Dingen per drie in verschillende hoogtes bij elkaar zetten werkt ook altijd heel goed.
Wij hebben sandy beach op alle muren in de woonkamer en onze kozijnen zijn verkeerswit 9016. Ik ben er erg blij mee, dit oogt mijns inziens wat frisser samen.
Ik vind 9016 ook prachtig, helemaal in contrast met een kleur als Sandy Beach. Zelf heb ik echt helemaal niks met 9010.
Thanks voor alle antwoorden! Is dus een heel persoonlijke keuze blijkt wel uit alle antwoorden ik ga toch maar even met wat testers aan de slag
Niet overal evenveel ruimte tussen laten en dan ook verspringen tussen de planken. Dus bv twee of drie items naast elkaar zetten die leuk bij elkaar staan (juist met verschillende materialen en hoogtes en kleuren, niet te veel matchen dus beeldjes bij beeldjes) links op de plank en dan de rest van de plank leeg laten. Dan heb je minder symmetrie waardoor het minder rommelig is en dan springen dingen er meer uit. Je kan ook een beeldje op een boek zetten.
Ik vond zelf 9016 te kil dus toch maar weer voor 9010 gegaan…
Youtube staat vol met video’s over het stylen van wand- en boekenplanken (how to style shelves)! Dat maakt alles veel duidelijker.
Ik val in herhaling maar ik vind 9010 ook echt niet gelig. Wel veel warmer en gezelliger dan witwit.
Een long shot: weet iemand waar deze fantastische open kast vandaan komt? Het staat nergens in het artikel
Die is ook bij Intratuin te krijgen:
Jeeeemig, wat een open deur hahaha. Sorry voor deze vraag
Maar alleen bij een aantal winkels verkrijgbaar, dus wel logisch dat je dat niet verwacht. Wellicht kun je met deze extra info het verder op het internet ook vinden?
Haha ja ook allemaal enorm ver weg, dus dat is nog even kijken. Hij zou wel perfect in m’n interieur passen, dus het overwegen waard!
Pffff ik weet echt niet welke kleuren ik in mijn woonkamer wil (eetkamer + voorkamer). Ik wil denk ik met 3 kleuren werken. Één of 2 muren een accent kleur, een ondersteunde kleur en een wit-kleur.
Ik neig naar zachte tinten
Zal binnenkort wel een keer een foto plaatsen!
Wij hebben een nieuwe bank gekocht en ik ben er zo blij mee, ik kan niet wachten totdat hij geleverd wordt!
Oe die zit er echt suuuuuuper comfy uit zeg!
————————————————————
Weet iemand toevallig een behang(merk) wat een beetje dezelfde vibes heeft als Arte? Niet zo zeer perse een knock off, maar dezelfde stijl. Ik ben vreselijk verliefd op het arte behangetje, maar het gaat denk ik echt teveel geld zijn gewoon
Help! Ik ben op zoek naar een ladekast van 2 meter breed, minstens 50 cm diep en rond de 1 meter hoog. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Sowieso lastig om zulke brede kasten te vinden die wat hoger zijn, dus 2 naast elkaar is misschien ook een optie?
Is voor in de slaapkamer waar we F&B Whirlybird op de muur gaan kletsen en het moet een beetje bij het walnotenhout bureau passen.
Denk wel dat een kleurtje dat een beetje afsteekt van de muur tof kan zijn! En omdat de muur best wel een warme kleur is zou ik die kastjes dan een kleur geven met een koelere ondertoon. Denk dat een mooie koele blauw heel tof zou kunnen zijn!
@Neusklem Kijk ook eens bij BN Walls, dat is een Nederlands merk met heel betaalbare designs.
@Ovenschaal Wel een goede combi, maar alle kleuren uit het hoofdboard kunnen wel goed. Dus verschillende kleuren groen, maar ook bordeauxrood (of heel donker burgundy) of bruin met een paarse ondertoon en zelfs een mooie grijzige blauw zie ik wel! En zelfs een frisse geel!