Mooooi Wij hebben Farrow & Ball Calke Green in ons toilet (muren en plafond) en love it. Denk dat dat hier ook erg mooi bij zou staan!
Ook prachtig! Ik had zelf nooit groen erbij bedacht, maar zou best eens kunnen werken.
Weet niet hoe breed de ruimte van muur naar muur is, maar dat is nogal bepalend. Je wilt genoeg ruimte om in de keuken te kunnen staan én aan tafel te kunnen zitten. In onze keuken (3m) kan dit echt maar net. Zou als je een tafel koopt ook niet voor rechthoek, maar eerder voor ovaal/organisch gaan. Dan spaar je ruimte.
Een (hysterisch) behangetje is veel leuker dan een verfkleur! Dat kunnen deze tegels prima hebben. En op een toilet kun je veel meer experimenteren dan in je woonkamer.
Hier wat opties:
Denk bijv. aan:
of
Ja, behang vind ik ook altijd heel leuk! Ik weet niet of mijn vriend dit nog trekt haha, de roze tegels vond hij ook al mwah. En ik vraag me wel af of behang tegen water kan? We zijn nu van plan alleen tegels aan de achterkant te doen, dus dan zou het behang aan de zijkant best wel eens een beetje nat kunnen worden van het kraantje bijv.
Vliesbehang kan beter tegen vocht dan verf, is mijn persoonlijke mening. Ik heb het zelf ook, en had hiervoor verf. En je hoeft niet roze, kan ook iets heel anders… Donker, grafisch, stoer.
Hier een paar voorbeelden (ik heb niet gecheckt of het vliesbehang is, maar even voor het beeld):
Ik heb een leuke lamp gekocht maar 1 van de lampenkappen (zijn er 3) is goud zou deze graag mat-zwart maken. Heeft iemand daar ervaring mee? Vanuit een spuitbus of zo? Wordt dat serieus mooi als je dure spray koopt?
Heb m’n halve inboedel al zwart gespoten met de bussen van Action! Even ontvetten en bij gladde items een primer, ook van Action volgens mij. Werkt echt prima!
Heb je misschien toevallig voor en na foto’s? Mag ook in DM evt
Heb zo geen foto’s en een deel van de spullen staat in de opslag… maar heb oa een keramieken vaas, flessen, kaarshouders en een houten beeld er mee gespoten.
Zolang je in dunne laagjes werkt en die tussentijd goed laat drogen, komt het wel goed! Heb pas één keer gehad dat het niet lukte, maar dat was een hele gladde ondergrond en had toen geen primer gebruikt…
Ik neig nu naar een beetje een chocoladebruine vloer, volgens mij heb ik al eens een voorbeeld gepost hier! Ik wilde mss lichter, maar vind dat toch lastig. Veel is toch vrij geel/oranje. En weet niet of ik heel licht wat hard vind bij het zwart van mijn keuken. Maw ik vind het nog moeilijk haha, ook omdat ik allemaal nieuwe meubels wil dus lastig vind wat wijsheid is. Heb daar echt geen oog voor.
Ik heb een chocoladebruine vloer en ik ben er nog elke dag heel erg blij mee. Maakt mijn huis heel warm en gezellig, zeker niet te donker en wat fellere kleuren staan er heel mooi bij.
Mijn vloer is een oudje van Ikea die niet meer verkocht wordt (was 8 jaar geleden de enige betaalbare donkerbruine vloer waar geen grijze ondertoon in zat) dus wat dat betreft heb je niks aan mijn post, maar wel een aanmoediging om voor een donkerbruine vloer te gaan!
Ik heb een open keuken en word echt helemaal zat van de kookgeuren in huis. Ik wil dan ook de keuken van woonkamer scheiden. Ik zat zelf te denken aan een schuifdeur systeem, zoals hier
Zwart schuifdeursysteem ST80 - Schuifdeursystemen - schuifdeur-totaal Dat is toch een vrij simpele oplossing? Of denk ik dan te makkelijk?
Is een goede afzuigkap niet een beter idee?
Haha zou kunnen, maar nee
Ik heb een goeie. Maar op de een of andere manier ruikt het altijd s’avonds naar eten.
Daarbij wil ik het sowieso wel graag dicht hebben.
Misschien een hele gekke vraag maar is iemand toevallig ergens tarrazzo tegels ergens tegen gekomen die wel direct uit voorraad leverbaar zijn? Wij zijn aan het verbouwen, doordat een klus van degene die de badkamer zou plaatsen uitviel kan hij eerder bij ons terecht. Nu ben ik dus druk aan het zoeken maar ik loop aldoor tegen lange levertijden aan.
Heb je bij Designtegels gekeken? Sommige zijn wel op voorraad, zie ik.
Ik heb dat ook vaak gedaan, kan even kijken of ik foto’s heb!
Laatst gekocht bij tegels in huis Zetten. Kun je ze zo meenemen