Komt straks genoeg gekleurd babyspeelgoed enzo bij, dan wordt het weer een geheel
Ja ik twijfel ook⦠Ik zie wel een soort sierlijst erop die ik kan proberen eraf te halen zodat het al minder brocante/landelijk wordt maar hmmm.
Maar ik vind het ook zonde om weg te doen want het is een goede kast qua opbergruimte en ik vind meubels echt te duur⦠Dan ben je minstens paar honderd euro kwijt (nouja paar honderd zou nog goedkoop zijn, meubels zijn echt duur. Ook tweedehands dingen) voor iets nieuws terwijl dit ook voldoet alleen niet qua smaak. Maar zo krijg ik dus wel een huis vol verschillende stijlen want dit geldt voor nog meer meubels die ik al 100 jaar heb (vaak gekregen of goedkoop gekocht), die wel goed zijn maar ik niet (meer) heel mooi vind.
Ik vind het ook jammer dat opknappen vaak zelfs meer kost dan een nieuw product kopen. Ik heb 12 jaar geleden tweedehands eetkamerstoelen gekocht met ooit het idee te laten bekleden. Toen wist ik nog niet dat dat zo prijzig was. Dus nu laat ik ze gewoon maar zoals ze zijn
Whaaa ik heb net een tv meubel besteld wat ik al heel lang graag wilde maar te duur vond maar nu was hij met 30% korting dus heb mān ogen dicht gedaan en betaald š„¹
Nee joh geen andere kleur nodig, springt er juist lekker uit zo en voor een kind sowieso helemaal leuk
Wat een leuke!
En @ellegirltalk zou het gewoon proberen! Vind opgeknapte meubels altijd heel gezellig
Misschien een leuke actie voor iemand hier? Kreeg 'm in de nieuwsbrief actie van vt wonen: DPG Media Privacy Gate
Ik heb altijd geleerd, beddengoed sokken ondergoed moet heet. Bacteriƫn enzo.
Ohhh ik vind dit juist superleuk. Ik moet eentje ook opnieuw verven en ik denk dat ik gewoon voor geel ga ipv saai wit wat ie nu is. Bedankt voor de inspiratie!
Je moet natuurlijk doen wat je wilt, maar ik vind het onzin/hysterisch vind ik altijd zoān grappig argument tegen iets wat overal wordt aangeraden om hele duidelijke redenen.
Ik denk dat veel mensen niet elke dag douchen en 2 keer per week hun bed verschonen.
Of dat dan per se beter is voor je beddengoed en milieu betwijfel ik ook.
Wij hebben de stokke stoel in het sunflower yellow gekocht, is iets minder fel misschien maar ook vrij aanwezig geel. Maar wij hebben een wit groene eucalyptus hoes om de babyset waardoor het al een stuk rustiger oogt. Dus dat kun je altijd nog doen.
Ja dit. Doe gewoon wat je zelf wilt, maar douchen voor het slapen heeft ook gewoon 0,0 effect op huisstofmijt? Die produceren echt veel ontlasting in een paar maanden, en dat gaat niet weg van zelf douchen of kouder wassen. Ik vind ook wel dat er een verschil is tussen met je hoofd daarop slapen en met je kont erop zitten trouwens qua gezondheid.
Bovendien stofzuig je je bank neem ik aan ook (wat je niet doet bij je beddengoed) wat al veel doet tegen die viezigheid.
Prima als jij het niet wil doen hoor, je goed recht, maar al die argumenten en ook nog het onzinnig noemen en zo gepikeerd reageren voor iets wat in dit geval gewoon een vrij algemene standaard is? Douchen is sowieso fris, maar het staat er gewoon los van.
Nog een tip trouwens tussendoor: je wasdroger op een hoge stand zetten helpt ook!
Ja alleen het beddengoed van yumeko(denk dat willem het daar over heeft) mag maar op 40 graden gewassen worden en voor die prijs probeer ik het liever niet uit haha
Ik flikker veel dingen ook gewoon op een hogere stand dan erop staat en dat gaat eigenlijk gewoon prima. Zelfs handwas doe ik gewoon in de wasmachine, aināt nobody got time for that. Uiteraard doe ik dure gevoelige kleding niet op 60 graden, maar beddengoed kan daar vaak prima tegen als ze ook al tegen 40 graden kunnen en vaak nog in de droger mogen ook.
Mwah, ik heb het idee dat veel (vaak ook luxe) merken overdreven voorzichtige waslabels hebben. Is gewoon om zich in te dekken. Ik heb ook designer jurkjes die zogenaamd alleen naar de stomerij kunnen of handwas whatever, terwijl het qua stof prima in een waszakje op 30 graden kan. Ik zorg gewoon dat ik kijk naar het waslabel in combinatie met stofsoort etc en maak dan een inschatting.
Nou het grappige is dus, dat door het wekelijks wassen je dus voorkomt dat het in je kussen/ dekbed/ matras trekt Al moet je dan je kussen en dekbed natuurlijk ook eens in de zoveel tijd wassen.
En het boeit me natuurlijk nul wat je doet, zeg ik ook aan het begin. Ging er meer om misinformatie tegen te gaan en het feit dat je zelf het woord hysterisch gebruikt. Ik wil bij zoveel mensen niet in bed liggen of eten, dus dat interesseert me verder geen reet haha.
Ik heb er 2 van yumeko (katoensatijn en linnen) en ik doe ze gewoon op de eco was van 40-60, is altijd goed gegaan haha (ja ik weet dat 40-60 was niet per se de 60 graden raakt)
Ik vind ze trouwens wel echt mooi. Hoe slaapt linnen eigenlijk? Het lijkt me zo ruw of valt dat juist heel erg mee?
Klein beetje ruw is het (zeker als je het vergelijkt met de katoensatijn) maar wel comfortabel hoor! Ik vind het lekker dat het veel zwaarder is dan andere stof, en voelt ook koel aan.
Wat een interessante discussie is er losgekomen
HM heeft inderdaad fijn beddengoed. Blijft eigenlijk de hele week fris en daarnaast ook heel mooi, zelfs als je het wast op kookwas.