Interieurtopic

Niet wat je wil horen waarschijnlijk: maar je zult de hele muur opnieuw moeten doen, misschien zelfs twee keer? Balen! Wel leuk kleurtje trouwens!

Wij hebben een bank van InHouse wonen sinds 2 maand. Ik baal best wel want je zag na 2 week al plooien in de rugleuning van de bekleding die losser gaat. Na een tijd kan ik me voorstellen dat dat normaal is maar niet zo snel al… De bank was €1500 dus wellicht was mijn verwachting te hoog haha. Overigens ben ik tot nu toe te lui geweest om een klacht in te dienen

Ben Montel fan. Hebben er al twee jaar een bank van, ziet er nog steeds uit zoals hij er op dag één uit zag (krijgt nu wel een lichte plooi in de zitting) en zit nog even lekker. Wonderbaarlijk aangezien we er echt schofterig mee om gaan.

4 likes

Een vrij grote hoekbank van Inhouse.
Kosste €2700 maar nu 10 jaar later en 2 kinderen verder nog steeds ala nieuw

1 like

Wij hebben de Sissy-boy Amsterdam bank. Heel tevreden mee!

1 like

Het is gelukt met behangen! Nu nog de hal in een donkerblauwe kleur verven. Wat is dat toch leuk om iets aan je huis te veranderen!

95 likes

Heel vet!

1 like

Omg :heart_eyes: Ik krijg hier Alice in wonderland vibes bij, echt heel mooi. Zoiets zou ik ook willen maar echt te pussy hiervoor, al mijn muren zijn wit haha

Nu niet er vreemd van gaan opkijken als mensen lang het toilet bezet houden :wink:

1 like

Ja, dit zou ik ook niet durven in de zitkamer of zelfs in de hal! Maar de toilet is een prima plek voor experimenten!

2 likes

Ik vond ons behang al druk

Hahah . Wel twee muren in de woonkamer mee gedAn

6 likes

@George Wij hebben er eentje besteld bij Sissy-Boy, kan niet oordelen over de kwaliteit want na maanden wachten is ie nog steeds niet toegekomen. Ze waren onze bestelling kwijtgeraakt (geld was uiteraard wel meteen afgeschreven) en we wachten nu al 5 maanden - klantenservice is ook om te huilen :upside_down_face: Zou hen dus absoluut niet aanraden!

1 like

Wij hebben hetzelfde met onze in House bank helaas. Ik heb wel geklaagd via e-mail en telefoon en met heel veel moeite is er inmiddels twee keer een monteur langsgeweest. Die heeft hem iets strakker vast geniet, dat helpt dan een dag en dan komen de plooien weer helemaal terug.

Een van Zen Lifestyle, zit wel alleen bij Nijmegen in de buurt.

Ik heb 2 (ja heel standaard en inspiratieloze) cognac banken destijds bij woonstore gekocht. Zien er ook nog exact hetzelfde uit als 3 jaar geleden.
afbeelding

Wij hebben ook een bank gekocht bij Montel. De Chicago.

Wij hebben een bank van xooon. Nu net 1 maand ofzo. Dus kan niet echt een beoordeling geven over de langere termijn. Maar tot op heden zijn wij tevreden. Ook over het bezoek in de winkel en de levering

Dit besteld
(https://www.volero.nl/vintage-vloerkleed-dreams-oker-geel.html?id=185559973&gclid=CjwKCAiAhJTyBRAvEiwAln2qB-5O-b-USiXJzuhCTOrYG7XONJxiG5RPqFKLdHw46YchiQjl_IHsBxoCOO8QAvD_BwE)
Dit gekregen

Echt stom

2 likes

Ik zie die advertenties ook regelmatig voorbij komen en ik vind dat kleed in het blauw zo mooi. Maar als ik dit zie… balen zeg :confounded: terug sturen ?

1 like

Ja gaat zeker terug. Lijkt net of ie van de stort komt joh

1 like