Interieurtopic #4

Daar wil ik het dus ook doen! Maar is wel een groter vlak.
Een gedeelte loopt door op de andere muur. Heb tegelen overwogen maar het is een huurhuis dus weet niet of ik het er dan mooi vanaf krijg en of dat moeilijk is.

Heb jij de matte of glossy variant?

3 likes

Moet het echt geverfd worden of kan je misschien door middel van een vloerkleed (omdat je spreekt van eeen lelijke tegelvloer) wat kleur toevoegen? En evt posters of doeken ophangen? Een leuk kleurig dekbed?
Zo niet: Als tiener echt vaak genoeg overdag geverfd en 's avonds in geslapen :smiley:

2 likes

Glossy!

2 likes

Nice! Ik ga dit zeker overwegen. Is namelijk een woonkamer met open keuken en vind die grote witte tegels niet mooi.
Denk dat je hier wel een mooi accent detail van kan maken.

2 likes

Lijkt me echt overdreven om zo lang te wachten! Ik vond zelf de verf van farrow & ball heel minimaal ruiken. Maar wij hebben vaker gewoon ook met gamma verf de slaapkamer gedaan en drie uur later erin liggen slapen. Gewoon een raam open!
En qua kleur gewoon wat je zelf mooi vindt!

3 likes

Ik zoek een bankje wat een beetje in lijn ligt met de Togo Ligne
image

Het liefst een 2 zitter, roze en zonder pootjes.
Heeft iemand nog goeie tips of leuke ideeën? Het budget is rond de 800/900 euro.

3 likes

Wij hebben een hoekbank daarvan, die is nu 7 jaar oud. Ben er op zich heel tevreden mee, alleen de rugkussens zijn de afgelopen 1.5-2 jaar wel echt ingezakt. Maar komt ook doordat ik 2 kleine kinderen heb die het leuk vonden om daar op te gaan zitten. Eerst klopte ik het nog wel eens goed op of liet ik de kussens een dag op de kop staan en dat hielp redelijk, nu maar de hoop op gegeven. Maar als we over een paar jaar een nieuwe bank willen zou ik zo weer een bank daarvan nemen.

1 like

Hier ook een bank van Room108 en sluit me hierbij aan! @mestkever Mijn bank zit heerlijk en nog niet echt verzakt oid. Heb het nu 3 jaar in gebruik.
De levertijd destijds was wel een flink aantal weken. Uiteindelijk eerder geleverd dan gedacht en was een prettige levering.

3 likes

Ik zag deze foto op Pinterest en nu wil ik acuut mijn eettafel deze kleur verven. Het is precies dezelfde kleur die ik vroeger als kind op de muur had. Enige probleem: ik kan deze kleur nergens vinden. Alle RAL-kleuren zijn ofwel warmer/meer oranje in ondertoon of ze zijn grauwer/poederiger. Iemand tips?

24 likes

Lijkt op @whosthatgirl haar kastkleur vind ik

7 likes

@heleenmllm A0-16-70 van Sikkens!

——————

Na wat leuke vlakjes testkleuren, wordt dit ook onze kleur voor in de hal. Nu nog de moed vinden om dagenlang in de terpentinegeur te leven want de hal is gemaakt van betonemaille (er is een reden waarom dit nooit meer gebruikt wordt :rage::rage:) en daar kan alleen maar terpentineverf op.

8 likes

Thanks!

Succes met je hal, wordt vast heel vet!

2 likes

Bij de aankoop van een bank (of in jouw geval eetkamerstoelen) kun je vaak tegen een meerprijs die spray meekrijgen. Kregen wij ook bij onze bank die bij Profijt vandaan komt.

image

3 likes

Heeft iemand ervaring met suite 702 bedding? Love de kleuren maar ben benieuwd naar de kwaliteit

2 likes

Ja deze heb ik idd gebruikt!

1 like

Mehhh dat is echtttt jammer!! Is het bankje ook niet van een merk? Of echt van homestock zelf?

3 likes

Iemand hier ervaringen met Kave Home? Ik ken het niet maar ze hebben een heel mooi dressoir. Blijkbaar verkoopt Goossens het ook dus dat geeft me al vertrouwen maar precies dat dressoir staat niet op de site :frowning_face:

1 like

Ik heb een bank gekocht bij kave home. Prima webshop, konden zelf een dag uitkiezen voor de levering. Het enige nadeel dat het helemaal vanuit Spanje moet komen.

3 likes

Ik heb er ook wat spullen van, gespot in Spanje en later via via naar Nederland gekregen en ben er erg blij mee!

Ik heb een nieuwe stoel gekocht en mocht de stalen mee naar huis nemen. Nu hebben we al een groene velvet bank en een oranje stoel dus vond de kleur uitkiezen wel lastig.
Maar er zat een groene bouclé stof tussen die exact dezelfde kleur heeft als onze bank!
Dus dat word een mooie set bij elkaar.

8 likes