Interieurtopic #4

Echt maar een klein stukje, zeker als je meerdere laagjes wil doen!
Je kunt bij gamma en karwei ook kleine testpotjes in die kleur laten mengen, kosten 3 euro per stuk

6 likes

Dankjewel voor deze tip! Ik kende het helemaal niet, maar vind het erg mooi en ook handig dat je kan spelen met de indeling. Ga dit weekend meteen meten en puzzelen!

1 like

Strakke lijnen-tips hebben geholpen! @Hippe_kikker @Radio @Beutyschooldropout
Heb zowel frogtape als wit eerst gedaan en t is snaarstrak :heart_eyes:

169 likes

Superleuk, mooie kleurencombinatie :ok_hand:

4 likes

Wauw echt onwijs mooi. Kun je mijn kamer ook komen doen? Echt heel tof.

3 likes

Haha lief, maar t heeft me iets teveel bloed zweet en tranen gekost. Ik doe dit de komende tijd niet meer :joy::joy:

6 likes

Omg het is echt supergaaf geworden, heel benieuwd naar de verdere babykamer straks!

4 likes

Woww wat super leuk!!

4 likes

Ongevraagde tip, maar zo’n soort bankje is ook bij lidl in de aanbieding deze week. Heb hem besteld omdat ik een tijdelijk bankje nodig heb voor deze zomer en deze precies binnen mijn budget paste (helft van de prijs van die van intratuin). Hij is nog niet binnen, dus geen idee hoe hij er in het echt uitziet, maar de reviews waren goed.

1 like

Die heb ik. Ben er best blij mee!

2 likes

Oh wat goed om te horen! Ben heel benieuwd😁

Wauwie wat mooi zeg! Echt sfeervol. Baal nu bijna dat ik geen balkon meer heb haha :joy: En @the.rebel.club ook supermooi! Het lijkt wel behang omdat het zo strak en netjes geschilderd is.

Ik twijfel tussen olijfgroen of juist gewoon een zandkleur voor 1 muur, maar die muur is nogal lang (14 meter) dus ja ik wil ook niet zomaar er wat op verven

2 likes

Sorry nog een keer maar love de kleur van de gordijnen. Waar issie van?

2 likes

Die gordijnen zijn gewoon van Ikea!

Bekijk deze VILBORG van IKEA.
Nog wat extra informatie:

4 likes

Oh hier lijken ze veel feller groen dan op jouw foto. Ik vind namelijk die kleur op jouw foto van de babykamer heel mooi.

Zelfs primark heeft leuke interieur accessoires.

Weet iemand een goed nummer van een olijfkleurige meur? Ik weetniet, ik heb een paar testers maar die vind ik allemaal niks helaas. Misschien bedoel ik dan mosgroen?

2 likes

Ja je moet maar eens in de winkel gaan kijken maar ze zijn eerder de kleur van mijn foto dan het plaatje op de website. De foto’s die erbij staan op Ikea zijn wel wat kleurgetrouwer.

1 like

Ik heb deze (tijm van gamma), vind het een hele mooie kleur! Of is deze te vergrijst voor een olijfkleur?

image

2 likes

Heeft iemand zin om mee te denken over deze muur achter het bed? De muur links is donkerblauw, beetje zoals het dekbedovertrek. De muur rechts heeft een raam over de volle lengte van de muur. De muur tegenover het bed is een volledige ingebouwde kast (oudroze).
Het is nu zo wit, zeker met de luxaflex en de lichte gordijnen ernaast.
Ik wil sowieso iets van kunst aan de muur, maar vind het er een beetje gek uitzien doordat het niet symmetrisch is met dat raam ertussen.
Ik dacht er nu aan om het donkerblauw nog een stukje door te trekken, tot het raam. Maar dat is misschien ook wat gek, want het raam loopt niet naar beneden door, dus dan heb je zo’n gekke afscheiding. Hoewel het bed daar wel voorstaat, dus dat valt eigenlijk niet op. Het bed moet daar trouwens blijven staan, kan ook niet verder naar links ivm de deur die dan niet meer open kan.

Mijn idee is dus een stukje blauw doorschilderen, dan om de wand links van het raam wat neutrale decoratie (paar kleine lijstjes met droogbloemen, of 1-2 plankjes met plantjes oid). Dan dat stuk rechts wit houden en een groter schilderij/ poster oid (denk iets van Van Gogh).

Maar ik ben erg slecht met interieur, dus ideeën zijn enorm welkom :grin:

3 likes

Ik heb Oerwoud van de Gamma op de muren in 1 kamer, vind die wel vrij olijfgroen. Kan helaas ff geen nummer of meer info achterhalen voor je nu.

1 like

Het kan denk ik prima, maar ik zou het zelf wel storend vinden dat dan de muur niet symmetrisch is omdat dat raam (en dus de verf) niet in het midden zit, en het bed ook niet in het midden staat. En het wit steekt dan nog steeds erg af.
Ik zou denk ik eerder kijken om die hele muur blauw te maken, of juist hetzelfde roze zoals de kast, dat lijkt me rustiger.

5 likes