Interieurtopic #4

Ik heb zelf niet zo’n keuken dus wat plaatjes van pinterest maar ben gek op groene keukens zoals hier

En vind het in deze voorbeelden wel mooi dat het aanrechtblad doorloopt als backsplash. Maar denk dat een grappig tegeltje ook heel leuk zou kunnen zijn.

Weet helemaal niet of dit is wat je zoekt; maar tijdens t scrollen nog wat vette ideetjes gevonden

17 likes

Oh wow love 2 en 3. Vind groen ook heel mooi en echt mijn stijl. Heb je een pinterest link? :smiling_face_with_three_hearts: heb het iig al opgeslagen en zou dan graag zo’n donkergroene bank willen maar misschien wordt dat allemaal te groen.

3 likes

Misschien eerst niet mee verven en kijken hoe het lijkt? Je kunt altijd nog de kwast erbij pakken…

2 likes

Heeft iemand toevallig ervaring met zo’n betonlookverf.

Ik heb geen idee of dit wat is maar misschien dat iemand er ervaring mee heeft?

2 likes
3 likes

Wij hebben een groene keuken van Keukenloods, denk dat die kleur wel in je straatje is dan. Het blad is lichtgrijs geaderd
Ik wil graag lichtroze verf als backsplash, maar mijn man denkt dat het te rommelig wordt icm het glas in lood maar heeft ook niet echt een ander idee, met als resultaat dat we dus nog steeds wit hebben :expressionless:

62 likes

Je man heeft ongelijk! Lichtroze zou juist super mooi staan bij het glas in lood. Miss heeft hij meer een soort zuurstok/babyshower lichtroze in zijn hoofd? Maar bijv light peachblossom van little green of skin powder van pure and original zijn wat ‘gedimdere’ roze kleuren die heel mooi zijn. Wij hebben de hele keuken inclusief plafon in skin powder en het is heel rustig aan je ogen! Eigenlijk veel rustiger en natuurlijk warmer dan wit!

15 likes

Waar is die skin powder van? Heb je een link of staalnummer? Edit: heb het al gevonden. Mooie kleur maar is mij iets te roze. Ik krijg binnenkort de sleutels, er zit nog geen vloer in, alles kaal en ik vind het zo overweldigend ergens :face_with_spiral_eyes: e
Zoveel keuzes dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En mn vriend vindt alles wel prima, ja dat is juist ook niet zo helpend. Ik zit ook nu ineens van wtf voor stijl heb ik eigenlijk?! Ik weet wel wat ik NIET mooi vind maar welke stijl ik precies wel mooi vind?

Oh en ik zag mooi behang voor een klein stukje muur al 700 euro, echt voor 3 meter ofzo lol.

3 likes

Ik vind Skin Powder wat te beige denk ik, ik dacht meer aan Lichtroze van Flexa omdat die wat helderder is en mooier contrasteert met groen.

Er zit ook nog geel in het glas in lood dus ik snap zijn angst wel, maar ik ga een tester halen en gewoon een stukje proberen om uit deze impasse te raken :wink:

5 likes

Wat zouden jullie trouwens voor de trap aanraden. Deze is helemaal kaal. Ik zelf wil schilderen maar ik hoor dat dat vaak snel slijt etc. En je het dan na 2 jaar al weer over moet doen. Het een een hele stijle trap ook en i.v.m. uitglijden lijkt me dan carpet (oid) handiger en dat langer meegaat en minder geluid geeft.

1 like

Als ie helemaal kaal is zou ik hem niet verpesten met verlijmd tapijt er helemaal overheen. Ik vind schilderen en dan een runner altijd heel erg mooi, maar dat moet wel je ding zijn.

En dan vooral met van die metalen roedes er nog overheen (en dan niet de tredes een andere kleur zoals hier hoor, gewoon helemaal wit of zwart eronder).

Kan ook met modernere runners in 1 kleur, maar ik vind deze tapijten heel mooi en tijdloos altijd.

9 likes

Ik heb zelf een gekleurde geverfde trap en ben er echt mega blij mee! Komen wel beschadigingen op enzo maar kun je makkelijk bijstippen.

5 likes

Ja verf slijt wel vrij snel op de treden, tenzij je in huis altijd op sokken of pantoffels met zachte zolen loopt. Een loper vind ik idd tof maar ivm een harige hond zelf niet gekozen :slight_smile:

Wij hebben de stootborden geverfd en de treden bekleed met hetzelfde parket wat ook boven ligt met een antisliprandje

13 likes

Ik kwam deze net tegen, zitten echt prachtige dingen tussen

3 likes

Er is speciale trappenlak, wij hebben in ons vorige huis 15 jaar met een donkerrode trap gedaan, het laatste jaar begon hij wat kale plekken te vertonen. Werd ook wel en geleefd, de hond rende er bijvoorbeeld vaak af en we liepen er ook met schoenen op.

2 likes

Het is een beetje een longshot, maar ik vind deze donkergroene velvet bank dus prachtig. Hij zit ook nog eens superlekker, maar helaas is 'ie veel te groot voor mijn appartement (anders bestaat mijn appartement uit bank). Deze bank stond echter bij een zaak die momenteel een grote leegverkoop hebben, en de verkoper gaf aan dat ze geen ander soort modellen van deze bank had. Herkent iemand misschien de bank en kan mij vertellen of er nog winkels zijn die deze bank verkopen?
Of heeft iemand de gouden tip voor een hoekbank in deze kleur en van deze stof, max. 2,80 lang?

2 likes

Jazeker, maar ik vind een bank online bestellen wel ingewikkeld, dus ik hoopte eigenlijk dat iemand precies zou weten welke bank dit is, omdat deze dus zo lekker zit. Maar wat ik zeg; een longshot!

1 like

Wat je kan doen is de winkel bellen en aangeven dat je deze bank lekker vond zitten alleen te groot is. Wellicht dat zij kunnen vertellen hoe deze bank heet zodat je kan googelen op de naam van de bank.

4 likes

A meubel?

2 likes

Wij hebben de Umix Chelsea hoekbank van Leen Bakker. Al twee jaar heel blij mee! Deze kun je krijgen in allemaal stoffen en kleuren. Een vriendin van me heeft hem een aantal jaar geleden in donkergroen velvet gekocht, dus die bestond ooit wel. Misschien eens kijken of ze die nog hebben?

1 like