Vind dit wel mooi zo, mooie kleur ook! Evt kan je in dat vlak nog een plank hangen en die in dezelfde kleur als de muur verven. Werd hierboven ook al ergens getipt voor een andere muur. Kan je evt de muur rechts van het vlak ook nog dezelfde kleur verven?
Ik heb echt zoân grafhekel aan het fenomeen âbuitenkleedâ dat ik er bijna agressief van word. Zoân lullig geweven stuk plastic dat schimmel staat te verzamelen waar je bij staat maar het heeft zoân knus patroontje NEE, je tuin hoeft geen kopie van je vt-wonenwoonkamer te zijn
Natuur kan je toch realiseren? Ik vind het echt een hele overdreven reactie op een overkapping. Het staat in die tuin so be it. Laat er leuke planten tegaan groeien of zet potten neer. Maar een overkapping staat niet gelijk aan betonnen tuin ofzo. Er vroeg wat er in die overkapping gezet kon worden en hier word gezegd sloop en leg er een moestuin aan met vijverđ
Ja ik vond jouw eerste foto ook een stuk beter dan dit.
Dit is idd van je VT woonkamer 8 meter door je tuin lopen om vervolgens in de buitenversie van je VT woonkamer te gaan zitten @EllaFitzgerald
Ja lastig hè. Toevallig gisteravond de knoop doorgehakt en ook voor een lokaal bedrijf gekozen. Dus dat zou mijn advies zijn! Een familiebedrijf bijv.
Hoe heb je ze gevonden?
Ik vind die tweede wel leuk maar misschien ben ik ook tuttig
Mijn ouders hadden vroeger zoân tuin-woonkamer onder een overkapping en dat was echt top hoor, vele avonden indrinken met mân vrienden voordat we de stad ingingen zonder dat mân ouders er last van hadden haha. mân broer heeft er zelfs weleens op de bank geslapen toen ie dronken terugkwam en de sleutel niet meer kon vinden
Snap deze discussie niet zo goed, laat iedereen gewoon doen waar zij/hij blij van wordt zou ik zeggen.
Ja ik ook! Vind het ook niet tuttig
Inderdaad, mits er groen (en dan geen nep groen) in de tuin natuurlijk
Ik vind het allemaal superleuk, smaken verschillen maar âtuttigâ vind ik het niet en is toch juist prima te combineren met alsnog veel groen en natuur en planten in je tuin?
Ik snap vooral niet waarom zoiets een âdiscussieâ wordt genoemd. Echt aan inflatie onderhevig dat woord. Het is een forum, we kletsen over wat we leuk dan wel niet leuk vinden, niet-leuk houdt niemand toch tegen? is toch niet persoonlijk joh
Oh dit vind ik meer karakter hebben dan wat hiervoor werd gepost
Vind tuttig ook niet het juiste woord maar eerder fantasieloos
Wat een vraag al niet kan oproepen.
Geloof dat ik bij het truttige en fantasieloze team behoor. Love planten, buitenkleden, macramehangers en ben nu bezig om een macrame wandkleedje te maken voor buiten. Heerlijk gezellig in mijn postzegeltuintje
Ah ja dan snap ik het wel. Tuttig is in mijn hoofd gewoon roze en franjes en gehaakte kleedjes en tierelantijnen
Nouja het begint met de vraag âwaarom zulke tuttige tips?â wanneer iemand gewoon zân best doet om advies te geven n.a.v. iemand anders die daarom vraagt. Dan maak je het wel persoonlijk vind ik, ipv dat je gewoon zegt âoh ik vind dat niet zo mooi, ik zou het op manier x en y doenâ.
De tuin is heel bosrijk en groen. Ik vind zoân hut in de tuin ook niks maarja hij staat er nou eenmaal en wil hem ook niet afbreken.
Daarom dacht ik: misschien heeft iemand nog een leuk idee in plaats van inderdaad 4 meter van je woonkamer een tweede woonkamer maken. Een beetje de tuinversie van live love laugh zegmaar haha
Ik vind het tweede plaatje van @Alicent leuk. Zoiets had ik ook al in mân hoofd, een beetje botanische tuin achtig. En ik wilde er misschien ook een tuinbed in zitten zodat mensen er in de zomer ook kunnen blijven slapen. Er is namelijk ook een kraan.