Interieurtopic #4

Als je iemand thuis laat inmeten, kan je gewoon om korting vragen. Zeker als je meerdere gordijnen besteld.

1 like

Ik hoorde een youtuber (Bram de Wijs) laatst in zijn vlog zeggen dat er iemand langs kwam/zou komen om gordijnen op te meten en ik dacht ook dat hij zei dat het voor een samenwerking zou zijn.
Nu kan het dat dat alleen #spon is zonder korting, maar volgens mij zit er dan vaak ook wel een kortingscode bij. Dus wie weet via die weg binnen een paar weken?
Ik weet trouwens ook niet of dat Veneta is natuurlijk maar dat leek me wel waarschijnlijk.

5 likes

Eigenlijk is er nooit wat met onze tweede slaapkamer gedaan en ik wil hem eens gaan aanpakken (het liefst morgen, maar geen idee of ik dan nog zin heb met dertig graden). Ik ga de indeling veranderen, en wil het liefst dan ook (een deel van) de muren een kleurtje geven, die zijn alle vier nog wit. We hebben er voornamelijk witte meubels (kledingkast, boekenkast) in staan en zwarte elektronica (drumstel, fietstrainer), en dan nog een bureau. En soms fungeert hij als logeerkamer!

Zo had ik de indeling bedacht:

Iemand toevallig creatieve ideeen? Het is een beetje een rommelige kamer, maar het is even niet anders. Roze krijg ik er bij mijn vriend niet doorheen, donkerblauw, grijsblauw, en terra achtig hebben we in de rest van het huis al.

Ik dacht misschien zoiets!

15 likes

Hou zouden jullie zoiets inrichten als je het had?

5 likes

Met een jacuzzi

10 likes

Dat vind ik teveel stroom gebruiken en denk niet dat we daar vaak in zouden gaan maar het is opzich een leuk idee inderdaad

1 like

Pff ik zoek een bedrijf dat nieuwe kozijnen kan plaatsen maar wat is dat lastig zeg. Veel ziet er shady uit, of wisselende reviews. We kennen hier ook niemand aan wie we advies kunnen vragen. Zouden jullie voor een lokaal bedrijf gaan of een bedrijf dat in het hele land werkt?

4 likes

Ik zou er een gezellige loungeset inzetten. Een fijn outdoor kleed. Deco aan de wanden.

1 like

Wij hebben het bij een lokaal bedrijf laten doen. Woon je in het Noorden, dan heb ik twee bedrijven voor je :blush:

2 likes

Wat @JustinBieber zegt, loungeset, buitenkleed, kussentjes, dekentjes, lampjes en wat planten. Maar het allereerste zou ik die tegels eruithalen en de tuin groen maken zodat je niet vanuit je gezellige tuinkamer naar een parkeerplaats kijkt.

27 likes

Ja een clematis over die balken geleiden, prachtig! Of blauwe regen, toscaanse jasmijn, passiflora.

8 likes

Sorry had per ongeluk m’n comment gedelete maar waaaaarom zulke tuttige tips? Het is een tuin, waarom moeten er wandkleedjes komen.

Ik vecht echt tegen de vivaficatie, maar het lijkt een verloren strijd op dit forum :sob:

23 likes

Ja überhaupt zo’n buitenwoonkamer vind ik om te janken haha. Iedereen bouwt dat tegenwoordig in de tuin waaaarom

20 likes

Wat wil je dan in een tuin? :joy:

6 likes

Gewoon buiten en geen overkapping. Natuur en groen. Ik snap die containers van hout en glas ook niet in tuinen, zo zonde.

41 likes

Planten?!

33 likes

NATUUR

4 likes

natuur?

4 likes

Veel zeggen natuur, ik weet niet of een tuin natuur is.

Maar ik zou zeggen: groen.

Plantjes, plantjes, plantjes. Geen beton of straatwerk maar 90% groen.

7 likes

Dit is toch echt de definitie van tuttig:p

10 likes