als je veel geld wilt uitgeven moet je eens kijken naar de mult8 van devechhi
Deze lijkt er wel heel erg op.
https://www.cb2.com/freya-brass-double-taper-candle-holder/s467143
Is het zinnig om je plafond een net iets wittere tint te geven dan je witte muren (dus bijv 9010 op de muren, 9016 op t plafond) om het wat groter en frisser te doen lijken? Of denken jullie dat dat geen toegevoegde waarde heeft
Ik vind alles dezelfde kleur mooier en volgens mij maakt het vrij weinig uit qua hoe licht het er uitziet
Wij hebben dat! Volgens mij adviseren ze dit omdat het wat frisser en ruimtelijker/hoger oogt dan alles dezelfde wittint.
Nice! En dan idd met 9010 en 9016?
Wij hebben 9010 op de wanden en dan wit (monodek van Histor) op de plafonds. Blijkbaar is die laatste geen ralkleur omdat het wit is zonder toevoegingen?
Wonen wel in een jaren 30-huis. Volgens mij zie je bij nieuwbouw vaker wel verkeerswit op de wanden én plafonds?
Ik heb zoiets laatst in een foldertje gezien⊠Ik weet het niet meer zeker maar ik denk bij de kwantum? Alleen niet in goud trouwens.
Ik dacht juist dat dat een beetje achterhaald was. Vooral als je 9010 muren hebt dat dan de muren juist wat vieziger/geler gaan lijken. Maar ja volgens mij ook echt weer iets waar voor allebei de opties weer iets voor te zeggen is haha.
Wanneer ik zoek op âbocht kandelaarâ vind ik er wel wat! Je ziet deze ook wel veel in cadeauwinkeltjes de laatste tijd.
Ik heb deze vandaag in lila gezien bij H&M Home!
Sav en Okse tafels?
Mag je ze verven? Want dan zou ik dat doen! Een vriendin van mij heeft laatst een hoogglans rode keuken beige geverfd en het is zoooooooân verbetering. Niet normaal! Wel een goede primer gebruiken en beetje goede lak die tegen krassen/stoten kan.
En misschien wrappen? Je hebt tegenwoordig allemaal folies daarvoor
Met een goede primer zou het geen probleem moeten zijn dat weet ik vrij zeker! Maar idd goed om even te vragen!
Wrappen wordt heel mooi, maar als je dat zelf gaat doen is het een heel precies werkje. Verven is in ieder geval een stuk makkelijker en ook wel goedkoper als je verf koopt die in de aanbieding is. Ik heb mijn hele keuken gedaan met één blikje flexa strak in de lak van 750 ml.
Ik zit nu zelf ook naar wrappen te kijken haha, heb t nog nooit gedaan maar het lijkt me wel dat de keuken er echt een stuk frisser van kan worden!
Als je gaat verven wel echt goed ontvetten en goede verf gebruiken. Anders ziet her er daarna al snel weer afgeleefd uit
Als je gaat verven zou ik wel investeren in goede verf. Dus echt een goede primer die geschikt is voor de ondergrond waar je op gaat schilderen (vaak kunsstof laagje) en na je verf ook een goede lak/topcoat. Anders heb je kans dat het er snel slecht uit gaat zien.
Haha Iâll report back