Interieurtopic #4

met dank aan @crazyplantlady voor de collage. Nu kan ik beter inschatten wat ik leuk vind. Even setje met posters samengesteld, ik ben niet zo van de grafische/abstracte/trendy posters.

Welke is leuker?

• Bovenste
  • Onderste
  • Ik houd sws niet van posters

0 stemmers

4 likes

3 grotere van de onderste. Geen abstract kopen als dat niet je smaak is!

3 likes

Bovenste zijn toch niet abstract? Bedoel meer van die kleurrijke figuurtjes of graphics, houd meer van foto’s van ‘echte’ dingen. Heb zelf juist eerder een voorkeur voor de bovenste.
Dit is maat 50x70 per poster. Mijn bed is 160 cm breed, dus denk dat dat een goede mast is toch?

2 likes

Ik vind ze wel abstract en zo noemde je ze zelf ook dus dat snap ik dan even niet. Als je meer van foto’s houd dan moet je daar voor gaan is wat ik bedoel. Kunst is voor de 1 prachtig en de ander afzichtelijk. Maar om op je vraag terug te komen: die afmeting lijkt me perfect, dan kun je er 3 ophangen binnen de breedte van je bed!

Ik noemde ze juist niet abstract haha daarom koosnik het uit. Misschien gebruik ik de verkeerde termen, maar dit is bv wat ik bedoel en minder mooi vind:

En thanks dan doe ik die formaten!

2 likes

@anon86562306 thank you!!! Hebben diezelfde avond de bank nog gedraaid en het maakt veel meer een geheel van de ruimte.De tv hangt inmiddels aan de blauwe muur (wel nog zonder lijst helaas).

39 likes

“Controleer je borsten”

17 likes

Heel mooi!

7 likes

Ik vind dat hema beddengoed niet zo mooi denk ik :sob: (ofja wel mooi, maar niet goed erbij passen vind m te fel) maar misschien even wennen.

1 like

Ik denk op basis van de foto dat dit inderdaad niet toevoegt wat je zoekt. Ik zou iets zoeken met een warmere ondertoon.

6 likes

Ik denk dat dit heel moeilijk te zeggen is zonder foto van de inrichting.

4 likes

ben momenteel helemaal verliefd op deze lamp

13 likes

Wij hebben dit bed besteld

Ik dacht een makkelijke kleur maar bij nader inzien misschien toch niet. Kleur ook niet jn echt gezien.
Wat voor kleur muur of behang past erbij en beddengoed naast wit of zwart.

Vloer wordt naturel eiken en na het hoofdbord begint het plafond schuin omhoog.

Licht of donker maakt me niet uit als maar rustig en knus is.

Ik dacht misschien van dat fluweel verf te gebruiken. Maar de kleur van het voorbeeld vind ik te saai.
Edit het is kalk/leem verf.

1 like

Oh wacht je bedoelde van de 6 uit jouw post de 3 bovenste of de 3 onderste. Ik dacht dat je bedoelde met de bovenste: die van wat degene voor je had gepost haha. (dus 3 posters of 6 posters)

6 likes

ja die idd, wel alleen de versie met opaal glas, die shiny dingen zijn heel lelijk qua lichtspreiding
maar soit, mijn smaak is gecorrumpeerd

2 likes

Ik kan op de foto slecht zien wat de kleur is. Is het nou meer groenig of meer richting leverkleur? In beide gevallen zou ik zeggen dat er nog best veel kleuren bij kunnen, maar het is maar net waar je van houdt natuurlijk. Paars/rozetinten zouden goed kunnen, poeder/oud roze, teal, bepaalde tinten blauw of groen.

Zelf vind ik dit een mooi kleurenpallet:

5 likes

Dit is het net niet inderdaad. Lijkt een beetje een rode ondertoon te hebben. Ik heb een dekbedovertrek van Blokker en die is meer oranje/terra, misschien is dat nog het proberen waard?

2 likes

Deze heb ik toevallig vanmiddag (samen met 2 andere dekbedden) besteld! Kijken of die beter gaat passen :grin:

2 likes

Ik heb op Etsy nieuwe greepjes voor onze keuken besteld, als simpele manier om een beetje te moderniseren. Vind ze erg mooi maar de verf onder het oude groepje laat los :smiling_face_with_tear: dus moet als ik dit doorzet de hele keuken opnieuw verven en dat was nou niet echt het idee…

Keuken voor

vier laatjes met nieuwe greepjes

14 likes

Ik snap dat je niet op het werk zit te wachten, maar zou dat het wel waard vinden. Wat een verschil maken die greepjes!

En de afbladderende verf licht opschuren en dan aanstippen? Of valt dat te veel op?

6 likes