Interieurtopic #4

Ik vind deze van de Hema heel leuk!

3 likes

Ik heb deze en wou ze ook tippen! Er is ook een theeonderzetter met hetzelfde motief.

1 like

Ik heb op Etsy onderzetters van hars/epoxy besteld en ben er heel blij mee.

1 like

leuk🥰

1 like

Alleen nog ff met de handstomer ontkreuken, maar ze hangen.

Ik ben er blij mee. Niet zo fancy als de gordijnen die ik op het oog had, maar ik ben nu voor 10 euro + 3 wasjes klaar ipv 250 euro besteden.

36 likes

Dit is echt heel makkelijk zelf te maken ook.

1 like

@Elaine @delicate @Hermione echt heel toevallig maar alle onderzetters die jullie noemen heb ik op m’n lijstje staan om uit te kiezen! En ik zag nog een beetje organisch/druppel gevormde van leer maar dat materiaal staat me dan weer een beetje tegen.

En bij de bijenkorf werd ik verliefd op deze kat pannenonderzetters dus die ga ik sowieso kopen voor in de keuken!

20 likes

Oh die zijn leuk!!

3 likes

Ja he? Maar ik zie nu net dat je er minimaal 2 moet bestellen en ik wil ze liever allebei, maar geen 4 in totaal. Dus als iemand ook wil kunnen we misschien de kosten delen?

1 like

Sorry ik zet nooit pannen op tafel dus ik heb ze echt niet nodig, maar misschien wil iemand anders wel. En anders zou ik er toch gewoon 4 nemen (evt 2 cadeau doen aan iemand die je kent?)

2 likes

Ik wil wel meedoen! Mijn pannen onderzetters vallen (letterlijk, de plankjes laten los) uit elkaar.
Kan je mij een berichtje sturen?

5 likes

Hier heeft niemand wat aan want geen idee waar het te koop is en omdat ik erg van breien (en wol) houd is het in ons huis extra leuk… maar een tijd geleden kocht ik bij de kringloop dit schaap met onderzetters en ben er zo blij mee haha
De pootjes krasten op tafel dus toen maar sokjes voor m gebreid 🥹

129 likes

Ik wil dit🥹

3 likes

Extra like voor de mini sokjes :pleading_face:

22 likes

Fout. IEDEREEN heeft er iets aan om dit te zien. Zo schattig :cry:

29 likes

OMG die sokjes :pleading_face::heart_eyes:

8 likes

Ik vind dit altijd zo irritant: onderzetters liggen op tafel en mensen zetten gewoon 10 centimeter verder HUN KOFFIEKOPJE NEER. Echt agressief word ik daarvan.
Als ik echt geïrriteerd ben, denk ik dat ze het expres doen om me te fucken. Ik had een heel net kastje, onderzetters lagen er allemaal op (ook al is het geen tafeltje, ik had al voorzien dat iemand ernaast zou zitten en zijn kopje erop zou zetten uit gemak ipv te bukken richting een tafel), en toch heeft iemand het voor elkaar gekregen een kring erop te maken.
:rage: Zo irritant

7 likes

Ik wil dus NIKS grijs in huis, en heb dat meerdere malen tegen vrienden en familie gezegd. Daarna bedenk ik me altijd van “kut zij hebben een grijze hoekbank, kut hun muur is grijs” etc. Dus dat komt dat zo lullig over. Ik heb gewoon voor mezelf besloten dat geen grijs in dit huis komt, het is niet dat ik het per se lelijk vind. Maar argh, vind dat dus echt lullig ofzo.

@ellegirltalk dit is herkenbaar hahaha
Ik kan ook niet zoveel mooie onderzetters vinden dus als iemand een tip heeft? Ik zag mooie bij h&mhome maar die waren ineens niet meer leverbaar.

Heb wel deze maar dat is goedkope action meuk.

Nou toevallig vond ik net deze op Amazon en gelijk besteld haha

5 likes

Ze zijn wel grijs

29 likes

Ja ze zijn ook in het grijs leverbaar.

3 likes