Herkenbare struggle haha, kan ook geen goede heldere roze vinden. Heb me nu neergelegd bij Rangwali van Farrow & Ball, omdat ik al het roze wat ik vind gewoon niet mooi genoeg vind. Let me know als je iets gevonden hebt!
Kun je niet bij de verfbalie van de Gamma overleggen? Heb je wel een kleurcode die je aanstaat? RAL 4003 misschien?
Ben bij de Gamma iig altijd goed geholpen, veel beter dan bij de Praxis (maar kan lokaal toeval zijn).
Memory unlocked
toen ik als jonge tiener mijn kamer mocht verven en koos voor zuurstok gecombineerd met paars.
Misschien een van deze? Je kan deze kleuren gewoon laten mengen bij praxis enzo in een verf naar keuze.
Haha ja hij hangt nog scheef idd dus hij komt er uiteindelijk gewoon recht boven. Maar heb er nog geen uitgezocht! Maar het wordt er sowieso 1 inderdaad, niet meerdere. En ik denk iets wat een beetje een plattere vorm heeft, geen hele ronde bol ofzo. Ben benieuwd naar jouw tafel + lamp! Wel echt leuk een ronde tafel ben echt fan
https://pin.it/17n6wHX misschien had je m ook hier vandaan, maar annie sloan of iets dergelijks
H&M heeft echt veel mooi servies zeg, word er helemaal hebberig van ![]()
H&M home zou sowieso verboden moeten worden. Echt iedere collectie is gewoon leuk. ![]()
Ik heb een lamp gezien, twijfel alleen of het met rookglas voldoende licht geeft, stel je zit in de avond aan tafel iets wat je even snel iets wil lezen of dan dus naar een andere lamp moet lopen haha. Qua sfeer lijkt het mij echt perfect boven de keukentafel.
Vind het wel gezellig al die verschillende soorten lampjes
Kan je anders geen lampen in doen met een dimmer?
Ja dat is wel mogelijk zie ik op de site! Ik ga van het weekend nog eens langs even kijken of ik dan de lamp even kan dimmen geen idee hoe fel dat het gaat met dat rookglas.
Wij hebben deze kleur van de Brico maar volgens mij is dat een Belgische versie van Praxis, kan dat? Is 1 van hun eigen mengkleuren als je wil kan ik naar de code kijken.
Hahaha nice! Dan hebben we een winner qua lamp
Ik toen ik in Breda de Praxis binnenliep en zei “Ej dat is gewoon den Brico”

Notting Hill 1D staat er op het etiket. Ik heb dit gekozen van de kleurstaaltjes van het huismerk (?) Perfection. Maar je kan dit normaal gezien met eender welk verfmerk laten mengen.
Heeft iemand hier tegelstickers? Ik ben benieuwd of dat er een beetje mooi uitziet in het echt of dat het net niet is.
Verder geen enkel advies maar als dit is wat je wil vind ik Histor Boulder Lichen wel mooi, heb hem zelf in mijn slaapkamer.
Ik heb een tijdje terug een muur in mijn slaapkamer geverfd (direct naast mijn bed). 's Ochtends geverfd en diezelfde avond gewoon weer in die kamer geslapen (en dat drie keer, want het dekte niet mooi). Misschien als je de hele kamer doet 1 nachtje in de logeerkamer als dat lukt, maar zou me er niet te druk om maken.
Qua kleur misschien ook mooi om 1 muur een wat donkerdere versie van dezelfde kleur te geven en de rest dan idd die lichte? Vind licht grijsgroen mooi klinken, zou iig wegblijven bij blauwtinten (koud) en felrood (agressief), maar verder is het vooral ook smaakgebonden
Ja in de keuken!
Samenvatting
Dit is een foto van toen het er net opzat - a 2 jaar geleden. Zit er nu nog steeds goed op. Alleen bij de kraan onderaan waar het vaak nat is laat het in de hoekjes een beetje los. Maar dat is echt minimaal.