Veneta
Bij ons was doehetbudget goedkoper dan Veneta maar dat verschilde ook per soort.
De trapkleur met die muurkleur samen heel mooi!
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die met mij mee kunnen denken. Ik woon sinds een tijdje in een nieuw huis maar ik vind het moeilijk om het in te richten.
Ik heb in het smalle deel mijn bank & tv staan en rechts boven in een eettafel van 140cm met 4 stoelen. De tafel vind ik iets te klein aanvoelen voor de ruimte maar ik wil eigenlijk ook nog iets van een kast tegen de rechter muur zetten zodat ik daar servies & kookboeken enzo in kwijt kan.
Links is de looproute van de gang naar de keuken & toilet en tegen de linker muur zit een oude schoorsteen & ombouw, vandaar dat de muur daar uitsteekt.
Hebben jullie leuke ideeën om het in te richten? Ik zit nu bijvoorbeeld te kijken naar ronde tafels maar dat vind ik best lastig kwa maat. Ik wil namelijk het liefst een tafel waar je met minimaal 6 man aan kan zitten maar dan wordt een ronde tafel best groot. Ook kom ik maar niet uit het type kast dat ik wil hebben. Ik wil namelijk niet dat hij volledig open is omdat het dan snel rommelig oogt bij mij maar een dichte kast vind ik weer zo massief ogen
Ik zou voor een ovale tafel kijken. Voor de kast zou ik denk ik kijken naar iets wat half hoog is, mijn voorkeur zou dan iets zijn wat deels open is zodat je wel wat kookboeken etc kunt laten zien
Heeft iemand hier deze (zelfklevende) lijsten wel eens gebruikt? Lijkt me superhandig ipv kitten, maar wil natuurlijk niet dat ze na twee dagen weer eraf vallen ofzo.
Niet deze specifiek, maar de Praxis/Kwantumvariant wel. Vielen hier uiteindelijk weer van de muur af, zowel bij glad stucwerk als op behang. Wij hebben ze uiteindelijk vastgezet met kleine spijkertjes in de hoeken en die aangetipt met witte verf.
Ah goed om te weten, thanks
Snapt iemand hoe je in godsnaam die klotedeuren van een besta afstelt? Ik snap er echt niks van en ben echt in staat die kast van het balkon te pleuren, want word er helemaal kwaad van. Ze hingen eerst enigszins oke, maar ging me toch eraan storen dat er aan de ene kant een grotere kier tussen de deuren zat dan aan de andere kant. Dus ben een beetje aan die schroeven aan het draaien, maar nu is die hele kutdeur schots en scheef en krijg het niet meer terug
Heb op youtube zo’n duitser gevonden met een ‘teuren einstellen mit mich ’ tuturlio, maar heb hier gewoon echt het ruimtelijk inzicht niet voor en snap er nog steeds geen moer van en versta ook echt niks van die schmetterling
Ik ga hoogstwaarschijnlijk verhuizen en wil minstens 1 wand donkerblauw verven en daar dan een donkerblauwe bank tegenaan zetten. Maar wat zou ik met de lange wand doen? Ook donkerblauw lijkt me een beetje te donker worden. Maar heb geen idee wat voor andere kleur mooi erbij zou zijn. En raak altijd een beetje overweldigend door alle verschillende soorten wit/grijs/beige etc.
En tweede vraag; is zo’n donkerblauwe wand met donkerblauwe wand wel leuk? Ja ik snap natuurlijk dat ik daar ga wonen, en niet jullie. Maar ik vraag me af of het niet een raar blauw gevaarte gaat worden.
Ik voel de frustratie, volgens mij gaat deze video je helpen want het zou volgens mij redelijk hetzelfde moeten zijn (standaard schanieren). Ik moet het zelf ook nog doen bij mijn PAX deuren.
Ik zou zelf een bank in een andere kleur nemen. Als het net verschilt van elkaar kan het flink gaan vloeken. Verder vind ik een blauwe wand wel altijd heel warm & goed te combineren met veel kleuren! Ik ben echt heel erg fan van hague blue van FB
Het lukt me nog steeds niet en krijg sowieso amper beweging in die schroeven. Ik ga denk ik maar forever tegen scheve deuren aankijken want ik ben echt kwaad op die schijtkast
Een ovale tafel vind ik een leuk idee! Ik ga eens kijken of ik een leuke kan vinden
Ik zou iig het stuk wand aan de andere kant van Je blauwe wand ook meenemen in blauw, dan is het een knus hoekje
We laten momenteel een keuken ontwerpen voor onze toekomstige woning. We hebben ivm een actie gekozen voor apparatuur van Zanussi. Hebben jullie goede ervaringen met dit merk, bijvoorbeeld voor een oven en vaatwasser?
Ah, da’s wel dikke pech!
Wij zijn op zoek naar een kapstok maar vinden tot nu toe alles lelijk heeft een van jullie een mooie? Maakt geen eens uit of het met hanger of haken is
Ik heb Zanussi gehad in de keuken, is van het merk AEG. Negen jaar geen problemen gehad, daarna verhuisd en alles aan de nieuwe eigenaar verkocht.