donkerdere of meer vergrijsde tint gaan. Voor mijn gevoel zit je nu een beetje in de landelijke/ ariadne at home look en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.

7 likes

Ja je verwoord nu precies hoe ik mij over de kleur voel…

Ik ga een andere kleur uitkiezen en ga geen tweede laag doen.
Wordt vervolgd :tired_face:

6 likes

Ik zou iets donkerder kiezen en de zijkant van de trap (ook hout, toch?) ook verven!

1 like

Dat is dus niet zo mooi in het echt want daarnaast zit de kelderkast deur en die + kozijn is wit maar het kozijn loopt ook deels door in de trap.

Maar ik ga denk ik voor een iets donkerdere/groenere kleur (minder flets).
Nu opzoek naar dé kleur. Weet wel dat ik geen enorme pot ga halen want van deze kleur heb ik 750 ml en dat is dus wel zonde…

@SpeedOfSound thanks dat is een echt mooie kleur inderdaad! Heb je toevallig nog een foto van je trap?

3 likes

Wauw te gek! Ziet er echt supermooi uit.

2 likes

Woonkamer

Kleedkamer

Het hele huis is nog een beetje kaal, lang niet alles staat er nog, maar deze 2 hoekjes zijn zo mooi :smiling_face_with_three_hearts:

75 likes

Die kaptafel! :heart_eyes:

4 likes

Heeft iemand hier toevallig de ovalen Friday eettafel van Fest? Ik ben aan het nadenken of ik voor die tafel wil gaan sparen maar ik moet zeker weten dat mijn eetstoelen eronder passen. Ik vroeg me af of iemand misschien de hoogte en de breedte van de middelste stang voor mij zouden willen opmeten. Zodat ik kan meten of mijn stoelen er onder passen!

1 like

Ongevraagd advies, want wij hebben deze tafel niet! Maar toen wij onze tafel (Table du Sud) hebben gekocht hebben wij onze eetkamer stoel meegenomen naar de zaak om te kijken of het zou passen!

3 likes

Ja slim! Dat gaat mijn tweede optie zijn!

Ik vind dit klinken als een wat gierige actie, maar waarom ook niet; een halfvolle emmer Farrow&Ball kan je nog prima op marktplaats verkopen. Ik heb pas zelf een zo goed als vol potje tegelverf opgezet om gratis af te halen en zag toen heel veel aangebroken F&B voor iets van 2 tientjes.

4 likes

Zo mooi! Waar is je dressoir van?

2 likes

De bommel! Het remi dressoir

4 likes

Heeft iemand tips voor betaalbare gordijnen op maat?
Vouwgordijnen ((semi-)transparant) en overgordijnen, moeten niet per se verduisterend zijn

2 likes