Interieurtopic #4

Moet je wel een aardige spaarpot meebrengen volgens mij

1 like

Ik wil de schuur geel verven. Maar ik twijfel nu een beetje of ik meer een oker geel zoals dit

image

Of juist wat feller geel zoals dit

En de schutting wil ik ook verven. Maar ik twijfel een beetje tussen blauw en donkergroen.

De schuur en de schutting grenzen aan elkaar. Dus ik vraag me af of geel en blauw dan iets too much is bij elkaar?
Hebben jullie misschien advies (of andere leuke ideeën mbt de kleuren)? :nerd_face:

11 likes

Maar terracotta ligt hier toch heel dichtbij? :stuck_out_tongue: en ik ken juist niemand met een terracotta muur, wist niet dat het zo populair is.

Ik twijfel tussen dit:

4 likes

Weet ik niet! Heb ik al 5 jaar en overgenomen van een vriendin destijds!

2 likes

Ik vind die blauwe kleur heel leuk! Minder standaard dan groen en ik heb op mijn balkon een licht grijsblauwe kleur op een muur en planten en bloemen komen daar zo mooi op uit qua kleur :heart_eyes: En qua kleur geel vind ik die tweede het leukst dan bij blauw staan denk ik.

4 likes

Het 2e geel met het lichtblauw is echt supertof en vrolijk! Helemaal niet too much naar mijn mening :blush: benieuwd naar het resultaat!

2 likes

Ik heb een terracottamuur (sorry aan iedereen die zich stoort haha) gecombineerd met een donkergroene bank en hou ook van goud dus heb dat vooral in accessoires.

Geprobeerd alles een beetje op de foto te krijgen haha.

Muurkleur is Histor Voorspoed, het is alleen geen Histor verf maar heb het bij de Gamma in andere verf laten mengen omdat de kleur ook een code heeft natuurlijk. Weet niet meer welk merk verf ik wel heb :sweat_smile:

18 likes

Ja panama is de tweede van rechts! Een hele mooie kleur ja! Ik heb net wat kleurtesters gehaald en ga even kijken wat ik daar van vind

1 like

Ik heb de kleur bloempot van de Gamma op mijn muur. Nog steeds heel blij mee. Neigt iets meer naar roze dan naar oranje

Ik vind alles leuk, maar zou voor de fellere kleur geel gaan in combinatie met blauw!

2 likes

Oh dat vind ik tof zo’n geel tuinhuis! :star_struck: Met zo’n lichtblauwe kleur een hele toffe combi!

Ik heb mijn schutting lindegroen geverd vorig jaar, ben daar nog steeds zo blij mee!
123 (2)

*Was wel tuinhuis verf, maar dat weet mijn schutting vast niet. Nu inderdaad opzoek naar een kleur voor mijn tuinhuis ook.

4 likes

We zijn nog druk bezig met het oriënteren voor een badkamer.

Om niet enkel grote tegels in de badkamer te knallen wil ik ook nog een leuk accent tegeltje toevoegen. Qua kleur weet ik het ook nog niet maar zit nu te twijfelen tussen een visgraat accent of een vierkante tegel maar dan anders gelegd.

699def_bcc01613d3ad4bd78aae1659947a57d2~mv2

Welk tegelpatroon vindt je mooier:

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

1 like

By far de tweede. Voor mijn gevoel is de visgraat een beetje de chevronprint van 2012. Echt wel leuk, maar voor een badkamer niet heel tijdloos. De tweede optie is misschien ook niet geheel tijdloos maar wel meer gekoppeld aan een land/streek wat het wel tijdlozer laat voelen. Al zou ik de tweede in een vinexwijk ook een beetje random vinden. Edit: de hele stijl van de tweede badkamer dan, tegelpatroon zelf is niet per se gebonden aan tijd voor mijn gevoel.

(Onze badkamer is overigens stammend uit de jaren 70 met groen-gelige tegels en donker bad/fontein en vind ik rete gezellig met wat bamboe details haha, maar wel aan vervanging toe t.z.t.)

17 likes

De tweede doet mij juist denken aan van die ‘mediterrane’ badkamers die in de jaren 90 in waren en daarna heel snel erg gedateerd.
Tijdloos is sowieso heel lastig denk ik :sweat_smile:

10 likes

Ja dat is waar… puur qua tegelpatroon (los van kleuren en soort tegel) denk ik wel dat tweede langer neutraal is.

3 likes

tijdloos bestaat niet in een kapitalistische wereld waar je trends nodig hebt om makkelijk omzet te draaien

11 likes

Is dat staaltje boven midden toevallig sombrero tan?

2 likes

Thanks dames!

Badkamer geheel tijdloos is mega lastig haha! Maar goed ik vind de keuze die er nu in zit heel safe gekozen van mijn ouders. Gewoon typisch oude badkamer, wit vierkant met om de tegel een blauw bloemetjes motief.

Qua schoonmaakwerk haha heb ik ook over nagedacht. Ik wil zo’n accent muur niet bij de douche dan poets ik mij echt een ongeluk.

Misschien wordt het nog iets geheel anders, ik vind ontzettend veel leuk, ben ik achter gekomen. Wat ik wel zeker weet is dat het een lichte badkamer gaat worden.

3 likes

Heeft iemand tips voor een klein tv meubel op wieltjes? We gebruiken nu een hondje en dat bevalt goed, maar is niet zo mooi. Ik vind het fijn dat we de tv zo weeg kunnen rijden en er alleen bij pakken als we kijken, zodat de tv niet altijd midden in de zithoek staat. Zoiets als dit zou kunnen: Tv-Meubel Lounge M Mobiel Wit - KARE
Maar dat vind ik eigenlijk al veel te groot (90cm breed, zoek eerder de helft daarvan). Iemand een idee? Of een idee hoe ik het hondje op kan knappen zodat het er wat leuker uitziet?

Kun je niet zelf wieltjes zetten onder iets anders dat je wel bevalt? Een kleine Besta van Ikea, een nachtkastje, een klein ledenkastje, zoiets?

5 likes