Ah goed om te weten, thanks
Snapt iemand hoe je in godsnaam die klotedeuren van een besta afstelt? Ik snap er echt niks van en ben echt in staat die kast van het balkon te pleuren, want word er helemaal kwaad van. Ze hingen eerst enigszins oke, maar ging me toch eraan storen dat er aan de ene kant een grotere kier tussen de deuren zat dan aan de andere kant. Dus ben een beetje aan die schroeven aan het draaien, maar nu is die hele kutdeur schots en scheef en krijg het niet meer terug
Heb op youtube zo’n duitser gevonden met een ‘teuren einstellen mit mich ’ tuturlio, maar heb hier gewoon echt het ruimtelijk inzicht niet voor en snap er nog steeds geen moer van en versta ook echt niks van die schmetterling
Ik ga hoogstwaarschijnlijk verhuizen en wil minstens 1 wand donkerblauw verven en daar dan een donkerblauwe bank tegenaan zetten. Maar wat zou ik met de lange wand doen? Ook donkerblauw lijkt me een beetje te donker worden. Maar heb geen idee wat voor andere kleur mooi erbij zou zijn. En raak altijd een beetje overweldigend door alle verschillende soorten wit/grijs/beige etc.
En tweede vraag; is zo’n donkerblauwe wand met donkerblauwe wand wel leuk? Ja ik snap natuurlijk dat ik daar ga wonen, en niet jullie. Maar ik vraag me af of het niet een raar blauw gevaarte gaat worden.
Ik voel de frustratie, volgens mij gaat deze video je helpen want het zou volgens mij redelijk hetzelfde moeten zijn (standaard schanieren). Ik moet het zelf ook nog doen bij mijn PAX deuren.
Ik zou zelf een bank in een andere kleur nemen. Als het net verschilt van elkaar kan het flink gaan vloeken. Verder vind ik een blauwe wand wel altijd heel warm & goed te combineren met veel kleuren! Ik ben echt heel erg fan van hague blue van FB
Het lukt me nog steeds niet en krijg sowieso amper beweging in die schroeven. Ik ga denk ik maar forever tegen scheve deuren aankijken want ik ben echt kwaad op die schijtkast
Een ovale tafel vind ik een leuk idee! Ik ga eens kijken of ik een leuke kan vinden
Ik zou iig het stuk wand aan de andere kant van Je blauwe wand ook meenemen in blauw, dan is het een knus hoekje
We laten momenteel een keuken ontwerpen voor onze toekomstige woning. We hebben ivm een actie gekozen voor apparatuur van Zanussi. Hebben jullie goede ervaringen met dit merk, bijvoorbeeld voor een oven en vaatwasser?
Ah, da’s wel dikke pech!
Wij zijn op zoek naar een kapstok maar vinden tot nu toe alles lelijk heeft een van jullie een mooie? Maakt geen eens uit of het met hanger of haken is
Ik heb Zanussi gehad in de keuken, is van het merk AEG. Negen jaar geen problemen gehad, daarna verhuisd en alles aan de nieuwe eigenaar verkocht.
Wat vind je lelijk aan de kapstokken die je tot nu toe hebt gezien? Welk materiaal vind je mooi?
geen goede ervaringen met zanussi hier, als je budgetvriendelijke toestellen van kwaliteit wilt kan je beter naar atag kijken
Noted!
We zijn bij een bevriende keukenbouwer van onze aannemer geweest en nu kon hij ons een goede prijs aanbieden voor een prachtige keuken maar niet in het groen dat we willen. Ze hebben alleen olijfgroen of iets lichter meer naar salie toe
Heb er dan maar uit hun stalen toch iets moois van gemaakt in ecru met een roze ondertoon maar nu weet ik niet of ik me over “dit zou eigenlijk groen moeten zijn” kan zetten. Heb bedenktijd gevraagd en mijn vriend zoekt allemaal leuke keukens uit in die kleur. Het is mooi hoor maar niet mijn keuken
Oh en ook puur zonder prijzen slaag ik er toch altijd in om de duurste materialen te kiezen. Duurste werkblad, duurste greepjes.
Hoeveel prijs scheelt het met de groene keuken van je dromen?
welk materiaal zijn de fronten die je groen wilt hebben? HPL?
Dat ga ik woensdag zien, we hebben de groene keuken in Breda gekozen in een andere opstelling. Ze liggen zo’n 4.000 euro uit elkaar en nu ga ik woensdag de exacte zelfde keuken in Nederland laten namaken in dat groen.
Duitsland kan ook veel schelen, mocht je die mogelijkheid hebben.