Interieurtopic #4

Lichtroze lijkt me hier heel mooi bij!

3 likes

Hahahaha love dit met de screenshot met beoordeling en link naar karwei.nl in beeld

23 likes

wie heeft er wel eens stopcontacten zwart gespoten? Ik zie veel youtubers enzo dat doen maar ben benieuwd of dat niet heel snel al slijt / beschadigingen heeft…

1 like

Ik heb het recent gedaan nadat ik het met de schilder heb besproken. Als je goed ontvet, primer gebruikt en dan een spray schijnt het heel lang te blijven zitten. En zo niet, oh well het is echt een klusje van 5 min🙈

4 likes

Wat voor primer en spray?

3 likes

Ik heb dit gedaan zonder primer, en zit er al 3 jaar pefect op. Wel goed ontvet en hele dunne laagjes gesprayt

2 likes

Ik heb de primer en spray van de hornbach! Maar in principe maakt het niet zo heel veel uit.

4 likes

Bij ons slijt het wel heel snel. Heb goed ontvet en geprimed, maar waar je met de stekkers langs gaat is er toch alweer wat wit te zien. Het is dus wat mij betreft vooral handig voor stopcontacten waar standaard dezelfde stekker in zit.

Heb wel primer en spray van de action gebruikt. Misschien dat dat ook niet zo geweldig houdt.

3 likes

Wij hebben dit ook gedaan 2 jaar geleden en bij de lichtknopjes die we veel gebruiken zie je wel echt slijt plekjes. Uiteindelijk toch maar gewoon zwarte dozen gekocht.

3 likes

Vandaag eindelijk de badkamer spullen uitzoeken. Qua bad, kranen, badmeubel etc. Dit ging super vlot, goed advies gehad.

Enkel de tegels vond ik tegenvallen in de zaak.

Kwamen we in de praxis voor wat andere dingen.
Ziet mijn vriend deze tegel liggen:

Totaal iets anders wat ik in mijn hoofd had, maar ook wel echt mega vet. Nu staat deze op nummer 1

25 likes

Iemand weleens een behanger ingehuurd en hoeveel was je dan kwijt? Ik vond nu iemand voor 45 per uur

1 like

59 via z.oofy

€150 voor 1 muur (hij zei dat dit hem 2 uur zou kosten, maar hij heeft natuurlijk ook reistijd etc). Dit bedrag was hoger geweest als er lichtschakelaars of stopcontacten zouden zitten, die er niet zaten. Maar toen kon hij steeds niet en hebben we het zelf gedaan😊

Wij gaan binnenkort de keuken vernieuwen en ik ben al vrij lang op zoek naar een leuke combinatie kleuren voor de keukenkastjes (wij zullen onder en boven hebben), blad (quartz, voorkeur gaat uit naar een lichte kleur, mogelijk met een marble/ader) en de backsplash. Heeft iemand een combinatie van deze 3 waar die echt blij mee is? Vooral qua backsplash echt aan het twijfelen wat mooi is, tegeltjes of de backsplash doortrekken. Keuken zal best klein zijn voor de context

2 likes

Haha precies zo ging het bij ons ook. Ook zo’n blauwe marble tegel uitgekozen omdat we er tegen aan liepen. Maar dan wel een matte omdat onze andere tegels ook matte zijn.

4 likes

Haha hoe toevallig! Heb je een foto van het resultaat wat je wil delen?

2 likes

Nee hierboven heb ik een foto van de materialen bij elkaar gepost. Heb nog wel een closeup

En we hadden ook dezelfde eisen als jullie voor we naar de winkel gingen haha

7 likes

Heb je al een keuze gemaakt tussen een eerder landelijke of moderne keuken? Voor die eerste vind ik devolkitchens op insta echt een leuk bedrijf dat toffe combinaties heeft qua kleur en materiaal.
Heb daar groene, roze, blauwe en zelfs baksteenrode keukens gezien die een voor een prachtig waren. Op hun website geven ze ook tips hoe je ruimte en keukenmeubels optimaal in te richten.
En steen: Tuyaerts natuursteen op insta heeft ook zeer veel verschillende stenen van simpel wit naar bombastisch zwart.

8 likes

Haha prachtig! Wij hebben ook echt hetzelfde kleur kastje op ons lijstje staan haha!

1 like

Ik ben echt benieuwd hoe het wordt bij ons. We krijgen het geleverd in september óf december.

5 likes