Interieurtopic #4

Tnx! Ja voor bij de hoofdsteun lijkt me dat een ding. Nu heb ik alles behalve vet haar, maar mijn twee gezinsleden hebben dat juist!

Nog een mooie combi zoeken dan….

1 like

Mijn oma had zo’n stoel met een gehaakt kanten kleedje op de plek waar het hoofd de leuning raakt maar dat is denk ik niet de look waar je voor wilt gaan.

Anderzijds zou ik deze kiezen als je het echt mooi vindt en je huisgenoten met vet haar verbieden erop te zetten, hij is immers voor jouw comfort niet? Ik vind het een mooie kleuren combinatie!

5 likes

Eigenlijk klinkt dit wel fantastisch! Een gehaakt kleedje op mijn omastoel!! :smiley:

En ik heb een stoel maat S nodig en mijn man is 25cm langer. Dus hij gaat er ook niet super lekker in zitten :face_with_hand_over_mouth:

Edit:
Vet! :smile:
IMG_7333

Het heet een antimakkasar

11 likes

Waar is je rode kast van? Ik zoek zoiets maar dan iets kleiner voor op onze gang.

1 like

Van montana furniture!

6 likes

Moet de lamp niet onder de tafel? :grimacing: maar leuk heb ook een ronde eettafel besteld. Wel totaal anders. Moet ook nog een lamp. Bij die rechthoekige eetafels zie je vaak meerdere hangen. Maar ik wil er gewoon 1, alleen is het wel een grote ronde eettafel. Heb jij al iets op het oog qua lamp?

Ik wil mijn hal inclusief alle deuren en plinten in de hal verven en de foto hieronder is mijn doel. Maar ik kan nergens zo’n roze verf vinden. Alles is wat muted roze, oudroze of lichtroze. Iemand enig idee waar ik dit kan vinden? Liefst niet bij een dure speciaalzaak want ik verf het liefst elke twee jaar alles weer andere kleuren, dus dan wordt het me een te duur grapje.

40 likes

Geen tips maar wat ontzettend vet dat je dit aandurft. Ik begrijp dat je dit evt niet zou willen ivm privacy hoor, maar mocht je tzt een foto willen delen van het resultaat zou ik dat mega tof vinden haha

1 like

Haha zal wel even kijken of dat tzt lukt

3 likes

Herkenbare struggle haha, kan ook geen goede heldere roze vinden. Heb me nu neergelegd bij Rangwali van Farrow & Ball, omdat ik al het roze wat ik vind gewoon niet mooi genoeg vind. Let me know als je iets gevonden hebt!

2 likes

Kun je niet bij de verfbalie van de Gamma overleggen? Heb je wel een kleurcode die je aanstaat? RAL 4003 misschien?

Ben bij de Gamma iig altijd goed geholpen, veel beter dan bij de Praxis (maar kan lokaal toeval zijn).

3 likes

Is dit miss een kleur die je zoekt? Of is dit te donker?

5 likes

@Stofdoek even gekeken en vind rangwali net iets te oudroze/paarzig helaas!

@Krabsalade ja het kutte is dat ik net tussen 4003 en 3015 inzit. 4003 neigt net teveel naar paars en 3015 is net te licht. Zo kut dit hahaha. Ben inderdaad al langs de gamma en praxis geweest en heb mn hal al volgehangen met verfkaartjes, dus dit is mijn laatste hoop en anders ga ik gewoon voor een gamma/praxis mengverf (Lekker, Zuurstok of Confetti voor de liefhebber).

@Luzarl dat is me inderdaad wat te donker!

4 likes

Memory unlocked :scream: toen ik als jonge tiener mijn kamer mocht verven en koos voor zuurstok gecombineerd met paars.

1 like

Misschien een van deze? Je kan deze kleuren gewoon laten mengen bij praxis enzo in een verf naar keuze.

7 likes

Haha ja hij hangt nog scheef idd dus hij komt er uiteindelijk gewoon recht boven. Maar heb er nog geen uitgezocht! Maar het wordt er sowieso 1 inderdaad, niet meerdere. En ik denk iets wat een beetje een plattere vorm heeft, geen hele ronde bol ofzo. Ben benieuwd naar jouw tafel + lamp! Wel echt leuk een ronde tafel ben echt fan

6 likes

Oeh dat ziet er wel goed uit! Thanks!

2 likes

https://pin.it/17n6wHX misschien had je m ook hier vandaan, maar annie sloan of iets dergelijks

1 like

@Oprah en @Hippe_kikker ah thanks! Vind dit net allemaal te fuchsia, te donker. Ga morgen met de kleur van @quarterlife naar de gamma/praxis dus ben benieuwd!

5 likes

Je kunt bij verfspeciaalzaken/bouwmarkten vaak wel een ral of ncs kleurenwaaier lenen. Als je daar een kleur op uitkiest is dat op superveel plekken wel mengbaar. Voordeel aan zo’n waaier is dat je ook de kleuren rondom 1 kleur in de goede richting kan bekijken

3 likes