Mij lijkt het mooi als je de muur en de plank in één kleur schildert, en evt zo’n faux-paneelachtige constructie erbij. Een beetje zoals hier: https://www.instagram.com/p/CWvomjdMCZj/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
We moeten het nog verder afwerken met plinten onder en boven, maar voor nu mega blij met het resultaat
Ik zou een tweede rij planken ophangen denk ik. De planken hangen nu best hoog, waardoor er een gat valt. Eventueel de muur en planken in dezelfde kleur verven. Ik zou dan alle troepjes op de planken groeperen, dat geeft meer rust. Ik zou dan alleen een grote plant en evt klein plantje op een tafeltje laten staan, maar verder alles van de grond halen.
Boven de bank een grote ronde spiegel met gouden lijst en tegen de andere muur 2 schilderijen en wat de hoogte in werken. Misschien een hoge lamp, of 1 van de planten op een barkruk bijvoorbeeld. Of een schilderijtje op een hoger tafeltje zetten.
Het oogt niet fijn omdat alles op dezelfde hoogte is.
War vet! Sorry als het al genoemd is, maar waar is je behang van? En de vloer?
Ahhh heel gezellig, leuke boho look ook! Persoonlijk zou ik niet zo zeer iets extra’s op de muur hangen maar eerder kiezen voor een mooie groene tint op alle muren. Nu voelt het witte vlak een beetje gek bij de leuke snuisterijen en voelt het vrij ‘top and bottom heavy’. Een kleurtje kan het goed inpakken denk ik en evenwicht bieden. De boekenplanken meeschilderen of donker beitsen kan daarbij helpen. Gezien het nu vrij ‘zwaar’ is onderin kun je altijd overwegen om (mits je dit wil veranderen hoor, anders lekker niet) het kleed te wisselen met een minder felgekleurd kleed.
THanks, we hebben het Arte Spiral behang en de tegel is een Ricordi classic houtlook tegel!
Ben er ook mega blij mee!
Hoe hebben jullie je parasol op het balkon vast gemaakt? Of gewoon in een voet? Of hebben jullie geniale tips?
Vanwaar is je boekenkast?
Het is de M Rack van Ethnicraft!
Mooi, dik buiten mijn budget hahaha maar mag wel op mijn droominterieurlijstje.
Wauw, wat prachtig en een super mooi interieur!
Weet iemand of er vaak korting is op banken bij Wehkamp? De bank die ik wilde was laatst in de aanbieding, maar nu niet meer. Heb contact opgenomen met Wehkamp, zij geven aan dat ze nu niks kunnen doen maar als er binnen twee weken wel korting is krijg je het terug. Het gaat om 200 euro dus wel veel geld. Dus of ik wacht op korting of ik gok het erop en hoop dat er in de komende weken nog korting komt (terwijl er laatst nog korting was).
Waarom ik hem niet toen heb besteld: ik had nog een oud tabblad openstaan, daar stond dat ie 1.000 euro was ipv 1.200, dat heb ik eerder niet gezien. Ik opende vandaag dat tabblad en dacht heee korting. En toen ik de pagina ververste was het weg.
Je had het vast al bij W zelf nagevraagd, maar konden ze niet aangeven of er binnenkort weer een korting geldt?
2 weken is wel kort. Ze hebben wel vaker korting op hele categorieën; banken of handdoeken bijv. Weet niet of het vaak terugkeert in diezelfde maand.
Heb je missh iets aan deze coupons: Wehkamp kortingscode: 10% korting in juli 2023
Nee dat konden ze idd niet aangeven!
Ze hebben vaak korting op banken dus ik zou even wachten als ik jou was!
Wij gaan onze krakkemikkige keuken ook aanpakken en zitten aan k14 te denken. Ben jij hier uiteindelijk mee in zee gegaan en hoe is dat bevallen? Of heeft iemand anders ervaring met k14? Het gaat om een oude ikea-keuken waar we nieuwe frontjes op willen, nieuwe apparatuur erin, nieuw blad, en wat extra bovenkastjes.
Nee, over het algemeen niet (meer). Weet dat ze er laatst 1 hadden, maar dat is niet structureel.
Black Friday doen ze overigens wel altijd aan mee, maar dat duurt natuurlijk nog even en de korting verschilt dan per product dus de ene gordijnstof kan meer korting hebben dan de andere.