Jaa denk dat t dat laatste wel wordt, heb de verf van de oude bewoners nog staan dus aanstippen is wel makkelijk gedaan opzich maar had t liever nóg makkelijker gehad haha
Meer grijs groenig.
Dat is inderdaad mooi kleurpallet. Vooral die eerste kleur!
Inspiratievraagje hier. Ik heb een hoek studio, en mijn linker muur bestaat uit een verwarming, een raam en dan een meter muur. Ik heb nu voor het raam mn tafel staan, maar die gaat naar de andere kant. Er komt dus ruimte vrij links. Veel meubilair ziet er best wel gek uit, omdat ik ongeveer nog 15 cm ‘drempel’ heb zeg maar voordat dat raam begint. Het gordijn is eigenlijk altijd dicht.
Wat zou ik hier nou leuk kunnen zetten? Een boekenkast of zo is vreemd want dan zie je zo die ruimte tussen de kast en het raam, dus het moet een beetje een klein meubel zijn. Maar ik heb niks nodig. Leeg laten lijkt me ook gek. Hebben jullie een idee? Ik dacht zelf aan misschien een leuk rotan plantentafeltje of zo’n drankkarretje
Misschien laat ik mijn tafel wel aan deze kant staan hoor, maar de ruimte tussen mijn tafel een ander meubel wordt dan een beetje smal.
Hier een foto ook. Sorry niet opgeruimd
Een lekkere luie fauteuil?
Een stoel wil ik juist niet, omdat ik mijn bank weg ga doen omdat ik daar toch nooit op zit…
Misschien gewoon eerst niets en kijken hoe dat bevalt? Is natuurlijk helemaal persoonlijke voorkeur maar ik hou zelf altijd wel van een beetje leegheid in huis. Anders is iets van een karretje inderdaad misschien wel leuk, iets waar je doorheen kan kijken naar buiten zodat het niet raar bulky voor het raam staat inderdaad.
Misschien een combi: een ronde bar cart waar je ook een plant op kan zetten. Of, in plaats van een meubel op de grond, een mooie volle hangplant?
Wat staat er in de hoek achterin?
Mooi groot kleed. Waar is die van?
Wat een mooie gezellige woonkamer! Heel warm ook
Ooh wauw mooi hoor, je maakt er echt een paleisje van! Waar is je bank van?
Ja he, 300x200 en vind hem ook zo mooi! Gekocht bij fonq! Dutchbone light ofzoiets!
@Glitterpen dankje
@NeverLeNkemise deze komt bij lumz vandaan! Zelf samengesteld qua opstelling en stof en kleur, model is Vivilla Elan. Oh en hij zit echt heeeerlijk zacht, met dons is ie.
Wat heb je een mooie kleur op de wand! Heel sfeervol!
@Nysmn gezellig! Leuke lamp heb je ook aan t plafond.
Hebben jullie allemaal een lamp boven de bank? Ik moet bepalen aan welke lichtpunten ik een hanglamp wil en twijfel of t handig/gezellig/nodig is om bij de bank een hanglamp te doen. Maar anders moet ik overal losse lampjes doen en dan word het zo vol
Nee, wij zijn dat lichtpunt met nieuwbouw vergeten maar missen het eigenlijk helemaal niet.
Staat naast het tv meubel/in de hoek een losse lamp en verder alleen boven de eettafel en in de keuken. Is voor ons voldoende! Maar ik hou ook niet van veel lampen savonds.
Nee ik heb een staande dimbare lamp en dat is voldoende, maar mijn zitkamer is ook vrij klein.
Hebben jullie wel eens een vloerkleed online besteld? Ik wil graag zo’n wollen kleed met bolletjes, maar in de woonwinkels bij mij in de buurt vind ik het allemaal niet net. Maar online lijkt me ook wel weer lastig met het bepalen van de kleur.
Zoiets, maar dan zonder die rand:
Ik heb zoiets besteld bij de wehkamp. Hier wassie binnen een jaar weer weg omdat de mijne erg ging vervilten en op een gegeven moment geen het geen bolletjes meer waren. Mijn buren hadden er 1 van kwantum en die was qua kwaliteit veel beter.
Jaa ik heb de laatste paar x online besteld via wehkamp en Jotex.
Ik zou goed de fotos bekijken, de reviews lezen etc…
Wij hebben wel eens gehad dat de stof erg hard en prikkelig was of dat de vloerkleed te dun was en die dus teruggestuurd.
Daar hangt mijn mooiste lamp die ik praktisch nooit gebruik omdat ik niet van fel licht hou als ik op de bank zit Waar ik eerst woonde hing een plafondornament waardoor er geen ruimte was voor een lamp en ik heb 'm daar nooit gemist. Heb 's avonds alleen een staande lamp aan
Ook allebei leuk! Een spiegel, en er hangen jassen en staan wat tassen.