Roest bruin?
Ja donkergroen! Zoals dat kussen op de bank onder de kat haha
Even een mini stukje woonkamer showen hoor. Zo fijn om eindelijk alles een beetje opgeruimd te hebben na een verhuizing. Nog twee dozen te gaan. Heel blij ook met de lampen (die ik uiteindelijk allemaal zelf heb kunnen ophangen ). Had die staande lamp bij een kringloopwinkel gekocht een tijdje geleden en recent bij Westwing twee soortgelijke hanglampen gevonden, ook met van die opaalglazen bollen.
Nu alleen nog gordijnen!
Ik zou denk voor een wat meer gedempte kleur gaan. Dus jadegroen of blauwgrijs ofzo
Bedankt allemaal!
Mijn man is voor donker groen in twijfel nog.
- Donker blauw
- Donker groen
0 stemmers
Sorry voor de vele vragen, ben niet goed met kleuren en ben bang dat het uiteindelijk tegen valt. Een muur verf je zo over een meubelstuk vervang ik niet zomaar.
ben benieuwd welke stoel je hebt gekozen!
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een bank van de sofa company? Wij hebben ons oog laten vallen op de Aya. We vonden alleen de rugkussens vrij dun dus ben bang dat het snel gaat inzakken. Banken zijn daar sowieso echt goedkoop in vergelijking met andere winkels, dat moet ergens vandaan komen…
leuk!
ik heb nog een staaltje donkergroen velvet van haar liggen, wel een hele mooie kleur idd
Weet iemand waar je zoiets soortgelijks kan kopen? Dit is van bibelotte maar vinden we te prijzig. We zijn zelf ook niet handig dat is ook geen optie.
Wij gaan morgen weer kijken. Neem een groen kussen mee, heb helaas geen groen staaltje mee genomen. Ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk wordt!
Kidsdepot heeft onder de serie ‘donne’ zo’n speeltafel en opbergbakken etc!
Weet alleen niet of deze duurder/goedkoper is dan wat je nu hebt gezien.
Twee besta’s van IKEA met een werkblad erbovenop? Volgens mij heb je dan hetzelfde idee.
Edit: met Småstad heb je misschien nog meer opties die erop lijken
Mijn oom kan dit sowieso, hij is meubelmaker. Maar hout is wel heel duur. Laat maar weten als je zijn site wil oid
Schaamteloze plug maar hij kan alles met hout en ook keukens
Ah wat ziet je balkon er gezellig uit met die lampjes! Waar zijn die van?
Ik heb sinds vier jaar de Vera en ben eigenlijk heel tevreden. Bij mij is er nog niks ingezakt, maar hij zit juist heel stevig. Ik heb ook vrienden die hembte stevig vinden zitten, maar ik vind dat juist fijn.
Ja als je z’n site hebt, graag!
Ja die zag ik ook, maar is niet helemaal hoe ik het wil.
schrok ook een beetje van deze marktplaats foto. Staat dat de bank pas een jaar oud is maar die naden zijn al helemaal uitgezakt
Van Jysk!
Ikea Småstad kist en bank en dan nog een keer bank zonder kist voor het bureautje, 1 grote plank opleggen/kitten om het 1 geheel te maken.