Dank voor jullie antwoorden @Rowrow @LaPetiteRobeNoire en @anon86562306 . We gaan het niet doen maar gewoon de behangkeuze met 1 stuk geverfd. Ik twijfelde gewoon te veel en jullie zeggen precies waarom ik denk nee.
Dit gebeurt ook altijd als je een bordje geeft met een koekje. Dan laten ze dat bordje op tafel staan waardoor het alsnog kruimelt. Ik geef niet voor niets een bordje.
Of als je op tafel een bakje met nootjes neerzet met een lepeltje erin. Dan gaan mensen alsnog met hun handen er in graaien. Waarom
Ik heb echt een hekel aan mensen die dan een bakje pinda’s met een theelepel op tafel zetten, ik wil niet 1 pinda per keer op m’n hand scheppen als een soort balanceeract, ik wil gewoon een hand pinda’s in m’n mond gooien. Als het zo’n Chinese soeplepel is, is het nog wel te doen, maar dat is het meestal niet.
Ja dit ja Of kinderen op bezoek die je expres een plastic glas geeft op een tafeltje en dan gaan ze lopend met één hand ermee door je huis en klotst al de limonade over je laminaat.
Sinds mijn huis er mooi uitziet, vind ik bezoek lastiger
Oh en ik wil mijn skere sociale huur toilet ook eindelijk fixen
Op zich vind ik de vloer OK, maar ik wil sowieso de tegels wit verven. Denk dat ik deze daarvoor ga gebruiken:
En dan nog iets van een leuk kleurtje op de muur, maar nog geen idee wat. Misschien iets groens of blauws. En plankjes.
Die 1e vind ik mooi. €12 verzending helaas en geen vulling in de kussens maar vind de hoezen er heel mooi uitzien! Maar is Fruugo betrouwbaar? Ken ik helemaal niet
Fruugo is een soort AliExpress of Amazon waar verschillende verkopers op verkopen, dacht voornamelijk uit China.
Hier wel goed beoordeeld over het algemeen, maar heb er zelf geen ervaring mee.
Ik ben bezig met mijn slaapkamer veranderen, maar twijfel over wat ik ga doen.
Willen jullie meedenken en laten weten welke optie je het leukst vindt?
Ik heb 2 opties getekend. Niet letten op de kleuren hoor, die zien er heel anders uit dan op mijn laptop (te fel en te warm, vooral de 2e optie). Welke voorkeur hebben jullie?
- Optie 1 lambrisering hele breedte muur
- Optie 2 gestoffeerd hoofdboard
0 stemmers
Ik hoop dat het goed gaat, 1e keer foto’s posten en een poll toevoegen
Ik vind die met het hoofdbord ook mooi, maar zou dan het hoofdbord helemaal tot de vloer laten doorlopen. Zo halverwege vind ik het een beetje gekkig omdat het onder de nachtkastjes ineens stopt.
Ik vind lambrisering echt chique en mooi als het goed gedaan
Ik voel me door jou geinfluenced haha.
Ik zit zelf met het volgende. Mijn keuken en woonkamer zijn een ruimte en op het keukenblok zitten, vind ik persoonlijk, lelijk witte tegels.
Is het mogelijk daar over heen te tegelen en kan je dat zonder problemen weer verwijderen? Of moet ik me er bij neerleggen.
Het is een huurwoning dus kan niet zomaar hele grote aanpassingen doen als ik het niet weer kan terugbrengen naar originele staat.
Heel eerlijk, ik ga dat gewoon doen. Ik ga de tegels wit verven. Het is alleen maar een verbetering, iedereen vindt dat wel denk ik.
En ik ga ze geen toestemming vragen want op mijn vorige paar verzoeken heb ik nooit antwoord gehad.
En ik bewaar deze foto gewoon en als de nieuwe huurders dan zeggen (als we hier ooit wegkomen ) dat ze deze oude lelijke tegels willen in plaats van mooie witte tegels, verzin ik er wel wat op.
Tegelstickers lijken me daar een goede oplossing voor, die heb je ook speciaal voor de keuken en badkamer (en ook voor op de vloer). En in allerlei vormen en maten

Daar heb ik eerst naar gekeken inderdaad. Maar ben bang dat het heel goedkoop oogt.
Ik lees nu dat je ook achterwanden/panelen op maat kan laten maken. Weet niet of iemand daar ervaring mee heeft?
Als het om tegels gaat spreekt dit mij aan:
Ik vind lambrisering heel mooi als dat bij je huis past, als in: als het een oud huis is en het dus authentiek overkomt. In nieuwe panden vind ik zulke lambrisering altijd slecht passen, alsof je een ornamentenplafond aanbrengt in een jaren 80 appartement.
Ik snap wat je bedoelt, dat is ook hetgene wat ik er zelf ook niet helemaal vind kloppen.
Ja snap ik, dat is ook een een deel mijn twijfelpunt bij de lambrisering. Het is een gebouw uit midden 60er jaren met geverfde stenen muur. Zou dat een mismatch worden?
Heeft misschien ook een beetje wat weg van Smyrna (perzisch) kussens? Die kun je vinden op Marktplaats, maar weet niet hoe je tegenover 2e hands kussens staat
Voorbeeldje:
Drie Smyrna kussens
Bieden