Wandplankjes, planten, posters of foto’s, mooie lampjes op de nachtkastjes, wellicht een klok? Heel standaard antwoorden maar misschien had je er nog niet aan gedacht, en dit is wat ik zie als ik om me heen kijk.
Donkergroen lijkt mij ook wel mooi ja!
Ik vind bij jouw muurkleur, terra of oudroze ook altijd mooi staan, maar ik weet niet of je daarvan houdt:
Ja houd zeker van terracotta! Maar is dat niet te random als ik alleen het beddengoed opeens terra heb? Moeten er dan niet wat meer accessoires in die kleur bij, of kan dat gewoon?
En (nep)planten?
Ik vind dat gewoon kunnen. Het hoeft echt niet allemaal matchy matchy, daar wordt het juist wat saai van, en als het in je kleurenpallet past is het prima.
Ik zou zelf terracotta en riet/bamboe toevoegen aan dit geheel! Dus bijv. een leuke plant in een rieten mand, terracotta sprei. Ik denk dat iets van lijstjes/kunst ook nog leuk is
Ja denk dat dat wel mooi is!
Nu al een uur aan het zoeken naar een goede kleur beddengoed.
Zou deze mooi zijn?
Ik zou zelf iets meer richting oranje terra kiezen, voor wat warmte.
Vond nog deze sprei: (deze is ook in de aanbieding trouwens):
Mooi! Fijn prijsje ook, dankjewel. En bij het kopen van deze sprei, zou je dan het dekbedovertrek deze kleur beige laten?
Ik ben op zoek naar een mooi/design kattenluik voor een binnendeur. Dus niet zo’n lelijk plastieken geval dat je vaak ziet voor buitendeuren. Iemand tips?
Enige voorwaarde is dat het afsluitbaar moet zijn. Deze vind ik super leuk, maar kan helaas niet afgesloten worden:
Op Etsy vind ik leuke zaken, maar is vaak vanuit US verzonden, de reviews zijn niet denderend en het is best duur.
jaa die heb ik ook! Mega blij mee. Prachtige kleur en ligt heerlijk
Dankje! Die is er gelukkig ook in mijn maat, dus dan probeer ik die.
Is dit dan ook een mooie combi? of past dat dan weer totaal niet hahaa
Wij overwegen er nu een van Tomsgates kattenluikje (onderstaand) maar vind die eigenlijk wel wat te duur. Dus ik lees mee!
ja en dan misschien nog 2 kussentjes in terra/bruintinten/beige erbij? Ik denk dat dat wel mooi diepte geeft! Met een heel terra dekbed heb je op zich wel veel kleur maar is het qua styling niet per se veel spannender denk ik. Juist het combineren van kleuren en texturen maakt het warmer!
Oké ik heb even in m’n werkpauze iets gephotoshopt voor je haha:
ah wat schattig!! oke ik ga gewoon wat dingen bestellen en uitproberen, enige optie om te zien wat leuk is. Waar komen die kussentjes vandaan? vind ik wel cute
Ik vond ze via google search ‘terracotta kussen’ haha. Deze lijken uitverkocht, maar er is vast nog wel meer zo te vinden: Kussen terra van KidsDepot (incl. vulling) | Villa Madelief
Dst is van het internet moeilijk te zeggen, kleuren zijn soms toch net iets anders in het echt…
Check kwantum, jysk, leenbakker, hm home
HK living en Sissy-Boy hebben ook vaak leuke kussens! Of Palais (iets duurder)