Interieurtopic #4

Wat vind je van een lichte oranje kleur op de muren?

Ik zit nu een beetje naar van die cirkels en figuren voor op de muur te kijken en oranje lijkt me wel passen hier!

Alleen aan de andere kant heb ik de eethoek en die ziet er zo uit;

Ik vind het lastig om er een geheel van te maken.

2 likes

Ja, 1 echt relatief grote. Veel rustiger dan meerdere kleine dingetjes en trekt de boel echt samen denk ik. Tegen die zijmuur of boven je bank kan allebei denk ik, kan het net niet helemaal zien. Je hebt nu juist relatief veel kleinere dingetjes in je inrichting lijkt het (veel kleine plantjes, potjes, lijstjes, stapeltjes boeken tafeltjes, krukjes), denk dat het veel rustiger oogt om 1 groot ding op te hangen daartussen. Juist door al die verschillende kleine dingetjes en hoekjes wordt het niet echt een geheel denk ik

5 likes

Jaa ik denk ook dat oranje heel cool erbij past!

5 likes

Ik heb weinig inspiratie.

Maar ik vind geel wel iets hebben en ik heb de behoefte om een grote smalle spiegel ergens neer te zetten / op te hangen. Ik vind trouwens je kamer wel heel gezellig. :slight_smile:

15 likes

Dit is volgens mij al vaker gezegd maar vind het echt heel leuk dat jij de moeite neemt moodboards te maken.

20 likes

Ohhh zo leuk! Jij bent echt de ff stylist, en multi inzetbaar: mode en interieur haha!
Dat ronde schilderij met bomen vind ik wel heel leuk! Op dit moment neig ik het meest naar gekleurde vlakken om de rust te bewaren aangezien ik al veel kleine troepjes heb.

Waarschijnlijk ga ik hier nog een jaar over nadenken en zien jullie me volgend jaar terug met dit dilemma :joy:

4 likes

Hierdoor (ik hou trouwens van kleine troepjes!) zou òf ik de muren houden zoals je ze nu hebt òf iets aan de muur hangen maar dan de rest wat strakker maken.

2 likes

Mij lijkt het mooi als je de muur en de plank in één kleur schildert, en evt zo’n faux-paneelachtige constructie erbij. Een beetje zoals hier: https://www.instagram.com/p/CWvomjdMCZj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

10 likes

We moeten het nog verder afwerken met plinten onder en boven, maar voor nu mega blij met het resultaat

45 likes

Ik zou een tweede rij planken ophangen denk ik. De planken hangen nu best hoog, waardoor er een gat valt. Eventueel de muur en planken in dezelfde kleur verven. Ik zou dan alle troepjes op de planken groeperen, dat geeft meer rust. Ik zou dan alleen een grote plant en evt klein plantje op een tafeltje laten staan, maar verder alles van de grond halen.

8 likes

Boven de bank een grote ronde spiegel met gouden lijst en tegen de andere muur 2 schilderijen en wat de hoogte in werken. Misschien een hoge lamp, of 1 van de planten op een barkruk bijvoorbeeld. Of een schilderijtje op een hoger tafeltje zetten.
Het oogt niet fijn omdat alles op dezelfde hoogte is.

3 likes

War vet! Sorry als het al genoemd is, maar waar is je behang van? En de vloer?

Ahhh heel gezellig, leuke boho look ook! Persoonlijk zou ik niet zo zeer iets extra’s op de muur hangen maar eerder kiezen voor een mooie groene tint op alle muren. Nu voelt het witte vlak een beetje gek bij de leuke snuisterijen en voelt het vrij ‘top and bottom heavy’. Een kleurtje kan het goed inpakken denk ik en evenwicht bieden. De boekenplanken meeschilderen of donker beitsen kan daarbij helpen. Gezien het nu vrij ‘zwaar’ is onderin kun je altijd overwegen om (mits je dit wil veranderen hoor, anders lekker niet) het kleed te wisselen met een minder felgekleurd kleed.

5 likes

THanks, we hebben het Arte Spiral behang en de tegel is een Ricordi classic houtlook tegel!

Ben er ook mega blij mee!

Hoe hebben jullie je parasol op het balkon vast gemaakt? Of gewoon in een voet? Of hebben jullie geniale tips?

1 like
3 likes

Paar maanden levertijd maar m’n droomstoel is eindelijk binnen :heart_eyes: zo blij mee

97 likes

Vanwaar is je boekenkast? :heart_eyes:

5 likes

Het is de M Rack van Ethnicraft!

3 likes