Ah dank je, ik was ook op zoek naar zo’n roze!
Ik heb niet perse een idee voor een soort behang maar mogen kleine planken op de wand naast de deur wel? Zou je daar iets van planten op kunnen zetten.
Ja daar mag t wel, naast de balkondeur zegmaar! Ik dacht maybe daar planken die ik dan helemaal meeverf in dezelfde kleur als dat ik de muur wil (??), dus dan de achtermuur en de muur naast de balkondeur dezelfde kleur. Maar ben ook heel bang dat het te klein wordt in zo’n klein kamertje en zoveel gekleurde muren?
Beetje dit idee en dan in kleur oid
Heb je daar ook opbergruimte nodig?
Ehm ik heb wat boeken die ik kwijt moet, en ook een printer (printer kan onder t bureau of op het kastje achter me wat dus nog bedacht moet worden, boeken kunnen evt ook achterin), maar verder niet écht noodzakelijke opbergruimte nee. Wil vooral gezelligheid en van dat hokkerige af
Printer zou ik idd op een kastje achter je doen en niet onder het bureau, dan ga je ertegenaan schoppen met je been of wordt het irritant om onder je bureau te duiken als je iets moet printen/scannen. Dat is propperiger juist dan achter je apart. En ja kleine plankjes of rekje op de buitenmuur kan leuk zijn, verder gewoon wat planten, leuke print aan de muur en het is al leuk, toch?
Plus beetje kleur op het balkon
Ik zou eens kijken naar een ivar kast van Ikea in de 30 cm diepe uitvoering en dan laag achter jullie bureau. Die kun je verven in een gezellig kleurtje en daar een plant op zetten en evt de printer.
Zoiets:
Qua behang zou ik voor rustig gaan, want om de hele dag van je scherm naar een hysterisch behangetje te gaan is ook zo wat. Maar je kunt wel op de wand achter jullie een wat moody behang doen en die dan combineren met een rustige kleur oasen de bureaukant.
Ik zat nog even over je ruimte te denken. En een forum lid heeft dit behang hier ooit gedropt. Het zou volgens mij heel mooi zijn voor jullie werkkamer, maar wellicht vind je op deze site andere destijds ook mooi?
Ik wil foto’s!! Schiet eens op!
Heb hier een foto van toen ik bezig was maar zie je de kleur wel goed. Deur lijkt andere kleur maar dat komt door het lichtinval. Oh en ondertussen is het lichtknopje en de deurbel ook roze meegeverfd. Verwijder dit wel weer ivm herkenbaarheid van m’n huis haha
Oe heel nice!!
Wat mooi!!! Love it
Heeeeeel vet
Ik vind die blauwe boog ook heeel vet!
Omg ik vind dit zo ongelofelijk vet! Ik wil mijn hele toilet deze kleur verven!
M’n nieuwbouwhuis wordt bijna opgeleverd en 2 jaar later weet ik nog stééds niet wat voor kleuren ik op de muuren wil. We wilden eerst een groene bank, een lichtgele en een beige muur in de woonkamer. Uiteindelijk is de groene kleur bank toch niet de juiste tint groen die we willen. Nu neigen we naar een beige kleur bank en wil ik 2 kleuren op de muren. Ik weet alleen niet welke kleuren, mogen sprekende kleuren zijn. Woonkamer op het noord/westen. Hebben jullie ideeën😬? Ook zoeken we nog inspiratie voor de gang en slaapkamer haha
Ah jammer heb t gemist! Ben heel benieuwd!
U vraagt wij draaien, verwijder t straks wel echt haha
Heel leuk! Hk living vibes