Ik ben eigenwijs hahaha
Ga toch proberen tegels te zetten maar dan kijken of het met 3M stickers mogelijk is. Moet alleen ergens een los tegeltje vandaan zien te toveren.
Heeft iemand hier ervaring met plak/sticker tegeltjes voor in de keuken? Ik wil eigenlijk onze keuken opvrolijken, maar het is een huurwoning. Met als bijkomend voordeel dat tegeltjes makkelijker afnemen dan een stuk muur.
Je moet even de zoekfunctie gebruiken of wat teruglezen. Iemand had op mij gereageerd dat ze er ervaring mee had weet alleen even niet wie.
We hebben dan even gekeken naar falcon maar die zijn in kwaliteit enorm achteruit gegaan.
En dan werd het een zeer goede inductieplaat van Siemens met goede ovens aangevuld.
Dat laatste was mijn plan maar echt geen idee of dat werkt. Dus ik wil eerst een losse proberen.
Ik vind tegelstickers niet mooi en die hebben ze niet in de uitvoering die ik wil.
Ik heb die click en tile tegels opgezocht en hoewel ik het systeem mooi vind zijn de tegels niet mijn smaak. Kan altijd even navragen welke tegels er zijn gebruikt bij de woningbouw en er misschien toch over heen tegelen in overleg. Mocht ik dan verhuizen breng ik het weer terug in originele staat.
Edit:
Oh ik keek bij de verkeerde categorie, die designer collectie is wel leuk!
Ik ben op zoek naar lampen met zoân soort vorm, weet iemand op welke zoekterm ik kan zoeken? Ik heb hem namelijk het liefst met nog wat extra âkapjesâ erboven op, zodat je meer lagen hebt
Ik ben opzoek naar een bar/wijn kast of trolley. Ik houd van goud en vintage en wil ruimte voor wat flessen wijn, wat flessen drank die rechtop kunnen staan en glazen.
Nu heb ik dit gezien en zo een soort vitrine zou ik dus heel vet vinden, maar ik vind niks soortgelijks. Iemand een idee?
Wij hebben er 1. Volgens mij 1100 met gas. Heel veel pitten heel veel ovens.
Hij zat al in het huis toen we het kochten.
Welke kleur meubels en gordijnen zou nog meer leuk staan bij deze muurkleur? Het is een soort lavendelblauw. Het is de kleur slaap zacht van gamma. Tot nu staan er alleen maar witte meubels maar ik wil een andere kleur kast.
De PH5?
Als je eerder âbraafâ wil kiezen kan je voor âton sur tonâ gaan en andere tinten blauw toevoegen, of meer de creme kleurige tinten.
Als je een statement durft maken (kan ook met een toffe lamp of bijzettafeltje) kan je voor een complementaire kleur gaan zoals oranje of evt zelfs geel.
Misschien Burgundy of vanille geel?
Een warme grijstint zoals elephants breath van F&B past er ook mooi bij.
heel mooi, maar ook heeeeel duur haha. wel iets voor op een âwishlist voor ooitâ, dankje!
en @Shaaar ik heb daar nog nooit durven bestellen, maar zal eens kijken. Heb jij er wel (goede) ervaringen mee?
Ja online vind ik wel van die drankkarretjes, maar ik ben nog niet overtuigd
en een wereldbol vind ik helaas niets! Ik zag net wel iets op marktplaats, maar het is net niet mijn stijl(geen goud, haha)
Het merk Markslojd heeft veel van dit soort lampen en als je zoekt op hanglamp schijven vind je ook opties. En op marktplaats kan je ook zoeken op âhanglamp deensâ en dan vind je ook veel opties
oh thanks!!!
Ik heb er wel goede ervaringen mee. Heb er een Italiaanse designlamp gekocht voor mijn halletje. De echte was me echt te duur, maar deze was op de veiling goed betaalbaar. Heel blij mee nu.
Vinden jullie deze kast er handig uitzien? Het is 220 hoog. We hebben niet zo veel kleren. Elk 4-5 broeken, 4-5 truien en 10 shirts. Twee planken pp is zat denk ik. En dan nog ondergoed en sportkleding. Daarvoor elk een la.
Wil er ook handdoeken en beddengoed in bewaren dus daarvoor nog twee planken.
Bovenste gedeelte is meer voor dingen uit het seizoen en strandlakens enzo
Hoe breed is de kast? Ik zou zelf vooral een hangstuk voor jurkjes en jumpsuits missen, want daarvoor lijkt het niet hoog genoeg. Wij hebben een kast van 150 cm breed en daar ook beddengoed in. Het hanggedeelte is een meter breed. Met weinig kleren vind ik dat prima kunnen. Het motiveert mij ook wel om niet te veel te kopen.