Ik heb online nog niks gezien wat me leuk lijkt én betaalbaar is. Ik wil een soort houtlook, maar veel is het echt net niet. En ik vind 20 euro p m2 snel oplopen voor hele woning, maar ik zie bijna niks goedkopers, bij Karwei bijvoorbeeld. 20 lijkt al weinig te zijn. Dus denk dat ik wel aan dat bedrag ongeveer moet gaan overgeven
Misschien kijken bij outletfabrieken die partijen over hebben?
Vandaag is mijn arte behang eindelijk opgeplakt en het is zooooo pretty. Alleen nu heb ik praktisch een hele rol over. Iemand toevallig leuke DIY ideeën?
Ik heb deze en ze bevallen heel goed! Kleine leuning die wel lekker zit, maar die het ook niet zo massief maakt. De stoel kan draaien en dat vind ik ook heel fijn. De stof maakt goed schoon, laatst was er toevallig een kind op visite die aardig wat eten over de stoel heen had gesmeerd en dat ging er met een nat doekje zo weer vanaf.
Collega’s van me hebben het afgelopen jaar vloeren gekocht bij bebo parket. Ligt wel in het oosten van het land, maar toen konden ze daar ook wel gratis tanken, weet niet of dat nog steeds zo is
En scheelde volgens hun wel echt heel veel met alle andere vloeren zaken.
Die Dee, die youtuber, ging daar ook heen haha
Ik zag wel laatst iemand die dat ook had gedaan en spijt had, hun klantenservice schijnt echt verschrikkelijk te zijn.
Misschien kun je een vloer uitzoeken die je wel mooi vindt en daarna gericht gaan zoeken naar een aanbieding? Wij hebben voor boven gekozen voor laminaat van floorlife (omdat we pvc door het hele huis ook te duur vonden) en dat is volgens mij wel van goede kwaliteit en was excl. ondervloer onder de €20 p/m2.
Dit heb ik inderdaad ook, maar vind dat ook juist leuk. Maar ik houd ook helemaal niet van matchy-matchy, heb ook verschillende eettafelstoelen om mijn tafel, en allerlei soorten en kleuren hout en metaal en stoffen gemixt in mijn interieur. Heb alleen drie dezelfde boekenkasten (oude trouwe billy’s)
Ik wil denk ik een gietvloer, ik weet dat mensen dat hier heel lelijk vinden maar het lijkt me ideaal . Een vriend zei voor de grap, oh mijn god het huis gaat er toch niet zo kil uitzien als dat huis van kim k. (Waar niks instaat en alles een soort van wit is haha). Natuurlijk wel 10.000 zo klein dan lol.
Heb jij een tv meubel?
- Ja
- Nee
- N.v.t. want heb geen tv
0 stemmers
Ik had soortgelijke stoelen aan die bovenste en heb ze pas weggedaan omdat ik er juist niet op kon zitten door die vorm. Ik ben ook wel groot, maar dat kuipje gaf echt bekkenklachten. Ik zou dus voor een rechte zitting gaan!
Ja vloeren zijn echt superduur! En bij de bouwmarkt enzo heb je dan vaak voor 15 p/m van die hele lichte white wash planken die ik zelf echt niet mooi vond.
Maar wat ik echt dé oplossing vond: marktplaats! Wij hebben bijv een quickstep laminaatvloer er bij iemand uit mogen halen voor een klein prijsje, + omdat het een merk is konden we zo een paar extra pakken bijkopen in dezelfde kleur. Verschil is niet te zien tussen de oude en nieuwe planken. Nu hebben we een hele mooie warme donkere laminaatvloer die ons anders echt 35 p/m had gekost (wat we niet hadden haha).
Ik heb mijn laminaat daar in de outlethal gekocht. Aanrader. Viel me echt mee qua prijs en ik heb nog om extra korting gevraagd (en gekregen)
Er waren toen meerdere kleuren van te bestellen, sowieso ook bijvoorbeeld cognac. En ja, de kwaliteit is inderdaad heel goed, zelfs onze kitten heeft nog nergens zichtbare schade gemaakt!
Wij hebben de monday eetkamerstoelen van Fest Amsterdam.
Zitten heerlijk en mogelijk in quasi elke kleur. Zou ze zo aanraden.
Ik was gisteren toevallig bij carpetright, en deze vloer gaan we misschien op de bovenverdieping leggen: https://www.carpetright.nl/arendal-kleur-bruin-97JS002
Vond hem er best mooi uitzien voor dat geld!
Ik heb ook vloerenstress, we wilden beneden pvc leggen maar heb nu ook echt mooi laminaat gezien van Quickstep (capture) dat ook een kanshebber is. Alleen heb altijd gezegd, nu ik een echt grote mensen huis krijg wil ik geen laminaat meer Maar misschien moet ik even omschakelen.
Iemand ervaring met laminaat van quickstep?
Misschien zit je met vinyl in je hoofd? Pvc is wel echt duurder dan laminaat!
Iemand heeft me ooit gezegd dat pvc niet mooi was, laminaat was beter. Denk dat ik dat heb gekoppeld aan dat pvc goedkoper zou zijn
Vroeger was pvc ook goedkoper dan laminaat (even los van het leggen/egaliseren), tot de marketingmolen ging draaien en pvc ineens weer duurder werd
Ah zie je. Gek wel hoe dat gaat!