Interieurtopic #4

Ik ben opzoek naar een dressoir of lagere boekenkast waarbij je mn boeken ook kan zien. Het mag gedeeltelijk dicht zijn, maar wel dus met open planken voor wat boeken. Ik houd van donker hout en zag nu deze:Bamboe kastje Albin - SKLUM

maar vind hem best duur voor wat je krijgt.

Jullie nog ideeën?

2 likes

Ik vind hem lijken op de Rodeo van BePureHome.
Ik heb hem zelf in Velvet teal in een ander model, maar hij is er in meerdere modellen.

2 likes

Die staat op veel hogere poten vind ik! En vond die vreselijk zitten na een paar jaar, geen aanrader!

2 likes

Oh ik heb hem in stoelvorm nu 4 jaar en de bank er nu 2 jaar bij, zijn beiden nog als nieuw. Maar dan heb ik mazzel gehad denk ik.

1 like

Ja of ze hebben m wat beter gemaakt, wij hadden m negen jaar geleden!

2 likes

Hele mooie lampen zeg! En vind de keuken ook echt gaaf hoor, excuses is nergens voor nodig

3 likes

Ze zouden maandag de vloer leggen en vandaag de pakken komen brengen. Dus was van plan de rest eruit te trekken en kasten leeg te maken dit weekend. Wilden ze eigenlijk al vandaag een beginnetje maken. Dus heb als een bezetene de helft eruit getrokken en dingen opzij geschoven en mijn huis is nu zo een zooi :sob:

Zijn nog paar heel lastige stukken dus hoop dat hij dat mooi kan oplossen en de nieuwe keuken niet beschadigt.

Echt blij als volgende week alles ligt en ik klaar ben met alle rommel.

8 likes

Dat is tot daar aan toe maar waar is je gootsteen :smile:

26 likes

Hele mooie lampen! Waar zijn ze van?

2 likes

Of je oven of magnetron?

5 likes

de koelkast!

2 likes

Best wel veel winkels meten binnendeuren in. Bijv. Hubo maar ook Karwei heeft een inmeetservice (tegen betaling wel). Wij hebben in ons huis binnendeuren van Hubo, waren wel prijzig maar wel heel mooi en degelijk.

1 like

Brutale vraag maar kan je eens een foto delen met de deurtjes open. Ben heel benieuwd of dit is wat ik ook wil. Deurtjes voor de gootsteen en verder zo leeg en clean lijkt me heerlijk.

4 likes

ik denk dat @esperanza deuren als dit bedoelt, die schuif je open en in een nis zoals hier

image
image

de laatste jaren tamelijk populair geworden maar het zijn best wel dure systemen, ik denk dat het beslag voor een dubbele corpus (2x 60cm) makkelijk op 3k uit komt, dat is zonder al het houtwerk and manuren

5 likes

Dit is helemaal heerlijk om te zien. Helaas ben ik te arm hier voor. Back to reality. Lelijke keuken met troep op het aanrecht.

Kende dit trouwens helemaal niet. Wel dat mensen een soort uitschuif wand hebben om de hele keuken (open keuken) te verbergen. Dat je alleen huiskamer hebt.

4 likes

Volgende aankoop voor de woonkamer:

16 likes

ik zou zelf nooit mijn gootsteen tegen d emuur zetten als ik een eiland heb maar je moet niet onderschatten hoeveel mensen een showkeuken plaatsen om uiteindelijk niet te gebruiken

2 likes

Is dat je persoonlijke mening of zit hier een interieur theorie achter?

1 like

Ooh waar komt dit behang vandaan? :heart_eyes: zag het laatst ergens in een restaurant en vond ‘t zo mooi!

4 likes

Ik had online een mooie tv meubel gevonden, dus gisteren gaan kijken in de winkel, maar hij is helaas erg lelijk. De zoektocht gaat weer verder. Voor mijn gevoel zijn meubels echt flink duurder geworden. Ik wil geen ikea, maar bij een andere winkel betaal je rustig 1500 euro voor een tv meubel en dat is me dan weer te duur (Als het gaat om mdf met een kleurtje). Sorry voor de dagboekpost haha, toch fijn om even te kunnen klagen.

5 likes