Deze voor in de wc, misschien dat ik hem nog in een andere kleur ga spuiten omdat het kraantje zilver is eronder
Iemand zin om mee te denken?
Ik zoek een zachte roze tint (in RAL) die mooi valt te combineren met warm okergeel maar ook juist goed met een koele kleurcombinatie kan. Op internet kom ik in tekst wel de combi van oker met poeder en oudroze tegen, maar heb nog geen kleur gezien die ik direct kan vertalen in een Ral en waarbij dan een afbeelding staat vh combineren.
Op een gegeven moment zou ik oker (warm) willen vervangen door een koele andere tint dat dan dus goed gaat met de kleur roze die ik op de muur doe.
Ahh I love it! Wat leukk! Wat een gezellig balkon.
Misschien het oud roze dat Tylko voor hun kasten gebruikt? Heb toevallig zelf net een proefplankje van die kleur om te zien of het met mijn okergele bank samen kan en vind dat wel mooi.
Op de site zeggen ze dit erover:
Dusty Pink: RAL 050 80 10 is the closest match in the RAL scale. The exact match is only available in the NCS scale and it is NCS S 2010-Y70R.
Heeft iemand tips voor een goede luchtbevochtiger? Ik heb er een nodig voor mijn houten vloer. Ik overweeg die van Venta te kopen, de reviews zijn goed maar ze zijn wel vrij prijzig.
Waar is dat kleed van?
Whoh wat een mooie! Vette kleur. Is een beetje paars/aubergine ofzo?
Jaaaa beetje roze/paarse achtig!! Echt super blij mee!
Gezellig!
Wat een verbetering!
Jezus wat leuk
Heel leuk!
Megaleuk!! Echt sfeervol en gezellig!
Zoooo! Wat leuk!!
In de keuken heb ik een grote muur die nu helemaal leeg is maar waar ik graag wat planken zou willen plaatsen, voor potten met voorraad, wat leuke kookboeken, decoratie, etc. Ik kom er alleen niet helemaal uit met wat nou leuk staat: een aantal planken over de gehele breedte, wat meer spelen met kortere planken, afgeronde hoeken, welke hoogtes zijn mooi/handig, etc. Kortom, ideeën zijn welkom! Qua kleur zit ik te denken aan koel donkerbruin/notenbruin, dit komt in ons huis in de eettafel en wandpanelen ook terug.
Ik zal in de spoiler even een foto plaatsen van de muur. De keuken zit aan de rechterkant, dus als je met je rug naar de plankenmuur staat, kijk je naar de keuken.