Ik heb met de bovenste dezelfde ervaring als @Diorshow. Niks onder gelegd en geen problemen gehad met regen, sneeuw en zon
Nou dankje ik heb ze besteld!! Alsnog echt duur €300 maar alles beter dan die betonnen vloer
Ik heb twee van die buitenkleden neergelegd, was geloof ik iets van 50 euro in totaal en het is prima!
Maar dit blijft niet lang mooi toch? Denk dat die tegels duurzamer zijn
Nee worden echt snel lelijk vanwege het weer en er komen ook veel insecten enzo onder, heb ze er toevallig afgelopen week er weer uitgehaald. Beter gewoon beton! @Nysmn
Oh jij hebt het over de kleden haha
Maar die tegels kun je onderhouden en die kleden niet
Nee ik zou sowieso ook geen kleden neerleggen. Je kunt ze inderdaad wel onderhouden maar het is wel echt een rotklus
Wat voor buitenkleden? Echt een soort tapijt?
Ik heb ze nu 2 jaar er liggen en zien er nog prima uit, en ik veeg het alleen af en toe. Maar ik denk niet dat ze nog 5 jaar mee gaan (maar zolang woon ik hier ook niet denk ik). Ik kan morgen wel een foto maken @ellegirltalk!
Ah heb een foto van vorige zomer gevonden! Het zijn twee buitenkleden (volgensmij is het deze https://www.intratuin.nl/intratuin-buitenkleed-decor-blauw-210-x-150-cm.html?channable=03136369640031303237353032396b&utm_campaign=Tuininrichting&utm_content=10275029&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_term=BESLIfd08eee3-fd8d-4aa8-a4ea-28711e68ca39&bl3nlclid=fd08eee3-fd8d-4aa8-a4ea-28711e68ca39 )
Leuk! Waar is je tafeltje van?
Ik ben sowieso op zoek naar balkon inspiratie dus anderen met een balkon voel je vrij om wat te delen!!
Ik heb nu dus vlonders gekocht en dit bankje heb ik al.
Denk nog aan bamboematten om het balkon af te schermen maar mijn balkon is 112 cm hoog, best veel. En ook heel lang! We hebben een vierkant deel van 370x190 ofzoiets en dan nog een heel smal deel die nog eens 3 meter lang is. Daar kun je niet zitten alleen langslopen. Dus dan hebben we ruim 6 meter aan bamboematten nodig en dat wordt ook best duur.
Ik heb de onderste sinds eind maart op m’n balkon liggen. Bevalt tot nu toe heel goed!
2 is de enige vloer die er nog een beetje echt uit ziet, die andere 2 zie je direct dat het laminaat is
Het lijkt op jouw foto wel mee te vallen, maar Tundra heeft heel veel donkere nerven in vrijwel alle planken (is goed te zien in de Ikea showrooms) en dat vond ik zelf te onrustig en wat nep ogen. Ik ben uiteindelijk voor Golv gegaan en ben daar heel blij mee, oogt heel neutraal en staat zeker weten ook mooi bij jouw kleurenpalet. Betesmark vond ik ook wel mooi, zit tussenin wat betreft drukte van het patroon, maar is volgens mij >5 euro duurder per m2 en dat vond ik het zelf niet waard.
Golv is in mijn ervaring echt het mooiste van deze drie!
Ik vind idd het rustige van deze plank het mooist, ik vind de kleur alleen echt niet zo.
Deze voor in de wc, misschien dat ik hem nog in een andere kleur ga spuiten omdat het kraantje zilver is eronder
Iemand zin om mee te denken?
Ik zoek een zachte roze tint (in RAL) die mooi valt te combineren met warm okergeel maar ook juist goed met een koele kleurcombinatie kan. Op internet kom ik in tekst wel de combi van oker met poeder en oudroze tegen, maar heb nog geen kleur gezien die ik direct kan vertalen in een Ral en waarbij dan een afbeelding staat vh combineren.
Op een gegeven moment zou ik oker (warm) willen vervangen door een koele andere tint dat dan dus goed gaat met de kleur roze die ik op de muur doe.
Ahh I love it! Wat leukk! Wat een gezellig balkon.
Misschien het oud roze dat Tylko voor hun kasten gebruikt? Heb toevallig zelf net een proefplankje van die kleur om te zien of het met mijn okergele bank samen kan en vind dat wel mooi.
Op de site zeggen ze dit erover:
Dusty Pink: RAL 050 80 10 is the closest match in the RAL scale. The exact match is only available in the NCS scale and it is NCS S 2010-Y70R.