Interieurtopic #4

Ja, same. Het is geen specifiek tv-meubel, maar een kastje dat dienstdoet als

Wij hebben deze van Hay. Bevallen prima! Je hebt meerdere kleuren en ook een variant met een stoffen zitting. Ik vind zelf de variant die ik heb prima zitten voor een avond, niet te hard ofzo.

4 likes

Ik heb deze stoelen van Eleonora.

Zijn er in het beige, roze en grijs en ze zitten echt heel goed.

3 likes

Planken of een lade in een kast bekleden?

3 likes

Ik heb groene fest Monday stoelen. Superblij mee, zitten echt fantastisch.
afbeelding

13 likes

Cool! Ik zag zie op instragram weleens om nog een stuk behang in te lijsten, zoals hier: https://www.instagram.com/p/CcBQUaWgc-z/

Of misschien nog leuk voor een stukje in het toilet?

3 likes

Ik heb de achterwand van een kast ermee behangen die aan de andere kant van de kamer staat!

3 likes

Oh die zijn erg leuk van de achterkant! :heart_eyes: pluist de stof of? Dat lijkt op de foto een beetje.

Bedankt voor alle antwoorden iig!

Ik heb deze in bovenstaande kleur en velvet taupe, zitten echt super lekker. Kan hier echt een hele dag op zitten zonder rugpijn of iets dergelijks te krijgen. Wel belachelijk dat de prijs in 3 jaar tijd 30 euro omhoog is gegaan. Weet nog dat ik ze zelf voor 75 per stoel kocht…

3 likes

In een lijst of in een kastje is wel leuk inderdaad!!! Ik zocht voor de muur recht tegenover de muur met het behang nog een mooi dressoir oid, dus ik zou het daar ook heel leuk in terug laten komen.

En zo’n lijst is ook heel leuk, want ik heb ook sierlijsten op mijn plafond dus dat zou goed matchen

Helemaal geïnspireerd! Dankjewel :heart_hands:

1 like

Wij hebben deze stoelen, maar dan in een ander kleurtje. Je hebt ze ook met ander onderstel en bijvoorbeeld armleuningen. Zitten erg fijn!

2 likes

Heeft iemand ervaring met de banken van het eigen merk van Loods 5? Ik ben benieuwd hoe die bevallen en of ze lang goed blijven

1 like

boucle stof lijkt mij zelf wel een drama met schoonmaken :see_no_evil: gladde stoffen lijkt me makkelijker. maar je kunt ook de stof impregneren tegen vlekken.

2 likes

Hay About a Chair in 2 kleuren en ik heb nog enkele van Made maar die bestaan niet meer.
En deze zit heel fijn.

4 likes

Oh, dat scheelt dat het bij jou goed heeft uitgepakt!

Ik heb zelf wel drama ervaring met 2e hands laminaat :see_no_evil: zoveel planken gewoon kunnen weggooien omdat de groef en veer verbinding gewoon niet meer paste. Leek wel helemaal uitgezet. Was trouwens sowieso al geen beste kwaliteit, een goedkopere IKEA vloer die ook nog uit de collectie was… Toen heb ik geluk gehad door nog een aantal pakken over te kunnen nemen die dat nog overhad van een verbouwing. Toen werd het gelukkig niet helemaal een fiasco.

Dus als je 2e hands doet, misschien handig om zelf uit te halen (dan zie je de staat van de vloer), duurdere soort en wat nog in de collectie is dat je nog bij kunt kopen.

3 likes

Ik wilde dit ook tot ik een week geleden in een vloerenzaak hoorde hoeveel geld die ellende kost. Mijn god

3 likes

Ik heb een grote stoffen hoekbank van Loods 5 maar in één van de hoeken was het kussen al vrij snel doorgezakt. Daar wilden ze niets aan doen omdat het volgens hen normaal is dat een hoekelement een zachtere zit heeft dan de rest van de bank.

2 likes

Ja :grimacing: daar ben ik al op voorbereid. Mn zus en 2 andere vrienden hebben al jaren een gietvloer. Ik vind het de investering wel waard iig. Al vind ik het bij 2 van die 3 het echt heel glad als je op sokken loopt. Maar je kunt elke kleur kiezen en ook nog een soort vegen enzo. Het is totaal niet zoals een gymzaal zoals ik hier wel eens las lol

2 likes

Ik heb deze in goudkleurig. Zitten heerlijk, kan hier zo een hele avond op zitten.
Het is de Karl van Kick collection.

3 likes

Wij zijn voor beton gegaan ipv giet. Daardoor hadden we geen cementdekvloer nodig, wat het een stuk goedkoper maakte (nieuwbouw). Het is wat ruwer en gemêleerder dan een gietvloer. Wij zijn er heel blij mee.

1 like