Wij hebben inbetweens, maar dat kan je eigenlijk meer vergelijken met een wat dikkere vitrage. Wij hebben ook veel zon in onze woonkamer en ik heb 0 moeite met tv kijken, maar dat is mss ook afhankelijk van hoeveel spiegeling je in je tv hebt. Wij kunnen volgens mij namelijk ook zonder die gordijnen alsnog tv kijken. Ik zou persoonlijk zelf niet met dichte overgordijnen overdag tv willen kijken.
Kun je dan niet beter een (elektrisch) zonnescherm nemen voor het televisie kijken en dan inbetweens als gordijnen? Wij hebben ook lichtdoorlatende gordijnen en veel last van de zon, dus wij willen nu ook een zonnescherm aanschaffen.
Zonnescherm is echt een aanwinst!
Er staan op marktplaats vaak wel een paar goeie!
Oh wat jammer van inchyra blue, is zo’n mooie kleur. Kan je in dezelfde kleurenfamilie kijken? @pastelzwart
Ik vind Yippee Blue van Histor heel mooi
Denim drift van Histor vind ik een hele mooie kleur, is meer blauwgrijs en niet te donker, vrienden hebben deze op een best grote wand.
Hmm nee, dat herken ik niet. Ik weet even niet meer wat precies, maar ik meen te herinneren dat ik na levering nog iets aan de stoelen in elkaar heb moeten schroeven. Kan het zijn dat daarbij iets verkeerd is gegaan?
Ik ben op zoek naar zo’n soort wandlamp met E27 fitting, want we hebben sensor lampen met die fitting die ik wil hergebruiken (zo’n 5 stuks), lijk dit alleen met kleine fittings te vinden… iemand een idee waar ik nog kan kijken?
https://www.maisonsdumonde.com/BE/nl/p/vergulde-metalen-wandlamp-orio-223913.htm
Wij hebben Borrowed Light van F&B op alle muren in de slaapkamer. Het is heel subtiel blauw. Misschien te subtiel voor wat je zoekt, maar ben er zelf erg blij mee.
Ik ben op zoek naar deze (of soortgelijke) kleur voor mijn studeerkamer. Heb al 7 testers van Flexa geprobeerd maar die zijn óf babyroze, óf oranje, óf te donker voor mijn kleine ruimte…
Wie heeft de perfecte terratint die hier op lijkt al ontdekt? ![]()
Een van deze al geprobeerd? Dit zijn de tinten die Histor erbij vindt, naar aanleiding van die eerste foto.
Ik vind de tweede in de onderste rij er heel goed op lijken zo op mijn scherm, vind hem ook het mooist!
Lijkt heel erg op Vintage Roze van Karwei! Weet niet of ze die kleur nog hebben maar is wel heel vergelijkbaar met het plaatje
Ik heb sinds kort een zonnescherm van CoolSails over mijn balkon hangen en ik ben er echt mega blij mee! Slaapkamer is cool en het zonnescherm hangt hoog genoeg om er onder te kunnen zitten uit de zon. Was ongeveer €80 en hangt van de muur boven het raam tot aan de railing van het balkon.
Misschien light cherry parade van histor?
Hoe heet die tweede van de onderste rij? Die vind ik heel mooi!
Dat is Binti Oriental! Ik ben bang dat het erg donker gaat uitvallen, met name in de avond. Maar de inspiratie plaatjes op de Binti insta zijn wel echt mooi.