Interieurtopic #4

@iedereen die op mijn vraag gereageerd heeft: heeeeel erg bedankt!! Ben er echt mee geholpen en zie een stuk meer mogelijkheden!!

4 likes

@JaneDoe ik heb vooralsnog een rechthoekige tafel a 2 meter voor 6 personen, nog meegenomen uit mijn eigen huis. Het kan prima en staat mooi hoor, maar ik merk toch dat ik neig naar het kopen van een ronde tafel. Dat maakt het ruimtelijker en gezelliger. Ik zit zelf te denken aan een ronde tafel welke ik kan uitschuiven!

Sorry als ik het heel erg op mezelf betrek steeds, maar ik herken gewoon 1 op 1 de struggles welke ik zelf heb gehad!

4 likes

Haha nee juist heel fijn, dankje!!

2 likes

Ik ben nu een beetje geobsedeerd door die paarse bank en ik vind het best veelzijdig. :stuck_out_tongue:

81 likes

Ja absoluut, het leven is te kort voor een saaie kleur bank: altijd een leuke kleur kiezen waar je blij van wordt

26 likes

Als je wel gaat voor een rechthoekige tafel, vond ik zelf 2 meter net wat te krap met 6 personen. Als je dan 3 personen per zijde hebt, zit je wel echt schouder aan schouder. Uiteindelijk heb ik voor 2.20 gekozen en dat geeft echt net dat beetje extra ruimte!

4 likes

Echt eh! Ik wilde wel een iets grotere bank. Echt perfect afgeronde hoeken, leuke kleur

2 likes

Jij hebt een hele tijd geleden toch ook zo’n vette bank gezien? Groen ofzo? Heb je die gekocht.

5 likes

Ja de Bowie van Fest in limoengroen maar heb hem niet gekocht want heb geen 10.000 euro te besteden haha

1 like

Oh ja, fair enough :joy:

3 likes

Ik wil mijn voordeur verven. Ik dacht aan een leuk kleurtje, maar ook bang dat ik spijt ga krijgen na een paar maanden.

Kleur voordeur

• Oud roze
  • Salie groen
  • Wit
  • Een andere kleur en ik ga je nu vertellen welke…

0 stemmers

3 likes

Hoe ziet je deur er nu uit en wat voor huis heb je? En zou je de enige in de straat zijn bijv met een eigen kleur (soms zijn daar regels over)?

Gewoon een dood normale deur. Er zijn geen regels hier iedereen kiest gewoon zelf een kleur. Meeste hebben rood, donkergroen, donker blauw, wit, grijs. Maar dat vind ik zo saai.

2 likes

OK nou ja dan zou ik voor salie groen gaan, maar lichte kleuren zie je vuil natuurlijk wel sneller op dus is ook meer schoonmaken of een vieze deur accepteren :wink:

4 likes

Als je op gordijnen zoekt kun je heel veel vinden, een aantal dagen geleden nog zelfs.

1 like

Heeft iemand ervaring met de banken van xooon? Hij zat in de winkel erg lekker maar ik ben benieuwd of de banken mooi blijven/niet inzakken.

We hebben ook een eettafelbank en stoelen van Baenks gezien die heel fijn zaten, maar ook dat merk ken ik niet. Heeft iemand daar ook ervaring mee?

Ik vind saliegroen een beetje het nieuwe grijs (saai) en denk dat ik er daarom snel op uitgekeken zou zijn. Ik raak zelf eerder op iets uitgekeken omdat het standaard/saai is, dan omdat het uitgesproken is (maar dat ligt er natuurlijk aan wat je saai vindt)

10 likes

Ja snap ik wel! Ik heb alleen nog geen salie groene voordeur gezien? Althans niet waar ik woon.
Het liefste kies is oud roze, maar ben bang dat ik het snel zat raak.

2 likes

Hangt ook erg af van de kleur stenen van het huis? Bij rode bakstenen denk ik aan een jeanskleur, zoals Stone Blue van Farrow en Ball.
Of als je van fel houdt, een heldere groen. Zoals deze bijv. 85% Eucalyptus - Mengkleuren Collectie - Groen - Zoek producten in deze kleur | flexa (edit, link die wel werkt, 85% eucalyptus)

Saliegroen was altijd een mooie kleur, maar nu iedereen dit overal gebruikt wel een beetje saai. En ook wat flets voor een voordeur denk ik. Die mag altijd wel wat body hebben.

4 likes

Als je denk dat saliegroen beter is moet je het ook gewoon doen!
Maar ik snap niet waarom je saliegroen minder snel zat zou worden dan roze, als je dat eigenlijk liever wilt?

4 likes