Interieurtopic #4

Weet niet of je het mooi vindt, maar wacht dacht je van een poster van Gumbootz? Hebben verschillende posters gecombineerd met fellere kleuren.

Of Studio Boot? Ook grafisch met fellere kleuren.

https://gumbootz.nl/product-categorie/posters/

https://studioboot.eu/product-category/posters

En misschien van die ronde wandplankjes waar je een mooi voorwerp op kan zetten evt onder een stolp?

Dit bedoel ik:
https://www.amazon.nl/anaan-Plankbeugel-Kruidenrek-presentatie-Wanddecoratie/dp/B08P3JR9GQ/ref=asc_df_B08P3JR9GQ/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=494628848349&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=15423076683461067531&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9065083&hvtargid=pla-1155344636382&psc=1

4 likes

Ik vind de prints van Xaviera Altena mooi. Heel kleurrijk en je kan er ook nog voor kiezen om ze eventueel ook nog in een gekleurde lijst te doen als je nog meer contrast wil.

6 likes

Heel mooi inderdaad! Diepe kleuren.

@Rowrow ik heb net gekeken maar ik zie op elke poster tekst of een quote en dat is niet mijn ding, sorry. Wel een toffe stijl trouwens.

@Bunnyslippers ik ga kijken!

2 likes

We zoeken wel echt iets wat dicht kan met deuren.

@Cajun-moon en @Zitzak ja duur nog hè tweedehands? Ivar van de Ikea is ook een idee inderdaad. Maar we weten nog niet zo goed of we wel hout willen. Ik zal eens kijken hoe dat uitkomt, thanks.

3 likes

Nou dan hier maar. :sweat_smile: Ik heb vandaag eindelijk de woonkamer behangen! Ook de tweede kamer trouwens, dus het huis voelt nu alweer ietsje meer af!

60 likes

Thanks! Ja was ook duur(80 per rol) en ik vind het ook een luxere uitstraling geven! Nu nog een mooi dressoir erbij en een ronde eettafel!

3 likes

Ik heb blijkbaar een rug van een 80-jarige en ik krijg dus tips van mijn mensendieck hoe ik het beste kan zitten en relaxen.
Dus ga ik morgen starten met mijn zoektocht naar een relaxfauteuil die lekker zit en niet echt heel lelijk is (of €3000,— is)

Dit is nog niet echt verkeerd

6 likes

Wat mooi geworden! Welke tegelverf heb je gebruikt? Ik heb een soortgelijk klusje op de planning staan namelijk

Van Epodex! Dat bedrijf heeft echt heel veel keuze in verschillende kleuren tegelverf.

2 likes

Misschien dat jullie nog leuke suggesties hebben. Ik ben op zoek naar een wandlamp (geen snoer nodig), zou komen op een muur met dit patroonbehang:

De overige muren zijn deze kleur:

Ik denk dat het het mooiste is om een niet al te drukke lamp op te hangen vanwege het al drukke patroon, maar ben er nog niet helemaal uit. Iemand toevallig ideeën?

Binnenkort komt eindelijk het patroonbehang op de muur, echt enorm benieuwd naar. :heart_eyes:

8 likes

Ik heb zelf een simpele maar mooie lamp in de slaapkamer hangen, maar zie dat die niet meer verkocht wordt. Komt van maison du monde, hebben sowieso wel mooie lampen zoals dit bijv ook. Misschien vind je dit wat?

https://www.maisonsdumonde.com/NL/nl/p/cremekleurige-linnen-hanglamp-d36-lourmarin-232434.htm

Edit: Oja waar is je behang van :heart_eyes:

3 likes

Wauw wat een mooi behang :heart_eyes:! En knap dat je dat zelf hebt gedaan ook, zo te zien zit het er superstrak op

1 like

Ik ga eens op die site kijken, dankjewel! De lamp die jij stuurt is een hanglamp, zou kunnen maar dan moeten we verleggen haha. Ga eerst eens kijken of ze leuke wandlampen hebben!

Het behang is van Boråstapeter (Minou)! Is er ook met een staalblauwe achtergrond in plaats van crème. Heb het zelf besteld via Summergray.

2 likes

Misschien een rotan/rieten lampje?

2 likes

Denk dat deze er wel heel leuk staat:

Deze vind ik ook heel schattig maar dat wordt op de behangen muur wellicht wat te druk:

6 likes

Na lang wachten is eindelijk mijn nieuwe eettafel binnen :heart_eyes: ik had eerst gewoon een rechthoekige tafel, maar dit is zoooo veel beter in de ruimte. (Nu nog een lamp :grimacing:)

43 likes

Mooie vloer!!

6 likes

Ik heb deze vloer door mijn hele appartement liggen en is na 2 jaar nog steeds heel mooi! Tussen de reviews staan ook veel foto’s als je sorteert op ‘meest behulpzaam’.Nu toevallig ook in de aanbieding

2 likes

Ok ik heb dus vandaag een lekker zittende niet foeilelijke relaxfauteuil gezien.
Nu hadden ze in de winkel verschillende uitvoeringen staan. Maar ook eentje met een heel lichte crème witte stof met bruin leer achterkant.

Hoe besmettelijk is het nou echt zo’n lichte stof! Krijg je bijvoorbeeld meer aanslag op de hoofdsteun? Ik heb geen kleine kinderen meer.

Het ziet er zo mooi uit die combi, maar is het handig?? Makkelijk schoon te maken?? :smile:

(Voorbeeld van de stoffen)

IMG_7327

En een AR van in mijn kamer :laughing:

8 likes

Volgens mij heb je wel redelijk snel vlekken als je bijvoorbeeld met vet haar of gel in je haar tegen zo’n stof zit. Maar misschien is daar wel een voorbehandeling voor mogelijk! Ik vind het een toffe stoel trouwens hoor!