Interieurtopic #4

Nice! Heb je ook gedacht om de tafel op het kleed te zetten? Of is het daar te klein voor? En heb je plannen voor het kleine hoekje? (boekenkast met stoel en plant, of speelhoekje voor je kind, of …)

Maar ik blijf erbij, wat een bijzondere combinatie. echt mooi.

Ja, ik bedoelde het terra kleed onder de tafel en een nieuw groen kleed bij de bank. Maar als ik er nu over denk, en nog eens naar je artist impression kijk, denk ik dat het kleed juist een mooie brug vormt.

2 likes

Onze bank (Ellis lichtgrijs) komt van de sofa company en ben er echt heel tevreden over. Ziet er echt nog super uit en helemaaal niet ingezakt oid, echt nog stevig.

Ik ben op zoek naar iets onmogelijks geloof ik: een servieskast/vitrinekast van 70cm breed en bij voorkeur min 180 hoog. Ik hou van Deens design dus met wit en/of licht eiken. Niet industrieel of van dat groffe ‘stoere’ hout. Metaal ben ik ook niet echt fan van maar als t wit metaal is kan t er misschien nog mee door. Het lijkt niet te vinden?

Zoiets maar dan hoger

3 likes

Oké dit is heel erg off-topic maar ik heb het idee dat je in mijn eerste huis woont :flushed: ik herken het uitzicht en de ruimte volgens mij! Is het 010?

7 likes

Love it! Topcombinatie

1 like

Deze is 75 cm (en duur haha). Denk dat het vooral lastig te vinden is door de breedte! Zou 80 of 85 cm ook passen? Dan heb je denk ik meer opties!

7 likes

Ja dan heb ik zeker meer opties haha maar het muurtje is 72 cm en dan komt er een deur! Dus gaat echt niet helaas…

1 like

De Milsbo van IKEA misschien en dan nog wat tweaken (bijvoorbeeld zelf plankjes of een achterwandje maken)?

Die is wel 73 cm dankzij de pootjes maar misschien kan het nét. Ik dacht trouwens dat ze nog smaller hadden, maar die zie ik nu niet op de website.

1 like

Oja ik snap dat je deze voorstelt ivm mijn plaatje maar t mag wel echt meer een servieskast zijn dan vitrinekast. Die Milsbo is van metaal denk ik? Dat wil ik liever niet.

Zou zoiets ook echt top vinden maar pfff die breedte haha

2 likes

Ja snap ik! Wij hebben de Hauga, die is precies 70 cm, maar ook niet helemaal wat je bedoelt denk ik.

3 likes

Haha dat zou wel heel toevallig zijn, maar het is niet 010!

2 likes

Ik woon nu dik een maand in mijn eerste appartement. Met de woonkamer ben ik vrij tevreden, moeten nog wat laatste dingetjes gebeuren en dan vind ik het wel goed. De slaapkamer vind ik iets saai/kaal/kil.

Samenvatting

Spiegel moet nog opgehangen worden & die tv die daar staat opgehangen of gewoon weg

Mochten jullie tips hebben hoor ik dat graag. Komt natuurlijk ook door veel gebruik van zwart en door dat kastje daar, maar die hebben we gekregen en op dit moment kunnen we die niet vervangen. Misschien een andere kleur beddengoed? Of een plankje boven het bed ofzo? Of iets op die andere muur en zo ja wat dan?

4 likes

Wat gekleurde posters in grote lijsten achter het need of een kleurig kleed?

6 likes

Bijzonder behangetje doen?

2 likes

Misschien nog een lampje op het andere nachtkastje en een grote/hoge plant in een pot die bij de hanglamp past (riet/hout-kleur)

3 likes

@spaties @sia

Dank voor de suggesties. Net deze kleuren geverfd en dit kleed gekocht dus dat nu al vervangen vind ik zonde! Ben meer op zoek naar wat dingen die ik kan toevoegen om het wat aan te kleden. Posters kan op zich wel, al vind ik dat ook wel lastig welke soort dan.

@DaintyDream
Dankje! Dat moet dan eigenlijk wel dezelfde soort lamp zijn he? & een plnt dacht ik ookal aan, maar geen idee waar ik de ruimte dan handig zou zijn. Vlakbij de spiegel heb je dan geen makkelijke doorgang meer vanuit de deur, in de hoek bij het gordijn kom ik dan moeilijk bij mijn kant van het bed.

3 likes

Ik zeg dit vaker maar ik zou het gewoon even laten? Je komt vast vanzelf posters, prenten, kunst, etc tegen die je leuk vindt en dan haal je die zo gaandeweg in huis. Althans zo doe ik dat het liefst.

14 likes

O ja dat is dan niet handig inderdaad. Ik denk dat een hangplant boven op dat zwarte kastje heel leuk is, dat het zo helemaal langs de kant naar beneden groeit. En misschien een leuke plaid over het voeteneinde van je bed?

3 likes

Goede tips! En welke kleur kleed zou dan passen? Deze kleur beddengoed wel laten? Dacht ooo nog aan een donkergroene kleur beddengoed halen.

@EllaFitzgerald kan ook natuurlijk, maar dan komt het er niet van denk ik. Heb bij veel dingen wel wat jij zegt ook, maar als het gaat om dingen zoals posters of wanddecoratie daar loop ik niet zomaar tegenaan, moet ik echt naar op zoek. Ook niet zo’n verstand van.

2 likes

Als ik niet al plankjes had hangen had ik deze graag boven mijn bed gewild:

5 likes