Heeft iemand tips voor een goede luchtbevochtiger? Ik heb er een nodig voor mijn houten vloer. Ik overweeg die van Venta te kopen, de reviews zijn goed maar ze zijn wel vrij prijzig.
Waar is dat kleed van?
Whoh wat een mooie! Vette kleur. Is een beetje paars/aubergine ofzo?
Jaaaa beetje roze/paarse achtig!! Echt super blij mee!
Gezellig!
Wat een verbetering!
Jezus wat leuk
Heel leuk!
Megaleuk!! Echt sfeervol en gezellig!
Zoooo! Wat leuk!!
In de keuken heb ik een grote muur die nu helemaal leeg is maar waar ik graag wat planken zou willen plaatsen, voor potten met voorraad, wat leuke kookboeken, decoratie, etc. Ik kom er alleen niet helemaal uit met wat nou leuk staat: een aantal planken over de gehele breedte, wat meer spelen met kortere planken, afgeronde hoeken, welke hoogtes zijn mooi/handig, etc. Kortom, ideeën zijn welkom! Qua kleur zit ik te denken aan koel donkerbruin/notenbruin, dit komt in ons huis in de eettafel en wandpanelen ook terug.
Ik zal in de spoiler even een foto plaatsen van de muur. De keuken zit aan de rechterkant, dus als je met je rug naar de plankenmuur staat, kijk je naar de keuken.
Daar dacht ik ook aan! Die heb je ook in walnoot.
Wel handig denk ik, dan kun je de hoogte en indeling nog veranderen. Lijkt me voor ons ook wel fijn, thanks!
Hoeveel kun je verven met zo’n flexa knijprollertje? Zo’n tester? Ik wil die zon (zie foto vanuit mijn eerdere post) en eigenlijk met name de stralen met kleuren uit die testers, maar denk dat ik dat niet ga redden? Zou zo zonde zijn om veel verf te moeten kopen maar maybe heeft iemand ooit geprobeerd hoeveel je ermee kunt