Interieurtopic #4

Ik zou het zo doen denk ik, maar vind het wel lastig inschatten qua maten dat zou je ff realistisch moeten meten of je nog genoeg doorloop hebt overal

Als je de zithoek voorin wil

Als je de eetkamer voorin wil

9 likes

Ik denk ook dat het leuker is om de bank achterin te doen. Bij mij in huis is dat ook en daardoor is dat echt een gezellige hoek en wordt de rest meer een leefruimte zeg maar.

7 likes

6 personen, dus de eettafel zal dan wel 2 m zijn, dacht ikzelf!

3 likes

Als in een gezin van zes of je wilt een eettafel voor zes? Ik zou zelf de bank en tv in de kleinere ruimte doen en de eettafel in de grotere. Dan kun je ook erg comfortabel rond de eettafel en zot je wua bank niet met al die deuren. Maar als je altijd met zes wilt kunnen zitten zou ik het omkeren om een ruimere bank te kunnen nemen en zoeken naast de kleinst mogelijke tafel of iets met ronde vormen waaraan je met zes kunt zitten. Want een eettafel voor zes past op zich prima in de kleine ruimte, maar als je er standaard met zes aanzit denk ik dat het wel lekker is om zoveel mogelijk ruimte rondom te hebben (kun je ook achter iemand langslopen etc).

3 likes

Gewoon doen

18 likes

Ja love it!!!

3 likes

Heel mooi! Maar zit ie wel lekker?

3 likes

Ohhhh ik vind hem echt super! :heart_decoration:

3 likes

Vind dat altijd eng met banken die je niet kunt proefzitten, het gedoe van een bank terugsturen is ook irritant. Hij ziet er wel vrij stevig uit qua zitcomfort!

9 likes

Prachtig! laat je weten of die goed zit?

2 likes

Ja, sowieso zijn kleurrijke banken zo leuk en al helemaal als ze in een funkie vorm zijn.

3 likes

Komen we allemaal proefzitten bij jou

3 likes

@iedereen die op mijn vraag gereageerd heeft: heeeeel erg bedankt!! Ben er echt mee geholpen en zie een stuk meer mogelijkheden!!

4 likes

@JaneDoe ik heb vooralsnog een rechthoekige tafel a 2 meter voor 6 personen, nog meegenomen uit mijn eigen huis. Het kan prima en staat mooi hoor, maar ik merk toch dat ik neig naar het kopen van een ronde tafel. Dat maakt het ruimtelijker en gezelliger. Ik zit zelf te denken aan een ronde tafel welke ik kan uitschuiven!

Sorry als ik het heel erg op mezelf betrek steeds, maar ik herken gewoon 1 op 1 de struggles welke ik zelf heb gehad!

4 likes

Haha nee juist heel fijn, dankje!!

2 likes

Ik ben nu een beetje geobsedeerd door die paarse bank en ik vind het best veelzijdig. :stuck_out_tongue:

81 likes

Ja absoluut, het leven is te kort voor een saaie kleur bank: altijd een leuke kleur kiezen waar je blij van wordt

26 likes

Als je wel gaat voor een rechthoekige tafel, vond ik zelf 2 meter net wat te krap met 6 personen. Als je dan 3 personen per zijde hebt, zit je wel echt schouder aan schouder. Uiteindelijk heb ik voor 2.20 gekozen en dat geeft echt net dat beetje extra ruimte!

4 likes

Echt eh! Ik wilde wel een iets grotere bank. Echt perfect afgeronde hoeken, leuke kleur

2 likes

Ja de Bowie van Fest in limoengroen maar heb hem niet gekocht want heb geen 10.000 euro te besteden haha

1 like