Interieurtopic #4

Ah okay :joy: dan zit ik me kennelijk druk te maken om niets haha

2 likes

Superleuke zonnewering. En altijd beter dan het klassieke oranje.
Lichte effen kleuren zijn heel gevoelig voor vlekken van blaadjes en vogelpoep en niet te voorkomen.
Volgens mij is een nieuw doek best wel prijzig.

6 likes

Ja gewoon laten en anders crème met marine blauw?

6 likes

Bij mij was een nieuwe voordeliger dan doek laten vervangen, maar is wel 10 jaar geleden ofzo dat ik daar naar gekeken heb.

3 likes

Wat een mooie vloer!

5 likes

Zou zo’n lijst voor posters (klemmen met magneten) ook werken om een klein vloerkleedje op te hangen? Van ongeveer 500 gram. Of iemand een ander goed idee? Ik lees online dingen over gordijn roedes of klittenband maar wil eigenlijk zo min mogelijk moeite doen :upside_down_face:

1 like

Ik denk dat de meeste hangers magneten hebben die niet sterk genoeg zijn. Dan is het voorstel van @pastelzwart misschien nog wel een idee.

Wat zou je ervan vinden om een klein spijkertje door het kleed heen in de muur te slaan? Zo heb ik een kleedje hangen. Een of twee spijkertjes zijn genoeg en je ziet die niet echt zitten.

3 likes

Met spijkers is inderdaad een optie maar ik spijker liever niet door het kleedje heen, ik heb nu zo’n klemlijst besteld :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

Anders zou je klittenband tussen proberen! De ene op de poster plakken, en de ander op de muur.

2 likes

Twijfel in welk topic deze vraag het beste past, maar ik denk hier omdat het over interieur gaat?

Maar zijn er nog forummers met een lampe berger die aanraders voor geuren hebben? Ik ben een beetje klaar met katoen, maar als ik teveel geuren achter elkaar ruik kan ik het ook niet meer beoordelen.

2 likes

Van wat voor soort geuren houdt je?

Ik vind de jasmijn geur lekker voor in het voorjaar!

3 likes

oh wat dom dat heb ik er helemaal niet bij gezet. Het frisse en zachte van katoen vind ik juist heel lekker, lavendel houd ik helemaal niet van. Ja niet te zoet, niet te zwaar

1 like

Vent d’ocean is idd heerlijk! Ik vind exquisite sparkle, precious jasmine en savory tangerine ook heel lekker

2 likes

Wat voor brander gebruiken jullie? Of zijn er meerdere manieren?
Ik rook dit laatst ergens, zo lekker!

1 like

Ohja lavendel gelijk wc verfrisser associatie. Bij parfum.voor.in.huis (zonder puntjes) kun je kleine flesjes in een set kopen om zo wat uit te proberen. Ik vind zelf under the olive tree en tentation sandal heel lekker!

4 likes

Ik woon nu een jaar of 8 in mijn huidige woning, een nieuwbouw huurhuis, ben eerste bewoner. Ik mis oprecht nog elke dag mijn vorige keuken, van het huis die ik had gekocht met m’n ex.

Dus ja, je kan wel balen van een goed werkende keuken die hier naar je smaak is :joy:

Buh, woon nog geen jaar in mijn huidige huis en ben nu al de beige muren zat. :joy: Ik heb het gevoel dat ik in een Riviera Maison huis woon. 🥹

6 likes

Gelukkig is verven niet heel moeilijk. Ik heb voor een paar tientjes ergens kleuradvies gekregen. Dat was het meeeeer dan waard. Ik houd van mijn kleurrijke woonkamer. :heart_eyes:
In de andere kamer heb ik zelf een kleurencombi bedacht en dat is echt significant minder mooi dan wat de interieur stylist voor me bedacht. Het is het geld echt meer dan waard geweest.

1 like

Ik heb behang uitgekozen voor mijn slaapkamer voor de muur achter mij bed. Hoe zal ik de andere muren dan verven? Ik wil graag kalkverf omdat ik dat heel mooi vond, maar in welke tint? Ik denk zelf veel aan geel, roze of toch lichtgroen met een grijstint erin.

Foto is van internet

5 likes