Hierop aansluitend, weet iemand hoe het zit met kwarts? Kun je hier ook chocolade op tableren bijvoorbeeld?
Ik vind deze ‘Moorland Fog Quartz’ ook wel erg mooi:
Hierop aansluitend, weet iemand hoe het zit met kwarts? Kun je hier ook chocolade op tableren bijvoorbeeld?
Ik vind deze ‘Moorland Fog Quartz’ ook wel erg mooi:
Ik vind Jotex, SKLUM, la redoute, maison du monde, H&M Home, Zara Home en Sostrene Grene leuke webwinkels. Verder zitten er hier in de regio een aantal echt leuke meubelzaken (maar idd wel duur) en zoek ik t liefst over wat langere tijd vanalles bij elkaar. Begin met de essentials zoals een tafel, stoelen, bank en kleed en dan bouwt de rest zich er omheen met dingen die je vind/waar je tegenaan loopt. Have fun!
Heb je ook een Taj Mahal kwartsiet gezien? Lijkt me wel iets wat je mooi zou vinden. Kwartsiet heeft eigenlijk dezelfde eigenschappen als graniet maar heeft meer een marmertekening.
Qua onderhoed zou ik niet teveel schrik heb voor marmer indien je het behandelt met een vlekstop waardoor het geen vloeistoffen meer kan opnemen. Qua afwerking oook matte nemen zodat eventuele zuurvlekken niet zichtbaar zijn bij normaal gebruik.
Qua tableren is het voor die stenen allemaal hetzelfde, dat gaat er enkel over dat ze niet zo snel opwarmen.
Niet alles gelezen want opslag verliefd.
Waar is deze keuken van
Van Nordiska Kök, ze leveren ook in Nederland
Prachtig
Twee mensen hebben deze week gezegd dat het leuk zou zijn als ik nog “iets” zou doen met de witte muren.
Alleen hadden ze geen advies Jullie wel?
Ik denk dat lijstjes te druk gaat worden, maar misschien golvende strepen verven ofzo? Wil ook niet dat het te druk wordt.
Volgens mij heb ik het ook al eens eerder hier gevraagd nu ik erover nadenk, maar ben er blijkbaar nog steeds niet uit.
Misschien een lichte zachte kleur? Soort afgeleide van wat erin je tapijt voorkomt?
Wel echt een hele mooie inrichting, die bank en tapijt
Ik zou een mooi groot schilderij ophangen
Ja hier moest ik ook direct aan denken!
Eentje? Tegen de muur waar de plant voor hangt?
Of een kleine behangcirkel/muurcirkel voor aan de muur in rustige tinten
Wat vind je van een lichte oranje kleur op de muren?
Ik zit nu een beetje naar van die cirkels en figuren voor op de muur te kijken en oranje lijkt me wel passen hier!
Alleen aan de andere kant heb ik de eethoek en die ziet er zo uit;
Ik vind het lastig om er een geheel van te maken.
Ja, 1 echt relatief grote. Veel rustiger dan meerdere kleine dingetjes en trekt de boel echt samen denk ik. Tegen die zijmuur of boven je bank kan allebei denk ik, kan het net niet helemaal zien. Je hebt nu juist relatief veel kleinere dingetjes in je inrichting lijkt het (veel kleine plantjes, potjes, lijstjes, stapeltjes boeken tafeltjes, krukjes), denk dat het veel rustiger oogt om 1 groot ding op te hangen daartussen. Juist door al die verschillende kleine dingetjes en hoekjes wordt het niet echt een geheel denk ik
Jaa ik denk ook dat oranje heel cool erbij past!
Ik heb weinig inspiratie.
Maar ik vind geel wel iets hebben en ik heb de behoefte om een grote smalle spiegel ergens neer te zetten / op te hangen. Ik vind trouwens je kamer wel heel gezellig.
Dit is volgens mij al vaker gezegd maar vind het echt heel leuk dat jij de moeite neemt moodboards te maken.
Ohhh zo leuk! Jij bent echt de ff stylist, en multi inzetbaar: mode en interieur haha!
Dat ronde schilderij met bomen vind ik wel heel leuk! Op dit moment neig ik het meest naar gekleurde vlakken om de rust te bewaren aangezien ik al veel kleine troepjes heb.
Waarschijnlijk ga ik hier nog een jaar over nadenken en zien jullie me volgend jaar terug met dit dilemma
Hierdoor (ik hou trouwens van kleine troepjes!) zou òf ik de muren houden zoals je ze nu hebt òf iets aan de muur hangen maar dan de rest wat strakker maken.