Zal binnenkort wel een keer een foto plaatsen!
Wij hebben een nieuwe bank gekocht en ik ben er zo blij mee, ik kan niet wachten totdat hij geleverd wordt!
Oe die zit er echt suuuuuuper comfy uit zeg!
ββββββββββββββββββββ
Weet iemand toevallig een behang(merk) wat een beetje dezelfde vibes heeft als Arte? Niet zo zeer perse een knock off, maar dezelfde stijl. Ik ben vreselijk verliefd op het arte behangetje, maar het gaat denk ik echt teveel geld zijn gewoon
Help! Ik ben op zoek naar een ladekast van 2 meter breed, minstens 50 cm diep en rond de 1 meter hoog. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Sowieso lastig om zulke brede kasten te vinden die wat hoger zijn, dus 2 naast elkaar is misschien ook een optie?
Is voor in de slaapkamer waar we F&B Whirlybird op de muur gaan kletsen en het moet een beetje bij het walnotenhout bureau passen.
Denk wel dat een kleurtje dat een beetje afsteekt van de muur tof kan zijn! En omdat de muur best wel een warme kleur is zou ik die kastjes dan een kleur geven met een koelere ondertoon. Denk dat een mooie koele blauw heel tof zou kunnen zijn!
@Neusklem Kijk ook eens bij BN Walls, dat is een Nederlands merk met heel betaalbare designs.
@Ovenschaal Wel een goede combi, maar alle kleuren uit het hoofdboard kunnen wel goed. Dus verschillende kleuren groen, maar ook bordeauxrood (of heel donker burgundy) of bruin met een paarse ondertoon en zelfs een mooie grijzige blauw zie ik wel! En zelfs een frisse geel!
Of zo laten met de lade in een neon oranje? Hk living vibes
Het is maar net voor welke vibe je wil gaan. Ton sur ton is heel rustig en best fijn in een slaapkamer. maar een afstekende kleur geeft wat meer visual interest. En donker wat meer moody, maar fris geel in een slaapkamer vind ik ook wel fijn. Ik keek net bij Farrow & Ball voor wat inspiratie, en zag een aantal kleuren die ik wel zag zitten: Pelt, London Clay, Brinjal, De Nimes of Inchira (mijn favoriet), of Babouche.
Ik heb een saai houten bankje en houten stoelen voor buiten en het lijkt me leuk om die in zoβn neon koraal achtige kleur te verven:
Maar ik kan echt nergens dergelijke verf vinden. Weet iemand misschien een naam of kleurcode van zoβn kleur verf, zodat ik die kan laten mengen?
Ben je wel eens naar een speciaalzaak geweest? Want ik kan me voorstellen dat dit niet een standaard mengkleur is. Dat het speciale pigmenten nodig heeft.
Kijk eens naar little stars neon verf en gamma heeft een spuitbus in neon rood/ oranje
Misschien graham brown watermelon
@quarterlife Ooh nice, het is net iets minder neon, maar wel echt een heel leuke kleur! Ik ga deze in gedachten houden, thanks!
@TanteBetje Hmm goed punt. Ik denk dat je gelijk hebt. Deze kleur wordt in inkt en digitaal wel veel gebruikt (volgens mij is het Pantone 805 C), maar muurverf is natuurlijk een ander verhaal.
@Sia Weet je toevallig welke spuitbus dat is? Ik zag op Instagram ook al dit krukje waarbij zij ook noemt dat ze βeen goedkope spuitbus van de Gammaβ had gebruikt haha, maar kan niet vinden welke dat dan zou zijn.
Gewoon eigen merk!
Wow, ik wist niet dat zij ook verf hadden? Ze hebben echt hun lijn uitgebreid!
@NoyraSoturi Kijk ook eens naar Graham Brown Strawberry Sunday, net niet neon, maar wel prachtig!
Wow, wat een coole kleur! Nu wil ik mijn wc zo verven haha (net groen geverfd dus mijn vriend ziet me aankomen).
Ik zou hierbij echt Peach doen.
https://icolorpalette.com/download/svg/241510_icolorpalette.svg
Moet je maar net willen, maar ik heb een keer een Ikea krukje in deze kleur geverfd met een spuitbus van action.
Het is niet zo neon maar in mijn kleding/ waskamer heb ik wel fel roze/koraal op de muur. Wil eventueel wel een foto in weekend maken en opzoeken hoe de kleur heette