Interieurtopic #4

H&M heeft echt veel mooi servies zeg, word er helemaal hebberig van :grimacing:

2 likes

H&M home zou sowieso verboden moeten worden. Echt iedere collectie is gewoon leuk. :cry:

10 likes

Ik heb een lamp gezien, twijfel alleen of het met rookglas voldoende licht geeft, stel je zit in de avond aan tafel iets wat je even snel iets wil lezen of dan dus naar een andere lamp moet lopen haha. Qua sfeer lijkt het mij echt perfect boven de keukentafel.
Vind het wel gezellig al die verschillende soorten lampjes

4 likes

Kan je anders geen lampen in doen met een dimmer?

3 likes

Ja dat is wel mogelijk zie ik op de site! Ik ga van het weekend nog eens langs even kijken of ik dan de lamp even kan dimmen geen idee hoe fel dat het gaat met dat rookglas.

1 like

Wij hebben deze kleur van de Brico maar volgens mij is dat een Belgische versie van Praxis, kan dat? Is 1 van hun eigen mengkleuren als je wil kan ik naar de code kijken.

45 likes

Hahaha nice! Dan hebben we een winner qua lamp

1 like

Ohh ja ben benieuwd! Ziet er goed uit

2 likes

Ik toen ik in Breda de Praxis binnenliep en zei “Ej dat is gewoon den Brico”

9 likes

Notting Hill 1D staat er op het etiket. Ik heb dit gekozen van de kleurstaaltjes van het huismerk (?) Perfection. Maar je kan dit normaal gezien met eender welk verfmerk laten mengen.

1 like

Heeft iemand hier tegelstickers? Ik ben benieuwd of dat er een beetje mooi uitziet in het echt of dat het net niet is.

Verder geen enkel advies maar als dit is wat je wil vind ik Histor Boulder Lichen wel mooi, heb hem zelf in mijn slaapkamer.

2 likes

Ik heb een tijdje terug een muur in mijn slaapkamer geverfd (direct naast mijn bed). 's Ochtends geverfd en diezelfde avond gewoon weer in die kamer geslapen (en dat drie keer, want het dekte niet mooi). Misschien als je de hele kamer doet 1 nachtje in de logeerkamer als dat lukt, maar zou me er niet te druk om maken.

Qua kleur misschien ook mooi om 1 muur een wat donkerdere versie van dezelfde kleur te geven en de rest dan idd die lichte? Vind licht grijsgroen mooi klinken, zou iig wegblijven bij blauwtinten (koud) en felrood (agressief), maar verder is het vooral ook smaakgebonden

2 likes

Ja wij op de vloer van de wc. Daar zaten mega lelijke oranje jaren 70 tegels, maar geen puf om alles eruit te slopen en vinyl kon je niet voor zo’n klein formaat kopen dus maar tegelstickers gebruikt. Opzich ziet het er prima uit, maar zou het niet op een grote wand plakken ofzo, want je ziet wel dat het nep is haha.

foto

16 likes

Ja in de keuken!

Samenvatting

Dit is een foto van toen het er net opzat - a 2 jaar geleden. Zit er nu nog steeds goed op. Alleen bij de kraan onderaan waar het vaak nat is laat het in de hoekjes een beetje los. Maar dat is echt minimaal.

9 likes

Ziet er tof uit! Hoe houden de stickers zich tov hitte? Bijvoorbeeld als hete pannen op het vuur staan dichtbij de stickers? Of heb je ze niet tot het kookgedeelte doorgetrokken?

1 like

Heeft iemand ervaring met een bank van Room108? Ik zie een prachtige elementenbank daar, maar heb geen idee hoe de kwaliteit is?!

1 like

Ik heb altijd na het schilderen in de slaapkamer gewoon dezelfde dag daar weer geslapen. Vroeg Verven en goed luchten de hele dag en verf op waterbasis. Volgens mij moet dat dan prima kunnen.

3 likes

Welke zijn dit? Love them

Ja gaat goed! Alleen op de plekken waar een hete pan tegenaan heeft gestaan zie je een klein plekje.

@Nysmn Como Peel and stick Tile Decal Kitchen Bathroom Wall Tile - Etsy Nederland

1 like