Mijn huis heeft 1 op 1 dezelfde indeling en ik heb er voor gekozen om in het voorkamertje mijn tv hoekje te doen. De knusheid vind ik er heel gezellig en tevens is de grote kamer fijn om mensen te ontvangen en aan tafel te zitten met elkaar. Ik had teveel deuren in die grote kamer om de bank fijn de positioneren.
Zelf heb ik ook wel lang moeten nadenken hoe ik wat wilde, maar ik ben uiteindelijk wel blij met de indeling. Ik heb geaccepteerd dat er in mijn huis niet met 8 man naar het WK gekeken zal gaan worden
Hoe zit jij qua verwarmingen? Die grote kamer wordt bij mij verwarmd door de verwarmingen in de keuken en in het voorkamertje. Ik heb ook in die grote kamer een gaskachel, maar die gebruik ik niet. Ik heb gemerkt dat dat voorkamertje ideaal is om plaatselijk te verwarmen in de avond uren en dat die grote kamer enorm moeizaam warm wordt en dat dat veel gas kost! Dus wat dat betreft ben ik enorm blij dat ik ervoor gekozen heb ze om te draaien
Wat mij ik dit alles geholpen heeft is de kamers op schaal tekenen en mogelijke meubels ook op schaal tekenen + uitknippen en gewoon gaan schuiven en kijken naar opties