Ik ken wel meer mensen die dat hebben en we hebben ner zelf onze oude laminaatvloer vervangen. Ik zou joiw plan alleen doen als je alle vloer vervangt (dus alle laminaat weg, dan tegrls in keuken en de rest nieuwe laminaat) want zagen in oud lamimaat maakt wat er nog ligt echt niet mooier en het is onhandiger werken
Joe Benelli!
ik zou eens kijken naar RAL 5018, RAL 6034 en RAL 6027
Ik zag deze net toevallig voorbij komen in een advertentie en moest aan je post denken. Misschien heb je inmiddels al iets gevonden, maar deze is iets goedkoper dan die van Made.
Dankjewel voor delen, ook alle reacties hierboven!
Idd ietsjes goedkoper, lijkt er wel echt op zeg… Mooi!
Iemand tips voor warme dekentjes op de bank? Met de gasprijzen ga ik er alles aan doen om het zo warm mogelijk te krijgen zonder verwarming. Elke tip is welkom!
Ja dit is ook mijn aanrader! Ik zou geen andere deken meer willen
Ik wil de wc geel verven, er zijn grijzige tegels. Nu hebben we al deze gele kast en vind die tint wel mooi. Iemand een idee wat een mooie gele tint kan zijn? Op de wc zit nu red earth maar vind dat wel heel donker voor zo’n kleine ruimte, ben daar alweer klaar mee.
@Bertha die wilde ik ook zeggen! Wij hebben retro vibe in een vrij matte finish op de muur en vind dat een hele mooie kleur. Iets minder matte had ik overigens mooier gevonden maar we hebben hier zelf een foutje in gemaakt bij het verf kopen en geen zin om te herstellen.
Vind die zo groenig!
Ik denk dat op de kast positive gold zit en vind dus zo op dat plaatje ook wat te bruin ofzo en retro vibe lijkt dan vele groener! ben bang dat dat dan weer snel donker is, vind het in licht de kast kleur gewoon mooi.
Ik zoek een muurkleur in de kleur van het dekentje, weet iemand welke? Het is een kleur die iets meer ‘muted’ is dan Spiced Honey in ieder geval.
kijk eens naar RAL 1011 of 8024 zou ik zeggen
Een paars/aubergine kleur? Mijn paars/aubergine trui staat top bij mijn beige/bruine broekm🤪
Ik zoek de twee kleuren van deze muren, weet iemand hoe deze (of vergelijkbare) tinten heten of misschien een tool om hier achter te komen?
Bakery brown?
Dit is een super match, dankjewel!
Ik heb nog een tester liggen mocht je in regio rdam wonen, maar ze zijn maar een paar euro in de bouwmarkt
En @Warboel ,
Welke soort Klippan deken hebben jullie? Ik zie verschillende soorten wol: lam, merino, gemixte, maakt dat nog wat uit?
Ze lijken op Cornforth white en Green smoke van F&B