Interieurtopic #4

Dat is tot daar aan toe maar waar is je gootsteen :smile:

26 likes

Hele mooie lampen! Waar zijn ze van?

2 likes

Of je oven of magnetron?

5 likes

de koelkast!

2 likes

Best wel veel winkels meten binnendeuren in. Bijv. Hubo maar ook Karwei heeft een inmeetservice (tegen betaling wel). Wij hebben in ons huis binnendeuren van Hubo, waren wel prijzig maar wel heel mooi en degelijk.

1 like

Brutale vraag maar kan je eens een foto delen met de deurtjes open. Ben heel benieuwd of dit is wat ik ook wil. Deurtjes voor de gootsteen en verder zo leeg en clean lijkt me heerlijk.

4 likes

ik denk dat @esperanza deuren als dit bedoelt, die schuif je open en in een nis zoals hier

image
image

de laatste jaren tamelijk populair geworden maar het zijn best wel dure systemen, ik denk dat het beslag voor een dubbele corpus (2x 60cm) makkelijk op 3k uit komt, dat is zonder al het houtwerk and manuren

5 likes

Dit is helemaal heerlijk om te zien. Helaas ben ik te arm hier voor. Back to reality. Lelijke keuken met troep op het aanrecht.

Kende dit trouwens helemaal niet. Wel dat mensen een soort uitschuif wand hebben om de hele keuken (open keuken) te verbergen. Dat je alleen huiskamer hebt.

4 likes

Volgende aankoop voor de woonkamer:

16 likes

ik zou zelf nooit mijn gootsteen tegen d emuur zetten als ik een eiland heb maar je moet niet onderschatten hoeveel mensen een showkeuken plaatsen om uiteindelijk niet te gebruiken

2 likes

Is dat je persoonlijke mening of zit hier een interieur theorie achter?

1 like

Ooh waar komt dit behang vandaan? :heart_eyes: zag het laatst ergens in een restaurant en vond ‘t zo mooi!

4 likes

Ik had online een mooie tv meubel gevonden, dus gisteren gaan kijken in de winkel, maar hij is helaas erg lelijk. De zoektocht gaat weer verder. Voor mijn gevoel zijn meubels echt flink duurder geworden. Ik wil geen ikea, maar bij een andere winkel betaal je rustig 1500 euro voor een tv meubel en dat is me dan weer te duur (Als het gaat om mdf met een kleurtje). Sorry voor de dagboekpost haha, toch fijn om even te kunnen klagen.

5 likes

Arte Manila Spiral :slight_smile:

3 likes

Nou maar echt hoor. Ik zag gisteren mijn bank toevallig, die heb ik gekocht voor €699 5 jaar geleden en die is nu €1299. Ik zoek een nieuwe salontafel maar die zijn ook duur als je een beetje kwaliteit wil.

6 likes

Idd Arte Manila Spiral, het is zo mooi! Het behang is er nog in 2 andere kleuren! Ik hoop dat het allemaal goed gaat als we gaan behangen haha

2 likes

Ik herken en deel je struggle. Ben op zoek naar een hangend meubel van teak hout :woozy_face:

2 likes

Ode aan mijn favo tweedehandswinkel. In mijn buurt is er een makelaarsbedrijf waarbij elke zondag het kantoor wordt omgetoverd tot een tweedehands midcentury winkel, en ze hebben nu een ovale g-plan astro tafel 🥹 mijn droom salontafel. Past helaas niet in mijn ruimte.
image

Had een maand geleden een myers salontafel daar aangeschaft, de helft van de prijs wat ik op Etsy etc. zie en in betere conditie

Het is een kleine winkel en niet heel veel turnover dus ik zie vaak dezelfde dingen, maar het kost me wel wat moeite om niet eventjes er naartoe te wandelen op zondag en met iets thuis te komen. Kan niet wachten tot ik langer op 1 plek zit (kan zijn dat ik in september moet verhuizen) en grotere meubelen aan kan schaffen (en dingen van dit appartement kan laten, eigen bank uitzoeken en zo).

14 likes

:open_mouth: waar is dit?

2 likes

Engeland! Ik merk dat waar ik woon je echt heel goed tweedehands interieur kan shoppen 🥹

6 likes